Gå til innhold

BANANZAI!


Kamikatze

Anbefalte innlegg

Blåbærpai! *legger inn et godt og velsmakende ord for appi her* :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blondie65

Ja, jeg har da det. Var ganske våken en stund, men så leste jeg hele tråden om hvordan en skal tørke seg - sittende eller stående - og ble helt slått ut, hehe... Kjeft fikk du også. :fnise: Et sånt møkkatema må en ha humor på og jeg syns at passende musikk til arbeidet var et godt forslag, men jeg var visst alene om å synes det. :skratte: Det var et godt forsøk. Det skal du ha.

---

Regnet med at det var såpass lang kø på autograf at jeg liksom bare lot tanken fare igjen... ;)

Altså, man skal ikke spøke med ting som inneholder do: dokurver, dokøer, dotørk, dostående, dolokk ... osv. Det går på æren løs når man spøker med seriøse problemer vettø.

:filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det var noen glefsere den tiden. Ei som glefset etter mannfolk i trådene, og ei som hadde lagt sin "elsk" på meg. Forskjellige brukernavn, men samme skrivestil. Ingen problem å overse.

Hai, Piffi! :high5: Skremmende blikk du har fått. Minner meg om etpar på jobben... :flirer:

@Tabris: Magnificient Bodyguards fra '78. VHS-konvertitt av laber kvalitet. Kinesisk tale, og lavbudsjett. Den er på pirre, hvis du skynder deg.

I kveld var det bare ren viljestyrke som gjorde at jeg ikke frøs ihjel på vei hjem. Minussene har formert seg og blitt tosifrede, og jeg var fast bestemt på å nyte vinteren, på denne ekspedisjonen mellom jobb og hjem. Men jeg turde ikke lee på hodet, av frykt for at ørene skulle knekke...

Nå er det snart på tide med middag. Pønske-tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo alt annet enn skremmende. Jeg altså ;)

Du kan få leftover kalkun fra meg? :ler:

Katter liker jo kylling, gjør de ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker høne, men er ikke så begeistret for kaklinga... :gjeiper:

Hva får deg til å kalkunere så seint på nyåret? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Var da enda godt å høre :lol:

Jeg spiser rester etter en på nesten 7 kg :ler: Så har sikkert :kakle: til 2012. (dog da noe uspiselig vel og merke).

Hva ble det til fôr da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aner ikke. Har ikke kommet lengre enn å slå på grillen, og tømme vaskemaskina. Men underbuksene blir nok for seige, så jeg kommer nok etterhvert til å gløtte på fryserlokket.

Synd jeg er lens for røkelaks. Det er lettvint og hurtig mat. Ferdig grønnsaksblanding stekes på alufolie i pizzaovnen, Creme Fraiche (den med sopp var god) eller rømme med gressløkhakk (eller provencekrydderblanding) klattes her og der. Etterhvert et godt stykke røkelaks oppå med "skallet" opp. Lokket ned og full fres på varmen til skinnet nesten sklir av, og fisken er så mør at den kan drikkes. Yummie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.

Det hørtes både godt å heslig ut!?

Jeg må være trøtt. Og røkelaks i ovnen?? Aldri smakt.

Og når det kommer til om underbuksene dine kommer til å bli seige, så vet jeg ikke helt hva jeg skal si til det... :redd:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var greit å få det avklart, så ikke vi må legge oss etter en krangel. :ler:

Det middagsprosjektet ble et sorgens kapittel. Var å pirka borti både høne og fiskestykker, men så lå der en anemisk julepølse, som jeg kjøpte fordi den var så billig at jeg syntes synd på den. Nå er den på sin siste reis, med ruteskjært skinn, mens kålrotstappe tiner i mikrobølgeren. Etterhvert kommer der noen baconterninger med i spillet, og deretter står jeg fast. Rødløk kanskje, om den fremdeles lever.

Så steker jeg noen avocadoringer som jeg kan ha på brødskive med ost til i morgen.

Pølsa og baconet kommer til å klamre seg til arteriene, så det blir lett, grønt og fisk noen dager nå, eller plumbo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Tabris: Magnificient Bodyguards fra '78. VHS-konvertitt av laber kvalitet. Kinesisk tale, og lavbudsjett. Den er på pirre, hvis du skynder deg.

Og jeg som trodde jeg hadde sett det meste, til og med Fearless Hyena fra 70-tallet. :overrasket:

Her! --> :kaffekopp: :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godmorgen :)

Det slår meg at han har et ikke helt tradisjonelt sett å spise på, han derre... Smaker helt sikkert godt, men uvant blanding i min gane. Og jeg hadde ikke fått ned en eneste bit (fordi jeg er i dyp koma normalt sett på den tiden) ...om jeg ikke hadde blitt håndmatet med trakt da... *huff for noen bilder i mitt hode på morgenkvisten*

Lenge siden jeg var med på det nå. :heks: Flere hundre år heldigvis, og jeg anbefaler det ikke. Hehe...like greit at jeg ikke var invitert på nattmat da, tror jeg.

Har søvnen vært god til tross for underligheter sent på natten? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her! --> :kaffekopp: :kaffekopp:
Hjelper ikke, ser fremdeles dobbelt...

@Margareth: Sovet som en flattråkka padde, og våkna av muskelkrampe i legg og ankel. Burde tøyd ut bedre i går. Men sparer en formue ved å slippe å investere i vekkerklokke. Hva er det jeg hører? Liker du ikke å bli traktert? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvor i all verden ble det av denne dagen? :)

Tiden går fort når en har det gøy, muligens? :klø:

Godmorgen til mannen med tidskapselen. :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var greit å få det avklart, så ikke vi må legge oss etter en krangel. :ler:

:fnise:

Veldig viktig :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...