Gå til innhold

Gå rundt naken hjemme


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Katten.

Alltid kledd tekkelig og tilkneppet jeg vettu ;)

AS if.

Når jeg bodde med min eks, og vi hadde strøm inkludert i leieprisen - så hadde vi konstant 28-30 grader og naked-time i heimen. Fantastisk deilig, frigjørende og det ble mye happyfunsexytime.

Nå bor jeg med mange folk, så det blir litt mindre naked-time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest LittleLies

Det er et must for meg å kunne gå naken i eget hjem! Kunne aldri tenkt meg å bo i kollektiv, da hadde jeg følt meg fanget..

Om jeg hadde sett en naken person i et vindu jeg gikk forbi hadde jeg kansje kikket 2 ganger. Ikke fordi det er spess turnon, men det er jo litt utenom det vanlige å plutselig se en naken person når man går i andre tanker :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

AS if.

Når jeg bodde med min eks, og vi hadde strøm inkludert i leieprisen - så hadde vi konstant 28-30 grader og naked-time i heimen. Fantastisk deilig, frigjørende og det ble mye happyfunsexytime.

Nå bor jeg med mange folk, så det blir litt mindre naked-time.

Her betaler vi ikke for strømmen, så da skjønner du nok hva som foregår her. ;)

Men min kjære er mer glad i å gå naken. Han er eks-stripper da, så det er vel logisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere nakenspradere!

Dere går vel nakne fordi dere ønsker at noen skal se dere? Hvis ikke, hva er da vitsen?

Kom igjen - la oss få høre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere nakenspradere!

Dere går vel nakne fordi dere ønsker at noen skal se dere? Hvis ikke, hva er da vitsen?

Kom igjen - la oss få høre!

Jeg liker friheten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er befriende å gå naken. Deilig å kunne sprade rundt hjemme (med persienner lukket) og nyte en film, en tvserie e.l uten å ha en tråd på. Sover også naken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere nakenspradere!

Dere går vel nakne fordi dere ønsker at noen skal se dere? Hvis ikke, hva er da vitsen?

Kom igjen - la oss få høre!

Fordi det føles bra. Det er lett og behagelig i sommervarmen. Det har ingenting med at jeg er eksibisjonistisk å gjøre, det handler om at den friheten kan jeg ta meg i mitt eget hjem. Ikke i dette hjemmet, da. Vi har så mange gjenboere, så her beholdes klærne på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere nakenspradere!

Dere går vel nakne fordi dere ønsker at noen skal se dere? Hvis ikke, hva er da vitsen?

Kom igjen - la oss få høre!

Fordi det føles behagelig å ikke ha klær på kroppen.

Dete r rett og slett deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...