Gå til innhold

Spiralis


Spiralis

Anbefalte innlegg

Jeg har et par velvalgte ord å formidle... bak en lukket dør, til mine kjære leder-kolegaer på mandag. Man krangler ikke forran folka sine! Sjæfen skal slutte og vi skal administrere stasen over til neste sjæf. Er vi uenige (både nå og ellers) skal vi holde det innenfor dørene. Jeg er rimelig irritert! Det er folk som gjør en solid jobb og står på så det holder. De trenger ikke og fortjener ikke usikkerhet og splid. ... normalt er det JEG som er den strenge og som skaper baluba !?!?.   Passe irritert, men ikke noe jeg får gjort med skiten i kveld. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fy fan så vanskelig det er å ta helg og ikke å ringe noen. Ikke ta det nå. Bare være hel ved. Ta det på mandag. Vanskelig. ... Jeg gikk for vanskelig jobb ... så .. !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp: 

Håper du har sovet godt i natt, til tross for stormene som braser innvendig. Jeg holder med deg i å vente til mandag. Være hel ved... Være profesjonell... 

Også håper jeg du får koblet ut, og kost deg i langhelga. :klem: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Sauen Shaun skrev:

God morgen. :kaffekopp: 

Håper du har sovet godt i natt, til tross for stormene som braser innvendig. Jeg holder med deg i å vente til mandag. Være hel ved... Være profesjonell... 

Også håper jeg du får koblet ut, og kost deg i langhelga. :klem: 

God dag Sauen. :) Jeg sover godt. Fikk frese fra meg i går kveld så det er fred i sjelen. Ha en fin langhelg du også! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ene kompissen er gressenkemann denne uka. Vi fikk oss en kveld med en strålende semifinale-seier i går. Har egentlig litt lyst å reise til Basel på finalen 18. mai, men har lovet modern og fadern at jeg skal komme hjem til 17. mai. 

I dag skal jeg plante litt hekk og nyte våren i hagen. Satser på en solid treningsøkt utpå kvelden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grønnskjær på trærne, fuglekvitter og formiddagskaffe på terrassen :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var shortsvær på terrassen i går og det ser ut til å bli enda bedre i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caben er EU-godkjent. Sabla styr med alt av sånne bilgreier når bilverkstedene flytter lengre og lengre utenfor sentrum. Blir en koreografi bare å levere og å hente den. 

Bare la magen synke, så skal jeg ut i våren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt sliten etter dagen. Har vært på en lang gåtur nesten siden jeg kom hjem fra jobb. Perfekt vær for tur. Mildt og deilig. 

Snart helg også. Jeg skal ha fri hele neste uke. Skal litt hit og litt dit, men mest tid blir det sikkert på Vestlandet. Feire 17. mai og golfe litt tenker jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Sauen Shaun skrev:

God helg. Og god tur vestover. :klem:  

God helg du også Sauen :)

Turen vestover kommer sikkert til å gå bra. Må overleve turen innover først :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal til Oslo i helga før jeg drar til Vestlandet på mandag. Tror det blir toget og ikke bil denne gangen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det har gjort skikkelig godt med en friuke. Koblet godt av og fått gjort unna forpliktelser over for ulike deler av slekta. Avslutter friuka med besøk. Nå står det nakkekoteletter og rotgrønnsaker i stekeovnen. Klint på noe type søt sojasaus så det begynner å lukte skikkelig godt. 

Skal ha med besøket på en konsert i kveld. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øse pøse-været indikerer inneaktiviteter i kveld. Kokt blomkål dekket av en hvit saus med bacon til middag i dag. Retten har sikkert et navn som jeg ikke kjenner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ble anbefalt av en gammel venn å søke på en stilling. Har snakket med kontaktpersonen for arbeidsgiveren i dag. Det er sikkert en spennende stilling og jeg har bestemt meg for å søke, men det er litt fram og tilbake i hodet. Dette er en mye mer politisk/ideologisk knyttet stilling enn det jeg har i dag. Litt usikker på om en pragmatikker som meg passer sammen med så ideologiske folk. Får se om det blir noe intervju først. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har skyet til noe og blåser en del, men det er fortsatt fint å gå i shorts. :)  Har sneivet plenen og vurderer sterkt å handle litt pils. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter med en luftveisinfeksjon som ikke vil gi seg. Det er ikke det at jeg er særlig syk, men jeg har hatt skiten siden jeg var i Liverpool for snart 8 uker siden. Tror jeg får ta en tur til legen. Det skal ikke henge i så lenge. 

Ellers så hadde jeg ølsmakingskveld sammen med ene bestisen i går. Fikk tak i øl fra en del lokale småbryggerier da jeg var på Vestlandet. Viktig å dele på godene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en sløv sløv, regntung søndag. Jeg er støl i kroppen etter treninga i går og har ikke tiltakslyst til de store tiltakene. Har gjort en del småplukk. Jeg har kjørt et par vaskemaskiner. Skiftet på sengene på gjesterommet. Jeg har ryddet i et skap og kastet noen gamle klær. Har gått gjennom en dokumentmappe med gamle papirer. Kvitteringer på småting fra 2001 er ikke så viktige å ta vare på lengre. Lempet et par kofferter ned i kjellern. Ser at det er mye i kjellern som med fordel kunne vært kjørt på dynga, men de har stengt i dag.

Hadde egentlig tenkt å titte på en båt, men får bare svareren hos selgeren, når jeg ringer. Satser på at han ringer tilbake. Tror jeg skal fortsette å rydde i papirer fram til da.    

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...