Gå til innhold

Hva er det verste eller slemmeste noen har gjort mot deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

- Mobbing på barneskolen, ungdomsskolen og VGS

- En fyr som utnyttet meg i over 1 år. Jeg sliter med angst og depresjoner i dag grunnet dette. 

- Å bli ghostet. En fyr ghostet meg etter 6 måneder. Forsvant og svarte aldri på sms eller telefon igjen. Tok lang tid før jeg kom over det. Og stoler ikke på noen i dag. 

Anonymkode: 5b066...054

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man kan jo se det mye på forumer her inne også: Det er jo nærmest typisk for en del forum-folk. Ofte så går mennesker til person-angrep, skal sikkert få vedkommende til å føle seg liten, over de minste ting. I realiteten tror jeg det er mennesker som ikke har mye å bedrive fritiden med. Jeg tror det er mange på diverse forumer som kan kjenne seg. Men du er egentlig ganske tragisk dersom du som voksen henger ut, eller snakker ned til andre på et nettsted. Spesielt på forumer som dette er det ikke uvanlig, men jeg klarer heldigvis å 'riste' dem fra meg. Med latter og fornuftige svar eller ignorering. Man ser ganske fort hvem som vil diskutere og hvem som bare vil krangle😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

- Mobbing på barneskolen, ungdomsskolen og VGS

- En fyr som utnyttet meg i over 1 år. Jeg sliter med angst og depresjoner i dag grunnet dette. 

- Å bli ghostet. En fyr ghostet meg etter 6 måneder. Forsvant og svarte aldri på sms eller telefon igjen. Tok lang tid før jeg kom over det. Og stoler ikke på noen i dag. 

Anonymkode: 5b066...054

Hva er å bli ghostet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Boomonster skrev:

Hva er å bli ghostet?

Det står i teksten :) 

Anonymkode: 5b066...054

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1) Var gravid, men viste seg å være en ektopisk graviditet - altså utenfor livmoren. Siden jeg bare var en måned på vei, ble det bestemt at aborten skulle skje medikamentøst. Kjæresten ble med til klinikken. Jeg fikk medikamentene for å igangsette veer. Hadde så store smerter at jeg trodde min siste time var kommet (i tillegg til at det var opprivende å abortere i seg selv). Etter en time sier typen at han måtte stikke. Med den største selvfølgelighet forteller han meg at han skal hente ei anna kvinne på toget, og jeg fikk selv se til hvordan jeg kom meg hjem. Han gjør det altså slutt midt under aborten. 

Fikk smertestillende og nerveberoligende hos gynekologen, og tilbrakte de neste dagene i en tilstand av fullstendig indre tomhet. Følte ingenting - verken glede eller sorg, bare nummenhet. På etterkontrollen viste det seg at fosteret ikke var blitt abortert, og jeg måtte til utskrapning. Dagen etter inngrepet dukket plutselig nå eks-typen opp på døra. "Ja, hvordan går det med deg da?" spør han. Jeg ga ham en kort oppsummering. "Kan ikke vi ha litt sex da?" sier han med et sleskt og selvsikkert smil om munnen. "Du er klar over at jeg er nyoperert nedentil" sier jeg. "Og så da - da kan vi jo prøve analsex" svarer han.

Ba han reise til helvete. 

2) Ble banket opp av typen. Ringte og fortalte min beste venn om dette. "Jeg bestiller flybillett og kommer på fredag. Du skal ikke være alene nå. Jeg kommer og passer på deg" svarte han. Fredagen kom - han kom ikke. Møtte han igjen et knapt år senere ved en festlig anledning. Vi satt rundt bordet, skravla gikk, og fleipene satt løst. Og så presterte han å gapskrattende si: "Men du liker jo å bli slått!"

Gikk hjem. Festen var temmelig ødelagt for min del. 

Har besværligheter med å stole på folk etter dette. Og drømmen om en dag bli mor er blitt et mareritt. 

 

 

Anonymkode: 68d9b...422

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Mari Y skrev:

Man kan jo se det mye på forumer her inne også: Det er jo nærmest typisk for en del forum-folk. Ofte så går mennesker til person-angrep, skal sikkert få vedkommende til å føle seg liten, over de minste ting. I realiteten tror jeg det er mennesker som ikke har mye å bedrive fritiden med. Jeg tror det er mange på diverse forumer som kan kjenne seg. Men du er egentlig ganske tragisk dersom du som voksen henger ut, eller snakker ned til andre på et nettsted. Spesielt på forumer som dette er det ikke uvanlig, men jeg klarer heldigvis å 'riste' dem fra meg. Med latter og fornuftige svar eller ignorering. Man ser ganske fort hvem som vil diskutere og hvem som bare vil krangle😉

Misforstår jeg deg, eller er personangrep på nettfora det verste som har skjedd deg/ slemmeste noen har gjort deg?

Det er jo i så fall strålende, da har du ikke opplevd mye vondt

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var sykt forelsket i en fyr i syden som bare ville ha pengene Ine, iPhone og klær. Var manisk og kjøpte en koffert full av klær til han og ga han penger hver gang vi hadde sex. Han manipulerte meg til å få bestevenninnen min til å ligge med han, fordi jeg hadde hatt en annen når jeg trodde vi var over. Så tok han kofferten med klær pH dumpa meg. Jeg var manisk og besatt av han og to mnd senere fikk jeg han igjen . Han gjorde alt for å trigge meg så jeg ble psykotisk og han tok penger for sex igjen mens jeg hallusinerte og var stinn av vrangforestillinger . Han visste jeg var psykotisk men hjalp meg ikke. Er et under at jeg kom meg hjem 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, aiba skrev:

Var sykt forelsket i en fyr i syden som bare ville ha pengene Ine, iPhone og klær. Var manisk og kjøpte en koffert full av klær til han og ga han penger hver gang vi hadde sex. Han manipulerte meg til å få bestevenninnen min til å ligge med han, fordi jeg hadde hatt en annen når jeg trodde vi var over. Så tok han kofferten med klær pH dumpa meg. Jeg var manisk og besatt av han og to mnd senere fikk jeg han igjen . Han gjorde alt for å trigge meg så jeg ble psykotisk og han tok penger for sex igjen mens jeg hallusinerte og var stinn av vrangforestillinger . Han visste jeg var psykotisk men hjalp meg ikke. Er et under at jeg kom meg hjem 

Albaner?

