Gå til innhold

Visjon Norge


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har kikket innom kanalen nå og da på vei til andre kanaler, og hver eneste gang, uten unntak så er den hallelujaH-pastoren på og tigger etter penger.... Hvem er disse menneskene og er det faktisk noen som tror på denne galskapen??

Er det noen som helst fornuftige mennesker som tar denne kanalen på alvor?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har kikket innom kanalen nå og da på vei til andre kanaler, og hver eneste gang, uten unntak så er den hallelujaH-pastoren på og tigger etter penger.... Hvem er disse menneskene og er det faktisk noen som tror på denne galskapen??

Er det noen som helst fornuftige mennesker som tar denne kanalen på alvor?

God will take good care of you

Just do as aI say don't do as I do

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kikket innom kanalen nå og da på vei til andre kanaler, og hver eneste gang, uten unntak så er den hallelujaH-pastoren på og tigger etter penger.... Hvem er disse menneskene og er det faktisk noen som tror på denne galskapen??

Er det noen som helst fornuftige mennesker som tar denne kanalen på alvor?

1. Ja.

2. Nei.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kikket innom kanalen nå og da på vei til andre kanaler, og hver eneste gang, uten unntak så er den hallelujaH-pastoren på og tigger etter penger.... Hvem er disse menneskene og er det faktisk noen som tror på denne galskapen??

Er det noen som helst fornuftige mennesker som tar denne kanalen på alvor?

Jeg er enig her. Noen pastorer/ forkynnere/ emisærer/ predikanter tror dette dreier seg om bissniss(e). Umulig og ta dem på alvor, når det evinnelige maset om penger går på replay hele tida! Kan ingen forklare dem at "for ingenting har du fått det, og for ingenting skal du gi det", som jo står skrevet i den selvsamme Bibel de selv forkynner fra? Ut fra min egen tro, synes jeg det er galt og be om at folk gir penger for og holde en TV kanal på lufta, for da går pengene til og holde kanalen i gang, ikke til det de BØR brukes til.

Gi keiseren hva keiserens er, og Gud hva Guds er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig her. Noen pastorer/ forkynnere/ emisærer/ predikanter tror dette dreier seg om bissniss(e). Umulig og ta dem på alvor, når det evinnelige maset om penger går på replay hele tida! Kan ingen forklare dem at "for ingenting har du fått det, og for ingenting skal du gi det", som jo står skrevet i den selvsamme Bibel de selv forkynner fra? Ut fra min egen tro, synes jeg det er galt og be om at folk gir penger for og holde en TV kanal på lufta, for da går pengene til og holde kanalen i gang, ikke til det de BØR brukes til.

Gi keiseren hva keiserens er, og Gud hva Guds er...

Enig.

Religion er jo business. Det er jo det som gjør slike predikanter til hyklere, og i mange tilfeller direkte svindlere, og i neste omgang tilhengerne til tåper som bidrar med sine ressurser til å holde liv i galskapen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig her. Noen pastorer/ forkynnere/ emisærer/ predikanter tror dette dreier seg om bissniss(e). Umulig og ta dem på alvor, når det evinnelige maset om penger går på replay hele tida! Kan ingen forklare dem at "for ingenting har du fått det, og for ingenting skal du gi det", som jo står skrevet i den selvsamme Bibel de selv forkynner fra? Ut fra min egen tro, synes jeg det er galt og be om at folk gir penger for og holde en TV kanal på lufta, for da går pengene til og holde kanalen i gang, ikke til det de BØR brukes til.

Gi keiseren hva keiserens er, og Gud hva Guds er...

De skulle begynt med visjon norge-lisens. Jeg klarer meg uten den kanalen, men det er vel gamle folk som ikke kan engelsk som vil ha kristent innhold på tv.

Jeg likte programmet som ble holdt på Marita-kafeen av Marita-stiftelsen, vet ikke om den vises lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har kikket innom kanalen nå og da på vei til andre kanaler, og hver eneste gang, uten unntak så er den hallelujaH-pastoren på og tigger etter penger.... Hvem er disse menneskene og er det faktisk noen som tror på denne galskapen??

Er det noen som helst fornuftige mennesker som tar denne kanalen på alvor?

