Gå til innhold

Spiralis


Spiralis

Anbefalte innlegg

Har hentet bilen og spist middag. Ikke planlagt noe annet enn trening i kveld. 

Syntes det er litt kjedelig på denne tiden av året. Det er mørkt og det blir så lite gjort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det ble jobbing noen timer utover arbeidstid i dag. Ikke så lenge siden jeg kom hjem. Ser ikke for meg at det kommer til å skje noe særlig mer i kveld. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får i alle fall brukt ro-maskinen mye nå i mørketiden. Har kommet i god rytme med romaskin og styrketrening annen hver dag. Merker det går bedre. 

Hadde et møte i dag som jeg var ganske spent i forkant av. Det gikk bra, så jeg er egentlig ganske lettet. Ellers begynner jeg å glede meg til helg. Skal bli godt. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er 11 minus ute, det er allerede fyrt opp i peisen og jeg venter på kaffen. Må innrømme at jeg ikke er aklimatisert til 11 minus enda. Det frister noe voldsomt å holde seg innendørs med peiskos, søndagsstek og cupfinale. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var bare minus 6 her i dag tidlig. Men det er i grunnen kaldt nok... :fryser:  

Blir innedag og cupfinale her og. En ettermiddag i svart og i kvitt... :ball: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har bestemt meg for at jeg ikke skal bruke en krone på fredag. 

Gikk tur etter jobb i dag og tok en tur innom en kaffebar samen med en kompis. Ellers så leter jeg etter en nikkers. Kjøpte meg en klassisk blå fjellanorakk i vinter og kunne godt tenkt meg en nikkers når jeg først er i det klassiske hjørnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble sene strabaser på jobb i dag, men jeg er godt fornøyd med resultatet. Jeg sitte og gjesper allerede og det blir neppe bedre når jeg får meg en sen middag. Regner med å ta med en bok i senga ganske tidlig. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal til Oslo på en konsert i morgen. Skal på et seminar i morgen, men jeg håper å komme meg av gårde ikke alt for sent. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Sauen :klemmer:

Hadde det vært så vel :dry:

 

Dramatisert utgave av dagen etter hjemkomst:

Merket litt rar lukt i kjelleren da jeg sist var nede der... for et par uker siden. Kom hjem i dag og skulle hente noe fra fryseskapet til i morgen. Ikke behov for å tine noe....... Makan til likstank!  Ikke bare har fryseskapet røket så det inni har råtnet, men det har sivet "saft" ut over kjellergulvet. Det har fått trukket seg riktig godt neg i kjellergulvet... (plass for noen svært stygge ord) ... Å betegne den bedervede smørja som saft er en betegnelse som nesten burde være straffbart. Fikk nå kastet de oppløste frysevarene ganske kjapt, men å vaske skap og gulv har tatt sin tid og sine desinfiserende middler. ... og det har kostet ganske mye av mitt ellers positive gemytt.. :roll: (dersom banning kunne måles i kilowatt)

...  Når jeg så kommer bort på dagligvarebutikken, for å kjøpe mer klorin, så står det en 50 år gammel drittsekk og kjefter på han 20åringen som står i kassa, over noen varer som, tydeligvis, drittsekken mente dagligvarekjeden burde ha. ..... og så tror du ikke dritsekken snur seg til meg med en mine som at han forventer anerkjennelse for å bølle med gutten i kassa. .. Mitt eneste stolte øyeblikk i dag.. selv om jeg muuuligens overdrev litt med utskjellingen av drittsekken... Guttungen i kassa virket fornøyd, så det får gå.. Når jeg kommer hjem og åpner døren slår likstanken mot meg. :cry3: Det er bra jeg kjøpte en sekser med øl og ikke bare klorin. 

 

Endret av Spiralis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å huttetu... Synes jeg kjenner likstanken gjennom pc'n... :troest:  :kose:  :klemmer: 

Håper du får bukt med elendigheten rimelig kjapt... 

Og takk for at du sto opp for stakkaren i kassa på butikken. :tommel: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er heimen endelig fri for vond lukt. Fryseskapet er båret ut på gårdsplassen i påvente av bortkjøring. Har luftet og vasket mye av formiddagen. Utrolig hvordan slik lukt sitter i. Fryseskapet er under fem år gammelt så jeg er ganske skuffet. Jeg har ikke kvitteringa og er usikker på hvor jeg kjøpte det så da blir det ikke så lett å klage.   

Ellers har jeg vært på fotballpuben i kveld. Kjedelig kamp men tre poeng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydeligvis ikke min uke dette. Det lekker fra tilkoblingen til vannkrana på kjøkkenet. Det er under et år siden det ble montert så jeg er rimelig missfornøyd med at det lekker. Det er heldigvis lite og har blitt fanget opp så ikke fukt har spredd seg noe sted. Får ringe til rørleggerfirmaet i morgen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en lammestek i stekeovnen, men den er ikke for i kveld. Har fått gjort avtale med rørleggeren om å komme torsdagsmorgen og en kompis skal hjelpe med å kjøre bort fryseskapet torsdag kveld. 

Jeg er ellers utrolig søvnig. Begynte å gjespe allerede på jobb. Hadde vært godt med en liten blund, men da ryker hele kvelden, så det er bare å la være. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Flekser i dag. Har vært mye jobb den siste tiden så greit å ta litt fri. Ikke så store planer for dagen annet en å ha god tid på å gjøre klart til helgebesøk. Har tørket over heimen. Skal innom på kaffe til en kompis med hjemmekontor og så tar jeg fredagshandelen i rolig tempo. 

Startet morgenen hos fysio med trykkbølgebehandling av akillesen. I ettermiddag skal jeg lempe oppi mer vekt i ryggsekken når jeg gjør øvelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...