Gå til innhold

Marokkansk veninne


artloff

Anbefalte innlegg

Kjæresten min er marokkaner og jeg har lyst til å bo et år i Marokko. Jeg er godt kjent med Marokko, Jeg har marokkanske venninner. Men de er eldre en meg og religion er viktig for dem. Jeg er 50 og føler meg som 40.

Jeg har lyst til å finne meg en marokkansk venninne. En som er glad i kunst,og som snakker engelsk (evt. norsk).Snakker ikke fransk, og bare noen få ord på arabisk.

Jeg er ikke så opptatt av religion. Jeg vet at i det marokkansk/jødiske samfunnet er det mange kunstintreserte mennesker. Er det noen marokkanske/jøder/ kvinner i Oslo som vil komme i kontakt med meg? :kaffekopp::hallo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 år senere...

Fortsetter under...

hadde gjerne tatt kontakt om du ikke var 50. 

Anonymkode: b4589...7f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
På 31.12.2010 den 1.49, artloff skrev:

Kjæresten min er marokkaner og jeg har lyst til å bo et år i Marokko. Jeg er godt kjent med Marokko, Jeg har marokkanske venninner. Men de er eldre en meg og religion er viktig for dem. Jeg er 50 og føler meg som 40.

Jeg har lyst til å finne meg en marokkansk venninne. En som er glad i kunst,og som snakker engelsk (evt. norsk).Snakker ikke fransk, og bare noen få ord på arabisk.

Jeg er ikke så opptatt av religion. Jeg vet at i det marokkansk/jødiske samfunnet er det mange kunstintreserte mennesker. Er det noen marokkanske/jøder/ kvinner i Oslo som vil komme i kontakt med meg? :kaffekopp::hallo:

Jeg ønske kontakt deg men jeg bor i Trondheim men av og til kommer til Oslo hvis du int, da kan jeg kontakt deg eventuelt snart kommer til Oslo vi kan treffes jeg ikke opptatt av religion heller 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.12.2010 den 1.49, artloff skrev:

Kjæresten min er marokkaner og jeg har lyst til å bo et år i Marokko. Jeg er godt kjent med Marokko, Jeg har marokkanske venninner. Men de er eldre en meg og religion er viktig for dem. Jeg er 50 og føler meg som 40.

Jeg har lyst til å finne meg en marokkansk venninne. En som er glad i kunst,og som snakker engelsk (evt. norsk).Snakker ikke fransk, og bare noen få ord på arabisk.

Jeg er ikke så opptatt av religion. Jeg vet at i det marokkansk/jødiske samfunnet er det mange kunstintreserte mennesker. Er det noen marokkanske/jøder/ kvinner i Oslo som vil komme i kontakt med meg? :kaffekopp::hallo:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...