Gå til innhold

Kadust sin gale verden.


KaDust

Anbefalte innlegg

Heihei alle sammen!

Tenkte jeg kanskje skulle prøve å opprette en liten dagbok her. Fikk litt lyst nå, så får vi se hvor flink jeg blir på å følge den opp. :jepp:

Får starte med å fortelle at nyåret ikke startet så veldig bra, og at dette året allerede suger ganske mye. Mormor var syk hele jula, og 31 desember døde hun. Vært litt nedstemt stemning her i huset siden, men det er jo godt forståelig. Dag inn og dag ut nå, sitter jeg og mamma å fikser til begravelsen som skal være 11. januar. Idag fikk vi bestilt blomstene, fikset båndene og hva det skal stå på kortene, og en annonse til avisa. Blomstene blir veldig bra tror jeg. Fra tante og mamma så er det en krans formet som et kors i røde roser. Fra barnebarn og oldebarn er det 2 stoore runde fine kranser i hvite roser. Tror nok det blir veldig fint.

For å prate om litt gladere ting, så kan jeg nevne at det eneste nyttårsforsettet mitt var å være mer med venner. Jeg er ganske inneslutta og isolert, føler derfor ikke noe stor behov for å møte opp med dem. Men selvfølgelig, jeg føler meg alltid mye bedre etter å hatt litt tid ute. :jepp: Så da må jeg jo bare bevege meg ut av sofaen. Har allerede vært litt flink med nyttårsforsettet. Fikk ei venninne til å komme til meg på nyttårsaften, og hun var her i 2 dager. Siden kom jo søstra mi også for å hjelpe til litt her hjemme, og da ble det ikke så mye venne-tid. Men i morgen igjen skal jeg ut å treffe ei annen venninne som er veldig søt! Aina heter hun! Hun ville også sove over, for hun bor et stykke unna. Kan ikke huske sist jeg så hun, så det blir jo veldig kos. Tenkte vi skulle lage taco, for det vet jeg hun er veldig glad i :fnise:

Ellers håper jeg egentlig at jeg får meg litt action in bed snart. Er litt lenge siden nå :sjenert:

Så, det var min første side i dagboka :happy:

Endret av KaDust
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:velkommen: til dagbokland :nigo:

Trist å høre om din mormor :troest: Det er ikke en sånn start på året man ønsker, men da kan det jo kun gå oppover i 2011, og det er jo positivt?

Krysser fingerne for :sengekos: btw :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk Appifany :D

Joda, må jo se på det sånn. :jepp: Er ikke mye som skal til for at det går oppover her nå! Dessuten har hun det mye bedre nå også, og det er jo en trøst.

:ler: Jo, takk. Det trengs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sitter jeg hjemme igjen etter en tur nede i byen sammen med Aina. Vi har nettopp spist oss skikkelig mette på taco, og nå sitter vi å ser på filme "The A-team". Ser ganske bra ut, men vi begge er rastløse og eier ikke konsentrasjon til å følge helt med på den.

I byen så tok vi en runde på senteret, så jeg har fått meg en ny genser og en ny t-skjorte faktisk! Kosta tilsammen 100kr, så Aina spanderte det på meg siden jeg betaler maten idag. Selv kjøpte hun en god del klær. Tross alt, det er jo bare januarsalg en gang i året!

:fnise:

Litt senere i kveld ville hun at jeg skulle gi henne en liten makeover. Så da blir det til at jeg gjør det. Lenge siden jeg har gitt noen nå, så det blir jo gøy. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp for idag!

Har ikke fått gjort så mye idag, for jeg og Aina våknet ikke før 15:00 :lol:

Men, vi så jo tross alt på filmer og Sex and the City til rundt klokka var 04:00. Ikke rart det ble litt sent da.

Vi spiste frokost og småprata litt med mamma før jeg fulgte Aina ned til stasjonen. Fikk også med meg penger av mamma til å kjøpe sokker til henne. Dermed måtte jeg inn på senteret en tur også. Marthe jobbet på A&C idag, så gikk innom der. Var så koselig å se henne igjen, er jo veldig glad i henne. Men har ikke fått sett så mye til henne i det siste.