Den dagen du er villig til å gjøre noe for trengende nødlidende mennesker, i den grad som de som eier denne kanalen og deres medhjelpere gjør, og har gjort i mange år, i flere fattige land,også før de startet denne kanalen, da måtte også du ha tigget om penger.

Frelsesarmeen gjør det, Leger uten grenser gjør det, Røde Kors og mange andre organisasjoner gjør det.

Men du er tydeligvis av den sorten som tar den letteste rollen, nemlig å kritisere det andre gjør, selv om du ikke engang vet hva de gjør, og heller ikke gidder å prøve å finne det ut.

Så hva gjør du for å hjelpe trengende mennesker?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Ja.

2. Nei.

Det som stadig forundrer meg, er at mange av dere selverklærte kloke hoder, er så interessert i å til stadighet å bedømme ting dere beviser med deres dumhet at dere ikke har noe som helst greie på.

Er det slik at dere bare kan se dumhet i andre, bare fordi den ikke harmonerer med deres egen?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig her. Noen pastorer/ forkynnere/ emisærer/ predikanter tror dette dreier seg om bissniss(e). Umulig og ta dem på alvor, når det evinnelige maset om penger går på replay hele tida! Kan ingen forklare dem at "for ingenting har du fått det, og for ingenting skal du gi det", som jo står skrevet i den selvsamme Bibel de selv forkynner fra? Ut fra min egen tro, synes jeg det er galt og be om at folk gir penger for og holde en TV kanal på lufta, for da går pengene til og holde kanalen i gang, ikke til det de BØR brukes til.

Gi keiseren hva keiserens er, og Gud hva Guds er...

Så du bryr deg ikke noe om at tusenvis av mennesker blir frelst ved å se denne kanalen?

Mange stoffmisbrukere og syke mennesker har fått hjelp via denne kanalen.

Skoler og hjem for foreldreløse barn er bygget, og tusenvis av matpakker til jul, for de som ingenting har, er delt ut, og dette er ikke et engangsforetak.

Men dette hører kanskje ikke med i din tro?

Det er kanskje ikke statskirkelig korrekt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du bryr deg ikke noe om at tusenvis av mennesker blir frelst ved å se denne kanalen?

Mange stoffmisbrukere og syke mennesker har fått hjelp via denne kanalen.

Skoler og hjem for foreldreløse barn er bygget, og tusenvis av matpakker til jul, for de som ingenting har, er delt ut, og dette er ikke et engangsforetak.

Men dette hører kanskje ikke med i din tro?

Det er kanskje ikke statskirkelig korrekt?

Jeg BRYR meg i høyeste grad om disse menneskene, - men jeg har mer sansen for en direkte kontakt, og bruker derfor meg selv som "kanal". Det er ikke så kostnadskrevende, og fører til at grunnvollen som blir lagt får en fagmessig forsvarlig og VARIG utførelse. Visjon norge har med årene fått et underholdningspreg, og maset etter penger er blitt i overkant utidig. Reklame og underholdning finner man på (alle) de andre kanalene i etern, så da blir det overflødig med en kristen kanal som prøver og etterligne dem.

Forøvrig kan statskirka bare blø ut for min del... :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som stadig forundrer meg, er at mange av dere selverklærte kloke hoder, er så interessert i å til stadighet å bedømme ting dere beviser med deres dumhet at dere ikke har noe som helst greie på.

Er det slik at dere bare kan se dumhet i andre, bare fordi den ikke harmonerer med deres egen?

Niks, men nå er det altså religion som er temaet her, ikke meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg BRYR meg i høyeste grad om disse menneskene, - men jeg har mer sansen for en direkte kontakt, og bruker derfor meg selv som "kanal". Det er ikke så kostnadskrevende, og fører til at grunnvollen som blir lagt får en fagmessig forsvarlig og VARIG utførelse. Visjon norge har med årene fått et underholdningspreg, og maset etter penger er blitt i overkant utidig. Reklame og underholdning finner man på (alle) de andre kanalene i etern, så da blir det overflødig med en kristen kanal som prøver og etterligne dem.

Forøvrig kan statskirka bare blø ut for min del... :fnise:

Da kan det være interessant å høre hvor mange mennesker du når hver dag med din direkte kontakt?

Dessuten tror jeg nok at Jan Hanvold får direkte kontakt med alle de som han deler ut mat til, av de som ingenting har.

