Gå til innhold

The past cannot be changed, the future is still in your power


janne84

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Syns det e heilt supert at T kan sitte å chatte me meg mens han e på jobb... Dette føre da til at eg på datan stort sett heile tida :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjekt at dere blir med videre.. :skaal: og :danser: for et nytt kapittel :)

Ellers så er det ikke så veldig mye å fortelle. Dagene handler om å surfe på nett, se tv og prate i tlf.. Fikk tlf om jeg ville komme en tur på jobb, men det vil jeg faktisk ikke... Er litt styr der for tiden, så jeg unngår det så lenge jeg kan..

:duskedame: 19 dager til gipsen skal av :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 dager igjen ;)

Og jeg er forvirret!!!!! T kommer om 5 uker, vi har pratet sammen hver dag, i natt pratet vi ilag i 2 timer, og har en utrolig fin tone.. Vi kom inn på "den andre" som da er B, jeg fikk melding med han og i går... T er da nysgjerrig på hva jeg vil, og sjansen for at det blir klinings når han kommer er vel 99%, han lurte på om jeg vil møte igjen B etter han, og det kan jeg virkelig ikke svare på. Men funker ting mellom oss så er det sjansen liten for at jeg vil møte B igjen, siden da blir jeg for svak å kommer til å rote litt med han.. DAMED! han er uten tvil så utrolig dyktig til å kline :rodmer:

På den andre siden så liker jeg dette litt, jeg har enda sjans på mannfolk.. :ler:

BTW: 1 mnd røykfri om 1,5 t :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... ja innvikla er det, og det gjør meg frustrert. Men må bare vente fem uker før jeg finner ut noe mer...

Men kommer nok mange frustrerte innlegg før den tid, så dere får lukke øynene om dere blir lei :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende for dere, frustrasjon for meg :ler:

Ei flott helg!!! :duskedame:

Fredag kom ei vennine å henta meg, for ut til henne å lagde biff, fløtegratinerte poteter og grønnsaker.. Pratet og såg tv før hun kjørte meg hjem...

I går var jeg på kino med ei anna vennine og såg 127 hours, filmen var bra nok, kom noen tårer på slutten. Vi spiste på egon og drakk rødvin, før vi for hjem til meg og drakk enda mer rødvin..

Har hatt MYE kontakt med T denne helga, har pratet en del timer i tlf, skypa en del og sendt mange sms'er.. Fredag sa jeg at jeg er ute vennskap, han skjønte jo ikke helt det, noe jeg skjønner ganske godt siden jeg har fløret ganske mye. Jeg ringte han å prøvde å forklare meg selv litt, noe som endte opp med en tlf.samtale på 2 timer der vi blant annet diskuterte barnenavn :ler:

Pratet enda mer i går, og han er virkelig betatt og sjamert, mens jeg enda ikke vet. Jeg heller mer mot vennskap, men vet ikke hvordan jeg skal legge det fram. Er jo min egen feil siden jeg flørter så vanvittig mye som jeg gjør, jeg klarer ikke helt å la være heller. Jeg liker oppmerksomheten jeg får fra han!

Men når jeg tenker på B så kribler det mer. De er jo rake motsetninger... Hvorfor driver jeg å graver min egen grav?!?!

I tilegg har disse ukene med sofasliting ført til at der et noen bukser som har krympa i skapet :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå trenger jeg litt hjelp fra dere.. Fikk mensen i dag, og skjønte svært lite, så begynte jeg å se tilbake hvordan syklusen min har vært de siste mnd:

29 sept –

30 okt – 31 daga

1,2 el 3 desember- 32-34 daga

28\ desember 25-27 daga

28 januar – 31 daga

20 februar – 23 daga

Er dette normalt?!?!?! Ble litt sjokka når jeg fikk mensen i dag er jo kun 23 daga siden sist...

I tilegg er planen å begynne på nuvaringen nå, den skal jo inn første dag i menstruasjonen tror jeg.. blir ikke det rart å bruke nuvaring og tampong??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan ikke si om dette er normalt, så skal ikke svare deg på det. Men kan svare angående nuvaringen ettersom jeg bruker den ;)

Hvis du setter nuvaringen så langt opp som du får til så skal det gå greit å ha både den og tampong. Men det kan hende at ringen blir med ut når du skal bytte tampong. Men da er det bare å skylle ringen og sette den på plass igjen. Husk å skyll ringen i kaldt vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns bare det e rart mensen kom i dag, den har jo lagt noe stabil på 30+...

Har enda ikke satt i nuvaringen, men rekna med det ikke har noe å si så lenge det blir satt inn i dag??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke å skremme vekk T uansett hva jeg gjør :ler:

Ikke at jeg er ute etter å skremme han vekk, men jeg er helt ærlig med han.. I går pratet vi mye om B og hvordan jeg følte ting er. Per dags dato er det to stk jeg er sjarmert av og liker like godt.. Når han sier at han hadde blitt skremt vekk fra de fleste etter en sånn samtale, men er like betatt, hva da? Han sier jo selv at det er en snodig situasjon, men at han definitivt liker meg... Jeg hadde nok sprunget for lenge siden om jeg hadde vært han.. Han er en person jeg kan si absolutt alt til, er jo blitt nærmere enn bestis..

Den damen som gifter seg med T kommer til å bli ei veldig heldig jente, han må jo være litt unik når han er slik som dette??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...