Gå til innhold

The past cannot be changed, the future is still in your power


janne84

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...

Herregud så lite aktiv jeg er, skal skjerpe meg!!

Vært litt tøft i det siste. Den foten jeg opererte har jeg hatt en del problem med, var til legen for et par uker siden og det viser seg at skruene er løsnet,så nå blir det operasjon allerede på onsdag. Syns dette året har startet dårlig for våres del..

Ellers er ting bare bra, jobben fungerer fint og kjærligheten blomstrer. Er enda håpløst forelsket i B, han kan faktisk være den jeg vil gifte meg med :)

Nå er det rødvin og gullrekka på tv, akkurat slik jeg liker fredagskveldene! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja nå er det på an igjen med sykmelding, jeg vil ikke!! forhåpentligvis blir jeg kvitt en del smerte, sa da blir det jo verdt det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...

Ja williams, finnes kun en robbie ;)

Har ikke så mye å fortelle, derfor lite aktiv, men jeg innom å sniker innimellom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja helgen var veldig koselig, skikkelig kjærestehelg :)

Kjenner jeg KG innimellom, er en plass å dele tanker og (u)roligheter ;) hadde vært så mye enklere om jeg fikk til KG på tlf, får dere det til?

Begynte i jobb igjen i dag, er garantert til det beste, får jeg begynte å like "husmor" tilværelsen med å være hjemme.. Er kun 5 dager å jobbe så har jeg påskeferie, da blir det hjem til mamma, søstern og barn og hele svigerfamilien. Kjenner jeg har ganske hjemlengsel, så det skal bli himla godt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...