Anonymkode: 35903...b09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min egn far stjal mye penger av meg.

"Veninner" som har vært direkte ondskapsfulle.

Ekser som har behandlet meg dårlig.

Diverse livshendeler/ fikk et barn med spesielle behov og fikk skylden/før han fikk en dignose. Ble mistenkt for det ene og det andre, uglesett, stygge blikk og kommentarer overalt. Ekstremt, over nå-ingen blir stilt til ansvar.

Anonymkode: 255f0...a9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, minister-mio skrev:

Misforstår jeg deg, eller er personangrep på nettfora det verste som har skjedd deg/ slemmeste noen har gjort deg?

Det er jo i så fall strålende, da har du ikke opplevd mye vondt

Da har du ikke lest lenger opp i tråden. Joda, men det går bedre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At eksen jobbet mye "overtid" og fikk barn med ei kollega mens vi fremdeles var gift. Han blei i tillegg slem mot meg og ungene våre siden han ville at jeg skulle kaste ham ut. Jeg har det bedre nå, men glemmer aldri den vonde perioden.

Anonymkode: 6417e...1ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var når en mann 30++ (jeg var 16) gav meg alkohol og prøvde å dra av meg buksa og overgripe seg på meg. Jeg slo han og gråt og vennen min på min alder satt å lo seg ihjel... Glemmer det aldri. Han greide det ikke, gav han en på trynet men fikk en på trynet selv.

 

Anonymkode: b7527...371

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Mari Y skrev:

Da har du ikke lest lenger opp i tråden. Joda, men det går bedre:)

Hva har jeg ikke lest?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke noe som plager meg den dag idag, og bli kalt pakkis i tide og utide. Dette var barneskolen. Opplevde ikke det på barneskolen og ungdomsskolen. På klasserommet sto det "navnet mitt" er pakiss. I gymtimene ville ikke de populære guttene holde hånda, jeg var visstnok en pakiss..

Paradoksen...fra videregående var det nesten bare etniske gutter som likte meg :fnise:

Anonymkode: 091fa...977

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke noe som plager meg den dag idag, og bli kalt pakkis i tide og utide. Dette var barneskolen. Opplevde ikke det på barneskolen og ungdomsskolen. På klasserommet sto det "navnet mitt" er pakiss. I gymtimene ville ikke de populære guttene holde hånda, jeg var visstnok en pakiss..

Paradoksen...fra videregående var det nesten bare etniske gutter som likte meg :fnise:

Anonymkode: 091fa...977

Teit. På hvor skole var det motsatt: Det var gjerne noen av de utenlandske guttene som kunne være verstingene. Heldigvis var ikke dette tilfellet for alle. Men verstingene var absolutt forferdelige. Det gikk fra 'hore' til 'så stygg at du aldri vil få deg kjæreste'. Og slag og spark. Men det var noen etnisk norske som var ganske fæle, også. Jeg tror det kommer mye av holdningene man lærer hjemme. Bare se på klimaet som pågår i USA om dagen mot andre grupper i samfunnet, og all mobbingen som har blitt meldt ifra om om barn som hetses pga hudfargen, og jeg tenker at barn lærer holdningene fra foreldrene,og samfunnet, helt klart. Men litt 'hevn' at du til slutt fikk norske kjærester, he he:)  You prooved them wrong😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.2.2011 den 12.12, AnonymBruker skrev:

Jeg kom til å huske noe som skjedde på ungdomskolen. i 9 klasse. Var en fyr som jeg var døds forelsket i. Han var populær og jeg upopulær. At en populær person skal bli sammen med en upopulør person sier seg selv at ikke vil gå. Men uansett fikk jeg en lapp av denne fyren da hvor det stp hvor pen jeg var og at han likte meg. og ikke minst ville på date med meg.Fikk se lappen ligge på pulten min da jeg kom inn etter et friminutt. Jeg var helt i hundre! Vil han på date med meg? En dag på skolen gikk jeg nervøs på opp til han å ville snakke om daten da. Hvor vi skulle osv. Vel han sto der som et spørsmålstegn og ante ikke hva jeg snakket om. "jammen du skrev jo på lappen at du likte meg og ville vi skulle på date" Han " ehh nei jeg har da aldri sendt deg en lapp og jeg vil hvert fall ikke på date med deg" Jeg ble helt forvirret og ble gørr flau.

Fikk vite litt senere at en jeg trodde var min venninne hadde skrevet lappen!! Utrolig dårlig gjort å drite meg ut på den måten. Jeg kunne ha drept henne. Gud så sinna jeg var :kjefte:

 

Hva er det verste eller slemmeste noen har gjort mot deg? Eller sagt?

Uff, det var veldig slemt gjort. 

Tror det værste var da jeg ødelag kaken som min mormor hadde laget. Hun skjelte meg ut, sa jeg var dum, at jeg hadde downs syndrom, ville aldri oppnå noe osv .. Da var jeg 12 år gammel. 

 

Anonymkode: e673b...d00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...