Gå til innhold

BANANZAI!


Kamikatze

Anbefalte innlegg

Man kan da ikke krangle med en som ikke er her. ;)

Næffor da vinner jeg på walkover. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man kan da ikke krangle med en som ikke er her. ;)

Da har du ikke prøvd godt nok! ;) Jeg har fått det til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du ikke prøvd godt nok! ;) Jeg har fått det til.

Krigshissere i tråden? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg får sette ut passe varm og beroligende urte-te til dem som kjenner det rykker i kranglefoten. Ikke er jeg kranglevoren, og ikke drikker jeg te. God dag til Katta. :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg stenge tråden og slå av lyset når jeg går, eller? Folketomt her i kveld også. Var det "stramme dameromper" han var så glad over i en annen tråd? Har han blitt overfalt av litt vel ivrige sånnes eierinner mon tro? Damer liker murrende og malende små puser vet jeg... :jepp: Jaja, jeg takker meg selv for i dag i denne tråden. God natt. :søvn:

Endret av Margareth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krigshissere i tråden? :ler:

Neida. Bare mennesker med mye fritid og få hemninger!

Nå skal jeg lage med en kopp kaffe før jeg setter meg godt tilrette med hele kvinneguiden i fanget. Jeg fikk en slik hurra-maskin til jul, så kaffelagingen går mye raskere. Tiden jeg sparer ved å ikke tømme kaffefilter i matavfallet går med til jatting på forum. Og godt er det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er hyggelig at dere skvetter innom. Har sett lite til heimen og datatingesten, sånn er det iblant. Behøver i jaffall ingen godnatt-te. Her sovner en av utmattelse. Vi får ta opp igjen tråden til morrakaffen. :)

Sweet dreams! :nissevink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og bare p.g.a. den introen der, starter jeg forumdagen med et humrende smil. :fnise: Ha en god dag, Katta. :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skulle jeg skrevet noe fornuftig. Men fremdeles er hjernen en ufarlig geleklatt... :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da fælt da. En ufarlig geleklatt, altså? Når kan man forvente at tingene glir over i ordnede former, og tungen når sin sedvanlige skarphet? Si meg: har du regulerte åpnings,- og lukketider eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke at Katta er blant dem som har lap`en med seg på jobb, sånn som mange andre har. Kanskje han er en slik en som flyr opp og ned langs lyktestolpene med digre stolpesko? :klø: Da er det ikke så mye plass til Kg,- det kan selv jeg se...men jeg ser kanskje feil i min krystallkule?

*dusje kaldt vann på så den blir blank og gjennomsiktig isbelagt i kulda*:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en myte at alle menn på KG foretrekker å dra seg opp og ned på stolper... :opplyser:

Ellers blir det skralt med betjening her, før på søndag.

Straks leggetid igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er en myte at alle menn på KG foretrekker å dra seg opp og ned på stolper... :opplyser:

Er det virkelig en myte? Ante ikke det jeg.

Finnes det egne tråder om de mystiske stolpeskomennene? :klø:

Jaja, vi får da snakke med blomstene, ta inn hunden og vanne avisa for deg mens du er opptatt. Vi er snille sånn. :nigo: God helg!

Endret av Margareth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Uff. Her er det middag på gang. Deretter puta.

I morgen skal jeg begynne på et nytt og bedre liv. Da skal jeg sove til jeg våkner. Så skal jeg legge meg ned, og sove enda litt mer. :z:

Drunken Master har jeg sett en gang, for hauglenge siden. Oi, jeg glemte å kjøpe bananer! Gusjelov at jeg ikke har lyst på banan akkurat nå! :puh:

Endret av Kamikatze
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...