Vel, skal vel sies at i dette store januarsalget, så fikk jeg litt ekstra penger av mamma så jeg kunne kjøpe meg noe selv også. Endte opp med 4 overdeler og en bukse for en billig penge (250kr). Er overrasket over at jeg i det hele tatt fant en bukse som passet formen min, men hey! Jeg klager ikke. :fnise:

Nå sitter jeg å gjør meg klar for et raid i WoW, siden jeg er spillenerd. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer litt på hva jeg skal finne på idag, jeg :klø:

Har vært på nav hittil, ikke veldig spennende. Hmm, kanskje dette bare blir en ren chill&game-dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bustyvel

Hei KaDust. :)

Så gøy at du skriver dagbok

Kondolerer med mormoren din!

Klem frøkna du ble venn med på facebook for noen dager siden ;)

Endret av Bustyvel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei KaDust. :)

Så gøy at du skriver dagbok

Kondolerer med mormoren din!

Klem frøkna du ble venn med på facebook for noen dager siden ;)

Haha, joda. Håper da det er gøy. :)

Mmm, takk!

Oi, nå ble jeg nysgjerrig på hvem du er :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har det vært skikkelige sløve-dag. Eneste som er gjort idag er at jeg tok en tur ned på data-sjappa. Dataen min har nemlig fps-problemer når jeg er ingame, og det er en spill-data. Så ja. Men fikk ikke så mye ut av der, for han som kunne sjekke det ut har influensa. Så må vel ned igjen på mandag om jeg ikke finner ut av det selv.

Nå skal jeg til ei venninne på sleep-over. Hun spurte 5 min siden om jeg ville sove over, og så tenkte jeg "why not" :) Gratis godis, gode filmer og ei venninne er jo alltids kos. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da var jeg hjemme igjen! Hadde det kjempekoselig igår, vi så en del forskjellige grøssere/skrekk-filmer. Ble litt hårete når vi skulle sove da, siden begge bikkjene + katta var i senga med oss. Men er bare kos, elsker dyr. :)

Akkurat nå er jeg litt småkvalm, lurer på om jeg skal ta meg et bad for å roe litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oidaa. Her har jeg ikke vært på noen dager.

Idag var mormors begravelse, og den var nyydelig. Var veldig koselig å se igjen smårestene av familien som er igjen og (er ikke særlig stort på denne siden av familien min), og det var også morro å hilse på kusinene til mormor. Søte var de, og de ville jo så gjerne at vi skulle ta kontakt og møtes opp igjen!

Var forresten mannlig sanger i begravelsen, og han sang så sinnsykt vakkert. Mormor likte mannlige sangere mer, for kvinner kan skjære mer enn menn. Må si jeg er enig med henne der, så vil også ha en mannlig i min om det skal synges sanger som Ave Maria.

Etter begravelsen tok nærfamilien og dro på Egon, hvor vi koste oss med god mat på mamma's kjærestes regning. :fnise:

Opp i opp var det en fin dag, med tanke på at vi tok farvel med et kjært familiemedlem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Så bra å høre at begravelsen var fin, og at det var en verdig avskjed :)

Er bare innom å oppdaterer meg litt, høres ut som du trives alt i alt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

Tenkte jeg skulle :ninja: her, men vet ikke helt om jeg tør hvis du driver og raider :sjenert:

Kan få meg til å ønske å falle inn i gamle vaner igjen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag skal det sies at jeg har hatt en slapp kveld!

MEN! Har jo raidet idag, og hell. Vi fikk ned enda en Heroic! Chimaeron denne gang. Droppet ikke noe for meg, men ble fint fornøyd når achievementen popppa opp. :danser:

Nå skal jeg spise litt velfortjent sjokolade-is før jeg går til sengs. Er 2 timer siden raidet var ferdig, men jeg sitter jo gamer enda som en annen nerd :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi vaske golvet og vi har børi ved

Ja, nesten hvertfall. Har vasket bad, kjøkken, spisestue og stue, så er det vel egentlig støvsuging og gulvvaskinga som står igjen. Ved har jeg ikke børi da, for det har vi nok av fortsatt. :jepp:

Kjenner jeg blir litt sliten i kroppen av alt husarbeidet, men det er så verdt det! Føles helt herlig etterpå med skinnende hus som lukter rent. Er også deilig å bli kvitt litt av kattehåret som er overalt. Charlie røyter verre enn noe annet jeg vet om.

