Gå til innhold

Hva er det verste eller slemmeste noen har gjort mot deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kom til å huske noe som skjedde på ungdomskolen. i 9 klasse. Var en fyr som jeg var døds forelsket i. Han var populær og jeg upopulær. At en populær person skal bli sammen med en upopulør person sier seg selv at ikke vil gå. Men uansett fikk jeg en lapp av denne fyren da hvor det stp hvor pen jeg var og at han likte meg. og ikke minst ville på date med meg.Fikk se lappen ligge på pulten min da jeg kom inn etter et friminutt. Jeg var helt i hundre! Vil han på date med meg? En dag på skolen gikk jeg nervøs på opp til han å ville snakke om daten da. Hvor vi skulle osv. Vel han sto der som et spørsmålstegn og ante ikke hva jeg snakket om. "jammen du skrev jo på lappen at du likte meg og ville vi skulle på date" Han " ehh nei jeg har da aldri sendt deg en lapp og jeg vil hvert fall ikke på date med deg" Jeg ble helt forvirret og ble gørr flau.

Fikk vite litt senere at en jeg trodde var min venninne hadde skrevet lappen!! Utrolig dårlig gjort å drite meg ut på den måten. Jeg kunne ha drept henne. Gud så sinna jeg var :kjefte:

Hva er det verste eller slemmeste noen har gjort mot deg? Eller sagt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Linda sofie

Fy så dårlig gjort av henne :fy_fy:

Eneste jeg kommer på er når noen rotta seg sammen mot meg på vgs å ga meg skylda for hærverk på skolen. Altså tagging. Var noen jenter som tydeligvis ikke likte meg derfor synes de det var en god idee å gi meg skylden. Måtte på møte med rektor og det hele. Han sa jeg måtte kjøpe maling å male over tagginga jeg hadde gjort.Men heldigvis så var det noen som hadde sett de og kunne bekrefte at jeg ikke hadde gjort det. In your face bitches :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff det vardårlig gjort TS. :fnise: Jeg og noen andre gjorde noe lignende mot de to slemme jentene i klassen på barneskolen. Vi skrev kjærlighets brev til dem fra to av guttene i klassen og ba dem møte bak skolen i storfri. Stakkars de hadde plukket blomster og alt og s kom det ingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke det værste som har hent, men noe av det jeg husker mest. Jeg gikk på barneskolen og mamma hadde invitert alle jentene i klassen i mitt bursdagselskap på mc donals (hun visste ikke at jeg ble mobbet og ikke hadde noen venner) og da vi spiste gikk det greit ikke noe værre en at ingen snakket med meg. Men da vi skulle i ball rommet og leke, rottet alle seg sammen og kastet ballene så hardt de kunne på meg, slo meg med de, lugget, spyttet og tråkket på meg da jeg lå på gulvet. En flott bursdagsfeiring med andre ord !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke det værste som har hent, men noe av det jeg husker mest. Jeg gikk på barneskolen og mamma hadde invitert alle jentene i klassen i mitt bursdagselskap på mc donals (hun visste ikke at jeg ble mobbet og ikke hadde noen venner) og da vi spiste gikk det greit ikke noe værre en at ingen snakket med meg. Men da vi skulle i ball rommet og leke, rottet alle seg sammen og kastet ballene så hardt de kunne på meg, slo meg med de, lugget, spyttet og tråkket på meg da jeg lå på gulvet. En flott bursdagsfeiring med andre ord !

Så slemt!

Det jeg kommer på i farten var da en venninne bokstavelig talt stjal kjæresten min som jeg var sammen med på ungdomskolen. De hadde klina bak ryggen min på en fest og etter den festen dumpa han meg på flekken og ble sammen med ho som liksom skulle være en av mine bestevenner! Verste var at vi alle 3 gikk i samme klasse. De holdt ingen ting tilbake for å si det sånn. De hadde ikke noe problem med å kline rett foran meg. Hun var ikke min bestevenn etter det. Kunne ha kverket de begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kiddnappa meg å alt det som førte med... blir ennå irretert når jeg tenker på det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble mye mobbet på barne&ungdomsskolen. Holdt utenfor og fått høre mye vondt. Men det jeg rangerer som noe av det værste noen har gjort imot meg var da min "bestevenninne" valgte å avslutte vårt vennskap brått og totalt uten at jeg fikk vite hvorfor. Har ikke snakket med dette mennesket på 3 år.

Nå i ettertid er jeg glad for at vennskapet er over men jeg synes det var en utrolig feig måte å gjøre det på,og ikke minst egoistisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pga en vond barndom har jeg aldri hatt mot eller evne til å stole dypt på noen. Det har alltid vært vondt for meg.

Da jeg var 20 møtte jeg en gutt som virkelig la eg i selen for å overbevise meg at han var tilliten verdig. Jeg var ikke 22 før vi gikk på en romantisk tux-dress date sammen, og jeg stolte på ham, og hadde også forelsket meg dypt.

Han kom aldri til daten, det viste seg å være ett veddemål med kompisene om han kunne få "ispinnen" med ut og i tillig.

Glemmer aldri et svik som det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overgrep som barn. Måtte han brenne i helvete.

