Gå til innhold

Spiralis


Spiralis

Anbefalte innlegg

Kjeder meg.... og det er kaldt ute. Giddesløs er jeg også.

I dag har jeg drukket kaffe, ringt til modern i anledning dagen, henta støvsugeren og støvsugd. Laget enkel middag med stekt kjøttdeig av svin med hakka tomater, krydder og kikerter. Ellers har jeg bare sløvet.

Skal trene styrke om en times tid.

Håper ting løsner litt de nærmeste ukene, for nå er det litt mye vinter og uavklarte ting som preger tilværelsen. Gleder meg til å få blitt ferdig med salget og med den siste delen av flyttinga. Alt er så midlertidig fram til jeg får de siste møblene i hus. Det begynner jeg å bli litt lei av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når man først er i det nostalgiske hjørnet....

Drømmer om å å sitte med en halvliter en sommerkveld i Birkelunden ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har kroppen fått litt lett trening. 40 ganger opp og ned trappa til oppvarming og noen lette sett med stang og manualer. Tar det pent for tiden siden kroppen er litt rusten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt sen middag. Nå er jeg mett i magen og døsig. Den flyr virkelig unna den mandagen. I dag ble det møte etter møte etter møte og det ble sent hjem fra jobb. Mest lyst til å slumre, men .. nei. Opp å hopp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det så utrolig kjekkt på jobb for tiden! :danse: Det er store omstillinger og kjempemye som skjer. Det er et halvkaos av prosesser og beslutninger som går paralelt. Mange baller i luften og mye jeg kan påvirke utfallet av. Merket at en del av de over meg og på mitt nivå er litt pressa, så kommer jeg med løsninger og tar føringen så får jeg ofte gjøre det. Det er artig å få gjennomslag for de tingene jeg brenner for.

Og så er det så gøy å kunne få til nye og spennende oppgaver for "folka mine". Jeg tror de har det bra. Det er ikke så lett bestandig å få det til slik at alle får være med på "det spennende nye". Jeg prøver å være lydhør for å fange opp om noen føler seg utelatt. Jeg tror vi over litt tid får det til slik at alle får en bit av kaka. :spise:

.... Her på hjemmefronten må jeg fjerne noen luftblærer under tapeten i et rom. Det vil si.. jeg trenger å mekke en anordning som legger trykk på veggen mens tapetlimen tørker. Litt i stuss på hvordan jeg skal mekke den ... så det er mulig det utsettes.... igjenn.. :rolleyes:

Jeg skal i alle fall enten gå på ski, gå tur, løpe i trapp, trene styrke ... eller alle de overnevnte. :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ooo salige! Deilig med helg! Har fått tatt ned et veritabelt takras av baller i dag. Virkelig fornøyd med arbeidsdagen, ja hele arbeidsuka og tar helg med en svært god følelse.

Nå har jeg spist sushi og er jeg mett og god i magen. Skal bare late meg en times tid, så tar jeg meg en treningsøkt, før jeg drar til noen venner for litt sosialt alkoholforbruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Deilige lille kaffekopp. Du er så varm og rund og du lukter så godt. Når det er kaldt ute kan jeg krype opp i sofaen sammen med deg. Når jeg er litt ruskete og trøtt så vekker du meg, gir meg kraft og støtte. Svarte, varme og deilige kaffeslurk ... snart er du i min mage. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag blir det skitur og oksehalesuppe. Nammenamm! Kokte halene i går slik at jeg ikke trenger å bruke fem timer i dag.

Det er kjempegodt å kunne varme seg på en god suppe når man kommer sliten og kald hjem etter en lang skitur. Nå er det 21 minus, men jeg regner med at det har kommet opp til 14-15 i ettermiddag når jeg spenner på meg skiene. Litt tåke er det også, men den begynner å lette. Regner med at det blir like gnistrende sol i dag som det var i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var ute på tur i nesten tre timer i dag. Gnistrende sol, men kald. Det var kjempegodt å komme hjem og varme seg på deilig suppe. Nå er jeg sliten, stappmett og skikkelig døsig. :) Nå skal jeg sløve meg et par timer før jeg begynner med styrketreningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er :) Skitur og trening!

:) Det er ikke slikt man får tid til hver dag, men søndagene prøver jeg å få til to økter med aktivitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skulle egentlig hatt en hviledag i dag, men jeg kjeder meg så jeg har løpt opp og ned trappa en stund og har tatt noen sett med knebøy og markløft.

Jeg er egentlig ikke så sprek som jeg har vært de siste dagene, men jeg trente lite i desember og januar, så jeg har mye oppspart treningslyst. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du likevel skal bli ferdig med noe, eller miste noe.. Noe som har vært fint og som har gitt deg glede, men som likevel skal tilhøre fortiden. Går du da fra det fort eller dveler du? Dveler du litt for at det du skal miste skal vare litt til? Dveler du fordi det stikker litt når du skal snu deg for å gå? Går du fort for at avskjeden skal bli kort eller fordi det som venter skal komme fortere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...