Idag har jeg ikke gjort så mye (som vanlig). Dagene blir litt kjedelige med litt for mye tid. Har tatt en lang gåtur, da. Godt for sjela, men litt verre for rumpa. Datt på isen, for er jo så sinnsykt glatt ute nå. :fnise:

Hadde gjort godt med en turvenn også, skulle så gjerne hatt en hund. Dagene mine hadde vært så mye mer meningsfulle da. Men får vel klare meg uten, da min mor har sterke meninger om at jeg skal få hund i hus. Vet ikke helt hvorda, men siden hun skal ut å feste med venninner i kveld, må jeg vente litt med spørsmålene. Håper bare hun ikke kommer hjem så altfor sent, så jeg kan få prata om anskaffelse av hund idag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det Onsdag. Som i Europas WoW-verden betyr ny uke og ny reset.

Normaltvis ville jeg vært gira, og logget på fort for raid. Men føler ikke helt for å spille nå, så da får de øve seg på Conclaive Heroic uten meg. Kommer nok til å bli en stor wipe-night uansett.

Ellers sitter jeg her og har tråla internett for hunder. Fant en jeg virkelig likte, men han står ovenfor 2 gode kandidater og blir nok solgt iløpet av 2 uker nå. Ufff, det var litt kjedelig. Nå kjeder jeg meg egentlig, da huset er rent og jeg har ingenting å foreta meg ( som vanlig ). :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det værste tenkelige har skjedd. Min aller beste venninne, min sanne BFF, er dø. Det er helt ufattelig, og det kom som et sjokk. Det er fortsatt et sjokk, og har ikke gått opp for meg enda. Jeg husker at for 8 måneder siden gikk jeg og min BFF i begravelsen til vår felles bestekompis. Der satt jeg og tenkte at jeg ikke ante hva jeg skulle gjøre om venninna mi som jeg så hardt klemte mens vi begge gråt kom til å dø også. Tenkte også at det aldri kom til å skje, heldigvis, og at jeg hadde mange lykkelige år igjen med henne.

Men neida. Ikke et snaut år etter engang så dør hun også. Jeg savner henne så sinnsykt, alle de voldsomme statusoppdateringene på facebook som inneholdt meg, all den spamminga på face-veggen min om hvor høyt hun elsker meg, og all snakkinga om alt vi har gått igjennom. Med så mye dritt, helt fra 6-årsalder, så knytter man sterke bånd. Og dette båndet skulle vi, i neste uke, dokumentere på oss selv med en tatovering. Så langt kom vi ikke :cry:

Jeg savner henne sinnsykt, og vet ærlig talt ikke hva jeg skal gjøre. Nå er herved 3 av 3 bestevenner døde, og livet mitt føles som en helt jævla tragisk film som aldri tar slutt.

Siden alle visste at jeg var den som stod henne nærmest, så har jeg fått sinnsykt mange gode pm's på facebook. Selv fra folk jeg ikke har pratet med før, og de som ikke engang likte meg. Det er jo litt godt, men skulle ønske dette ikke var nødvendig, at hun aldri døde. Det er så urettferdig.

Nå sitter jeg hos ei felles venninne av oss, vært her siden jeg fikk nyheten igår, da hun kom å plukket meg opp like etter. Vi skulle egentlig ta en tur oppom moren til avdøde, men de orket ikke noe besøk. Blomster er bestilt, og hun burde få de på døra idag.

I morgen drar jeg nok til stesøstra mi, hilser på litt der. Hun også står meg nært, også har jo hun og samboeren Kræsj, en hund jeg er virkelig glad i. Også er jo han glad i meg, så blir deilig å se han igjen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei???

Så trist. Vet ikke hva jeg skal si men sender deg mange 100 gode klemmer!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...