Gå til innhold

BANANZAI!


Kamikatze

Anbefalte innlegg

Hjertelig god morgen :goodbye:

Hørtes ut som om du trengte søvn ja. Vi får håpe at denne dagen kan bli en av de bedre på de fleste måter. Jeg steiker litt egg, bacon, poteter og bønner her jeg...så står det i holde-seg-varm-modus i ovnen din...når du våkner. Dagens gode gjerning er herved gjort. :)

*håper at han spiser sånt da :klø:*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godmorgen, ja. Undres om Mette og Hilde og de er litt sjalu? Her har det ikke vært mulig å poste noe tidleigere i dag... :gjeiper:

Dårlig med egg og bønner her i huset, man jag har bacon.

Kaffen nytes i langsom kino, mens jeg prøver å trøste en hengende telysestake.

Jeg er lettet over at jeg heller ikke i dag er spesielt lysten på bananer.

Litt ergerlig med det grominnlegget jeg skrev i formiddag, hvor jeg skrøt vilt og uhemmet av Margareth og resten av brukerne som har forvillet seg hit, men så kom der bare 'server error' når jeg prøvde meg. Pytt, pytt. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Litt ergerlig med det grominnlegget jeg skrev i formiddag, hvor jeg skrøt vilt og uhemmet av Margareth og resten av brukerne som har forvillet seg hit, men så kom der bare 'server error' når jeg prøvde meg. Pytt, pytt. :nigo:

Ja jeg hadde også et sånt flott innlegg der jeg hadde funnet frem tøfler og slåbrokk, fersk avis og kaffe til deg. Jeg tror egentlig at det er den nye KG sensuren - man lar rett og slett ikke sånne ekle sosialistiske single super feministiske Ottar-lesper skrive hva som helst på et forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var nå den som lå på utklippstavla...

Dærsken, denne morgenen var lang, gitt! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå står det et brett med fylte horn i ovnen og godgjør seg. Dersom du har kaffe kan vi møtes på halvveien!

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker vi het sex og kalde horn og kaffe, eller en skikkalig gomleorgie?

Hva fylles horn med, for at det trengs kaffe til? Sjokolade? :sleike:

Og hvor holder du hus?

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*sniff sniff* :lur:

Stikker du av med godsakene, får jeg et horn i siden til deg. Tut, tut, liksom. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*komme frem fra det supre gjemmestedet og vinke blidt til ham som muligens etter alle solemerker holder på å kjøre forbi meg* :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men seriøst... Hva skal jeg lage til middag, som er kjapt nok til at jeg ikke ødelegger pettitten med iskrem først?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har allerede prøvd å få den "middagy" ved hjelp av buljong og krydder, men den smakte bare oversaltet kokt grovbrød... Man har da vært student, engang. :nuddel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er nettopp for situasjoner som dette man har fast food kjeder. McD, pizza, kinamat... :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh...du har fryser?
Behøver bare åpne vinduet. :ler: Men, fryseboks har jeg. Om den var to liter større, måtte den registreres i NIS. Skal nok alltids finne noe der, enten det har svømt, gryntet, sparket, brekt eller røykt... :jepp:

Det er nettopp for situasjoner som dette man har fast food kjeder. McD, pizza, kinamat... :jepp:

Ingen McD eller BK her. Riktignok Peppes, men pizza er overtidsmat, og i dag er det :hjerte: fridag :hjerte:

Jøss, der var katteboka jo... :goodbye:

Prrrrrrrr! :nigo:

Vel, noen måtte jo ta over når VOE deserterte... :goodbye:

Edit: Rette på fryseburkaen...

Endret av Kamikatze
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...