Jeg gir deg en klem og slenger en bensinkanne og noen fyrstikker etter vedkommende

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voldtekt da jeg var jomfru. Håper han dør en grusom død og gjenopplever den i all evighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

velger å være AB

mishandling,voldtekt,drapsforsøk

men har det godt i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det slemmaste skriv eg ikkje her, men eg hugsar at det fyrste skikkelege kjærasten min gjorde det slutt med meg over SMS, for deretter å skru av telefonen og vere utilgjengeleg i fleire dagar. Me var 20 år gamle og, skulle tru han var 15. Eg ler av det i dag, men eg hugsar den forferdelege følelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 år senere...

Jeg var 14 år og hadde akkurat blitt voldtatt. Dro til en eldre fyr jeg hadde et slags kjærlighets/omsorgsforhold til rett etterpå og fortalte det til han om det som hadde skjedd. Hans svar på det var at han skulle ønske det var han og ikke han andre som "fikk ha sex" med meg. Det sviket er så dypt at jeg den dag i dag har store vanskeligheter med å fortelle om og forholde meg til vanskelige ting (som f.eks voldtekten).  Sliter veldig den dag i dag snart 10 år senere. 

Anonymkode: 95e2d...30a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blei ditsja av to venner når jeg var 18 fordi jeg hadde sex med noen jeg ikke kjente fra før... en gangs ting. Jeg fikk vite av andre at de snakka om meg bak ryggen min, og en venninne syns det virka som en av dem var skikkelig sjalu fordi hun fremdeles var jomfru. Sa at hun var helt hengt opp i det at jeg hadde hatt sex før henne. Utrolig teit grunn å ditsje en god venn for.

Vi ble "venner" igjen, men det var aldri det samme fordi jeg stolte ikke på dem lenger. Lojalitet er veldig viktig for meg. Vi har ikke noe kontakt nå lenger. 

Anonymkode: 12a2a...c85

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tja. Mobbet mye av barndommen, knivstukket i slutten av tenårene og bedratt av partner over tid. Tror igrunn mobbingen var det verste, men det er ikke helt enkelt å konkludere. Knivstikkingen var selvfølgelig det mest akutte og rent fysisk mest alvorlige, men så snart det var over og såret var grodd var det jo ingen fare lenger, så da gikk det greit nok for min del. At dama (jeg er mann) var utro over lang tid er vel det som preger meg mest i relasjoner i dag, og til forskjell fra barna som mobbet (som riktignok forsto mer enn nok til at jeg fortsatt ønsker dem alt vondt) forsto hun nøyaktig hvor jævlig gjort det var. Sånn sett er det kanskje det største sviket.

Uansett klarer jeg meg ganke bra i dag, men helt borte blir det jo ikke. Det har - jeg tillater meg å si heldigvis - gått bedre med meg enn med både mobberne, han som knivstakk meg og denne utro dama.

Anonymkode: d037f...79a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎01‎.‎02‎.‎2011 den 12.12, AnonymBruker skrev:

Jeg kom til å huske noe som skjedde på ungdomskolen. i 9 klasse. Var en fyr som jeg var døds forelsket i. Han var populær og jeg upopulær. At en populær person skal bli sammen med en upopulør person sier seg selv at ikke vil gå. Men uansett fikk jeg en lapp av denne fyren da hvor det stp hvor pen jeg var og at han likte meg. og ikke minst ville på date med meg.Fikk se lappen ligge på pulten min da jeg kom inn etter et friminutt. Jeg var helt i hundre! Vil han på date med meg? En dag på skolen gikk jeg nervøs på opp til han å ville snakke om daten da. Hvor vi skulle osv. Vel han sto der som et spørsmålstegn og ante ikke hva jeg snakket om. "jammen du skrev jo på lappen at du likte meg og ville vi skulle på date" Han " ehh nei jeg har da aldri sendt deg en lapp og jeg vil hvert fall ikke på date med deg" Jeg ble helt forvirret og ble gørr flau.

Fikk vite litt senere at en jeg trodde var min venninne hadde skrevet lappen!! Utrolig dårlig gjort å drite meg ut på den måten. Jeg kunne ha drept henne. Gud så sinna jeg var :kjefte:

 

Hva er det verste eller slemmeste noen har gjort mot deg? Eller sagt?

Det var slemt gjort.

Hva er det verste noen har gjort mot meg? Jeg vil lande på det å faktisk skyte meg. Det var temmelig irriterende for å si det mildt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon

Kunne og burde sagt han som skjøt meg og ødela livet mitt, men er ikke helt enig med meg selv. Synes selv jeg har opplevd mye hvor folk er slemme, bare for å være slemme. Husker en gutt på skolen som med vilje kastet plumbo på meg, jeg fikk ikke skader av det, men jeg ble jo redd og Kunne få skader av det, samme fyr slengte igjen en tung dør over handa mi. Brakk 3 fingre og fikk noen store hudflenger og måtte sy og bruke gips i flere uker. Hadde ikke normale negler på flere år etter på. Var og en lege som sa mens jeg var våken at det ikke var vits i å bruke tid på meg for jeg kom til å dø lell, han brukte og tvang helt unødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...