Gå til innhold

Ned 15 kg til sommeren!


Gjest nordpia

Anbefalte innlegg

Gjest nordpia

Nå er det nok! Denne gangen skal jeg virkelig klare det, motivasjonen er så stor som den aldri har vært før. Jeg er ei jente på 19 år. Er 1.78 og veier 89 kg. Waay to much! Nå har jeg bestemt meg for å gå ned minst 15 kg før sommeren. Gå tur mange dager i uken, spise sunt og mindre (men ofte) an so on. Noen som hiver seg med? Mye lettere å gjennomføre når vi er flere, og kan motivere hverandre :danse:

Så kan vi ha en veiedag i uken, og så kan vi fortelle hverandre her om hvordan det går :)

Så, hva sier dere? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest nordpia

Starter også på mandag :) Er nettopp blitt singel, så nå er det tid for å stramme opp å få tilbake den ''gamle'' kroppen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og er med!

Er 17, veier ca. 68 kg, er 160cm høy. Skal ned til 50, forhåpentligvis til sommeren/sensommeren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

jeg har lyst til å være med jeg også. jeg er medlem på Nautilus på Tøyenbadet. noen andre som bor i Oslo her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har allerede begynt, så jeg henger meg også med! :) Jeg er 18 år er 1.59 høy å veier 79 kg, skal ned til 60-65. Jeg vil også anbefale å melde dere inn i vektklubben.no der kan man føre opp hva man spiser å se om man holder seg til anbefalt kcal mengde. Har hjulpet meg veldig! Skal vi ha onsdag til veiedag? :) For det skal være lov å kose seg litt i helgene derfor er det litt dumt å veie seg en mandag :)

Lykke til alle sammen! Dette skal vi klare :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest white tiger

Jeg vil være med :)

Har tjustarta jeg da. Har gått ned 5,8 kg til nå, altså i løpet av januar.

Jeg er 23 år, er 167 høy og veide 77,1 kg (har nettopp vært gravid så veier normalt ca 70 kg). Er nå nede på 71,3 kg. Har lyst å veie ca 60 kg.

Trener så og si hver dag (trilleturer og styrke på stuegulvet + gruppetrening på treningssenteret 3 ganger i uka) og spiser sunt..

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også med! Jeg er 1.70 høy, og veier 81.7, i løpet av januar har jeg gått ned 4.3 kg (fra 86 kg). Jeg skal i allfall ned til 65 kg, det er mitt første mål :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er også med! Jeg er 1.70 høy, og veier 81.7, i løpet av januar har jeg gått ned 4.3 kg (fra 86 kg). Jeg skal i allfall ned til 65 kg, det er mitt første mål :)

Jeg sørger for å være i aktivitet i gjennomsnitt minst 40 minutter hver dag, enten det er å gå turer eller spille treningsspill på Wii. Jeg har ikke mulighet til å begynne på treningssenter eller annen organisert aktivitet før til høsten, men fabler om å begynne å jogge etterhvert.

Jeg bruker primært "My fitness coach - cardio" til Wii, er det noen som har gode forslag til andre spill (som gjør at man får opp pulsen en del?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest white tiger

Jeg har veiedag på fredager, men veier meg sånn i praksis hver dag. Liker å vite hvordan jeg ligger an.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir også med!

Jeg er 32 år, 1,63 høy og veier 73 kg, og skal ned til 58 kg, så det er jo nøyaktig 15 kg. Jeg skal gjøre dette ved sunn mat og trening. Men er syk nå, vært en del syk i det siste, så treningen blir det dårlig med. Men håper jeg snart i det minste kan bli bedre så jeg i det minste kan gå turer og trene lett.

Veiedag på onsdag passer fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også gjerne ned 15kg før sommeren. Eller...jeg har startet allerede da, så jeg har nå igjen ca 12kg før sommerferien.

Jeg er 31 år, 176ish høy og veier nå 75,2kg. Min måte å gå ned i vekt på er ketolyse, og moderat trening. Min trening består i enten Wii fit, tur på beina, eller tur på ski. Matbiten synes jeg er mye enklere å gjennomføre enn daglig trim..... :forvirret:

Jeg veier meg egentlig på mandag og torsdag (ca) så da legger jeg inn min nedgang en dag etter dere andre :)

Kjente jeg ble inspirert bare av å skrive her, jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...