Gå til innhold

Kadust sin gale verden.


KaDust

Anbefalte innlegg

Godt er det Sequax. Tyder på at du ikke har mistet noen så nær. :)

Ja, burde vel det, men har egentlig ikke store utvalget her i huset. :filer: Har ikke vært på butikken i det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Søstra mi bestemte seg for å være her i noen dager, og nå når hun kom, så hadde hun med sjokolade til meg. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moren til min avdøde bestevenninne ringte meg nettopp og lurte på om jeg ville være med å bære hun. Hun er så takknemlig for at jeg alltid var der for avdøde. Så da blir det til at jeg er den eneste utenfor biologisk familie som bærer. Synes det var utrolig koselig å bli spurt, men jeg vet jo at hun ser på meg som en datter også. Tenkte å ta meg turen opp og besøke henne i morgen. Tror nok hun trenger meg i perioden fremover. Føler meg jo som et familiemedlem der, både moren og søsteren er veldig glad i meg, det vet jeg.

Nå blir vel det tøffe å ikke gråte meg i stykker mens jeg skal bære henne ut av kirka, da. :cry3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen!

Er ikke noe fan av kaffe, så tar litt te i stedet, jeg! :kaffekopp:

Idag har jeg fått mange spørsmål om folk kan være med når jeg skal hente Sigel på lørdag. Flere venninner og søstra mi. Vet ikke om det er plass enda, for har ikke fått svar på om buret er brettbart eller ei enda, men det hadde jo vært koselig med følge opp. Men vi må jo dra herfra 8, så da får alle sove her så jeg er sikker på at de kommer seg opp i tide :jepp:

Senere idag så vil søstra mi at jeg skal møte henne nede i byen, så vi kan ta en titt på en sexbutikk som skal stenges. :fnise:

Har også skrevet annonse i ØB hvor jeg etterlyser katten min. Han er enda ikke hjemme. :sukk: Annonsen kommer visst ut 27. januar. Håper jeg får noe positiv respons på den. Egentlig håper jeg han er hjemme igjen før det.

Ellers ønsker jeg alle en riktig god dag! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moren til min avdøde bestevenninne ringte meg nettopp og lurte på om jeg ville være med å bære hun. Hun er så takknemlig for at jeg alltid var der for avdøde. Så da blir det til at jeg er den eneste utenfor biologisk familie som bærer. Synes det var utrolig koselig å bli spurt, men jeg vet jo at hun ser på meg som en datter også. Tenkte å ta meg turen opp og besøke henne i morgen. Tror nok hun trenger meg i perioden fremover. Føler meg jo som et familiemedlem der, både moren og søsteren er veldig glad i meg, det vet jeg.

Nå blir vel det tøffe å ikke gråte meg i stykker mens jeg skal bære henne ut av kirka, da. :cry3:

En ære, selv om det er fryktelig trist....:troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

:vinke:

Utrolig trist å lese om bestevennene dine, KaDust :troest:

Synes absolutt du skal ta turen opp og besøke moren og søsteren. Dere trenger nok hverandre litt :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, jeg klarte å glemme en p-pille for noen dager siden. Dvs at jeg nå har sinnsyke menssmerter, selvom jeg ikke har mensen eller skal ha det i nærmeste fremtid. :sukk:

Noen damer her som har tips til lindring? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Næmmen, stakk du innom også, puz :sjokkert:

Så koselig! :happy:

:klem:

Endret av KaDust
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moren til min avdøde bestevenninne ringte meg nettopp og lurte på om jeg ville være med å bære hun. Hun er så takknemlig for at jeg alltid var der for avdøde. Så da blir det til at jeg er den eneste utenfor biologisk familie som bærer. Synes det var utrolig koselig å bli spurt, men jeg vet jo at hun ser på meg som en datter også. Tenkte å ta meg turen opp og besøke henne i morgen. Tror nok hun trenger meg i perioden fremover. Føler meg jo som et familiemedlem der, både moren og søsteren er veldig glad i meg, det vet jeg.

Nå blir vel det tøffe å ikke gråte meg i stykker mens jeg skal bære henne ut av kirka, da. :cry3:

:klemmer::kose::troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, det er ille The beib. Man får aldri ro over seg. Har på følelsen av at han er blitt påkjørt. :(

:klem: Hyggelig å ha deg her, puz.

Nå er jeg nettopp kommet hjem fra moren til avdøde. Jeg fikk en engel, et bilde, et armbånd og noe å henge på nøkkelknipe (avdødes saker). Skal visst få mer senere også, og arve noe klær når de får rydda opp. Føler sånn med mora, skulle ønske jeg kunne gjøre noe for henne. Hun ville gjerne bli med på hytta i sommer, da. Søstra var også der, og vi fikk fiksa litt ting.

I begravelsen skal jeg sitte på første rad sammen med nærmeste familie. Skal også ned til kirka på torsdag også. Skal få avdøde inn i kirka, og putte saker og ting i kista hennes. Se henne en siste gang. Gruer meg fælt. Gikk jo mer opp for meg idag og, og at hun er borte. Moren fortalte om når hun fant hun, og hvordan hun hadde vært dagen før hun døde. Uff, jeg savner henne så fælt. Ble mer gråting idag, ja. :cry3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

Sånt er ikke lett :tristbla:

Pusen dukker nok opp igjen, de gjør som regel det.. Kanskje den bare merket det var mye som foregikk hjemme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusen forsvant en dag før bestevenninna mi døde, da. Og han er ALDRI borte i ett døgn. Alltid vært inne flere ganger om dagen, og sover alltid inne om natta. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...