Gå til innhold

Mindre pene navn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AtheaMadeleine skrev:

 

Hvem F er du?? Jeg er nok den eneste i Norge som heter Athea Madeleine, så da kjenner du meg sikkert, har du baller nok til å si hvem du er? Hva er galt med mitt navn lurer jeg på?? ;))

Det er sannsynligvis deg hun ikke liker da.

Anonymkode: c9a16...930

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AtheaMadeleine

Vel jeg er ei jente på 15 år, så jeg lurer jo veldig på hvilken kjerring som sitter å skriver sånt bullshit da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AtheaMadeleine skrev:

Vel jeg er ei jente på 15 år, så jeg lurer jo veldig på hvilken kjerring som sitter å skriver sånt bullshit da

Hva gjør du som 15-åring her på Kvinneguiden kl. 00.30? Men med det navnet tyder det vel på at du ikke har verdens mest oppegående foreldre....

Anonymkode: 31603...36f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig synes jeg ikke Athea Madeleine er et mindre pent navn, men ser det er 6 år siden dette ble lagt inn her. :5:

 

Egentlig kom jeg inn hit for å si at jeg synes Adolf er et mindre pent navn. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva gjør du som 15-åring her på Kvinneguiden kl. 00.30? Men med det navnet tyder det vel på at du ikke har verdens mest oppegående foreldre....

Anonymkode: 31603...36f

Det er ganske åpenbart at hun har googlet navnet sitt, og fikk treff her. Enig i det du sier.

Anonymkode: c9a16...930

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AtheaMadeleine
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva gjør du som 15-åring her på Kvinneguiden kl. 00.30? Men med det navnet tyder det vel på at du ikke har verdens mest oppegående foreldre....

Anonymkode: 31603...36f

Å herregud, jeg søkte opp megselv også kom dette opp og da lage jeg meg en bruker med en gang, men nå sitter jeg å snakker meg et nett troll / gammel kjerrring med fritids problemer (deg) og er super overrasket over at jeg på 15 er mere oppegående enn en gammel dame (deg) så feig at du må være anonym, ikke bare det men du kommer å skal blande inn foreldrene mine! HAHAHA, stakkars unga dine sier jeg bare ( om du har noen da ) lykke til videre i livet med den attituden der kjære deg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AtheaMadeleine
4 minutter siden, Aldrisur skrev:

Personlig synes jeg ikke Athea Madeleine er et mindre pent navn, men ser det er 6 år siden dette ble lagt inn her. :5:

 

Egentlig kom jeg inn hit for å si at jeg synes Adolf er et mindre pent navn. 

Tusentakk!! <33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Renate ( GRØSS ) motbydelig navn.

Roger

Laila

Rolf

Ronny

Ove

Anbjørg 

Gunhild

Marianne

Anonymkode: 98f05...e89

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AtheaMadeleine
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ganske åpenbart at hun har googlet navnet sitt, og fikk treff her. Enig i det du sier.

Anonymkode: c9a16...930

Ja! Jeg Googla megselv også ble jeg lei meg og sur når jeg var på ei liste over "mindre Pene navn" så jeg lagde meg en bruker for å spørre Personen som la det ut hva som var galt med mitt navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva gjør du som 15-åring her på Kvinneguiden kl. 00.30? Men med det navnet tyder det vel på at du ikke har verdens mest oppegående foreldre....

Anonymkode: 31603...36f

Og du er sånn typ 40 år og sitter å mobber en 15 åring? 

Anonymkode: f7d43...5c3

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AtheaMadeleine
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og du er sånn typ 40 år og sitter å mobber en 15 åring? 

Anonymkode: f7d43...5c3

Åå ble sykt lei meg av det hun skrev, men glad for sånne som deg, tusen takk<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AtheaMadeleine skrev:

Ja! Jeg Googla megselv også ble jeg lei meg og sur når jeg var på ei liste over "mindre Pene navn" så jeg lagde meg en bruker for å spørre Personen som la det ut hva som var galt med mitt navn.

Athea Madeleine er absolutt ikke noe fælt navn. Syns ingen av jentenavnene som denne personen hadde lagt ut, var "mindre pene" tvert i mot syns jeg de var vakre!

er forresten ei på fb som heter Athea Madelen, det var jo ganske likt ditt navn da, så du er kanskje ikke helt alene om ditt uvanlige (men selvsagt fine) navn :-) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AtheaMadeleine skrev:

Åå ble sykt lei meg av det hun skrev, men glad for sånne som deg, tusen takk<3

Om du er en av få, bør du bekytte deg mer. Lett å søke deg opp på facebook nå(om du har). Nettevett, frøken, nettvett!!

Anonymkode: c9a16...930

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AtheaMadeleine
1 minutt siden, Suppetuppe skrev:

Athea Madeleine er absolutt ikke noe fælt navn. Syns ingen av jentenavnene som denne personen hadde lagt ut, var "mindre pene" tvert i mot syns jeg de var vakre!

er forresten ei på fb som heter Athea Madelen, det var jo ganske likt ditt navn da, så du er kanskje ikke helt alene om ditt uvanlige (men selvsagt fine) navn :-) 

Ja jeg vet om 1 til som jeg har sett på fb også! Helt enig! Jeg syntes det blir for dumt å skrive en liste over "mindre pene navn" ingen navn er mindre pene, jeg har akkuratt hatt om identitet på skolen og navnet ditt et en stor del av din identitet så det gikk litt inn på meg, også etter som at navnet mitt har en egen betydning for meg og min familie. Men igjen tusen takk<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest AtheaMadeleine
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Om du er en av få, bør du bekytte deg mer. Lett å søke deg opp på facebook nå(om du har). Nettevett, frøken, nettvett!!

Anonymkode: c9a16...930

Ja men jeg har ikke Facebook jeg Hahah 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AtheaMadeleine skrev:

Ja men jeg har ikke Facebook jeg Hahah 

Du vet plutselig om en til når jeg nevner facebook? Send PM eller rapporter innleggene dine for å få de slettet. Det er mitt tips.

Anonymkode: c9a16...930

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du er en av få, bør du bekytte deg mer. Lett å søke deg opp på facebook nå(om du har). Nettevett, frøken, nettvett!!

Anonymkode: c9a16...930

Nå er det vel pga sånne idioter som dere da,hun bør beskytte seg mot. Sånne gamle troll som sitter å mobber en 15 åring vet man jo aldri hva kan finne på.

Anonymkode: f7d43...5c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AtheaMadeleine
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du vet plutselig om en til når jeg nevner facebook? Send PM eller rapporter innleggene dine for å få de slettet. Det er mitt tips.

Anonymkode: c9a16...930

Tror du ikke jeg har vært nyskjerrig på mitt egen navn før? Jo, jeg bruker faktisk exen min sin Facebook til å søke opp folk, men takk det er kanskje lurt uansett 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...