Men jeg forstår deg slik at du ingenting vet om hva denne mannen gjør og har gjort for fattige trengende mennesker i mange land, i mange mange år nå.

Skal noen kritisere andre, bør de sørge for at de er mye bedre selv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan det være interessant å høre hvor mange mennesker du når hver dag med din direkte kontakt?

Dessuten tror jeg nok at Jan Hanvold får direkte kontakt med alle de som han deler ut mat til, av de som ingenting har.

Men jeg forstår deg slik at du ingenting vet om hva denne mannen gjør og har gjort for fattige trengende mennesker i mange land, i mange mange år nå.

Skal noen kritisere andre, bør de sørge for at de er mye bedre selv.

Trå varsomt min venn, så ikke gloende kull samler seg på ditt eget hode...

Jeg holder ikke telling med alle jeg treffer. jeg anser det som irrelevant.

Mannen du så varmt omtaler, får mye pepper her: http://www.hegnar.no/gradigperer/article58641.ece

Domfellelse og 120 dager fengsel, hvorav 45 dager ubetinget, - hva synes du om det? Ikke annet enn en kjeltring havner i fengsel eller hva? Forøvrig finner du ham også på tullingtoppen! (www.tullingtoppen.com)

Etter det jeg kan se, har jeg mine ord i behold! "Pengene går til og holde kanalen i gang, ikke til det de BØR brukes til".

http://www.hegnar.no/publikasjoner/article58644.ece

http://www.vl.no/kristenliv/article99469.zrm

Virkelig trist lesing dette... :nei:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trå varsomt min venn, så ikke gloende kull samler seg på ditt eget hode...

Jeg holder ikke telling med alle jeg treffer. jeg anser det som irrelevant.

Mannen du så varmt omtaler, får mye pepper her: http://www.hegnar.no/gradigperer/article58641.ece

Domfellelse og 120 dager fengsel, hvorav 45 dager ubetinget, - hva synes du om det? Ikke annet enn en kjeltring havner i fengsel eller hva? Forøvrig finner du ham også på tullingtoppen! (www.tullingtoppen.com)

Etter det jeg kan se, har jeg mine ord i behold! "Pengene går til og holde kanalen i gang, ikke til det de BØR brukes til".

http://www.hegnar.no/publikasjoner/article58644.ece

http://www.vl.no/kristenliv/article99469.zrm

Virkelig trist lesing dette... :nei:

Den som kan tro på den første setningen er nok også tilbøyelig til å tro på resten av svertingen:

Stiftelsen VBC, med Jan Hanvold i spissen, brukte seks av fem innsamlede nødhjelpsmillioner til eiendom i 2003.

Det erutrolig at noen kan bruke seks av bare fem millioner kroner.

Dette må i sannhet være en mirakelmann.

Nå er det slik at i flere muslimske land så drepes de kristne.

Dette er ikke lov i Norge, så derfor gjør de som ikke liker å høre sannheten, alt de kan for å kverke de kristnes virksomhet.

Det er nok å følge med på nyhetene for å forstå hvor ynkelige og redde mange er, både regjeringsmedlemmer og andre.

Alt det den rødgrønne regjeringen foretar seg i forhold til kristendommen og deres tilhengere, i "det kristne Norge", forteller om sykelig redsel.

Dette gjelder selvfølgelig også de som skriver slike artikler som du viser til her.

Spør regjeringen om hvilken kontroll de har med alle de milliardene de sender utenlands, både direkte til terrorister og andre diktatorer verden over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som kan tro på den første setningen er nok også tilbøyelig til å tro på resten av svertingen:

Stiftelsen VBC, med Jan Hanvold i spissen, brukte seks av fem innsamlede nødhjelpsmillioner til eiendom i 2003.

Det erutrolig at noen kan bruke seks av bare fem millioner kroner.

Dette må i sannhet være en mirakelmann.

Nå er det slik at i flere muslimske land så drepes de kristne.

Dette er ikke lov i Norge, så derfor gjør de som ikke liker å høre sannheten, alt de kan for å kverke de kristnes virksomhet.

Det er nok å følge med på nyhetene for å forstå hvor ynkelige og redde mange er, både regjeringsmedlemmer og andre.

Alt det den rødgrønne regjeringen foretar seg i forhold til kristendommen og deres tilhengere, i "det kristne Norge", forteller om sykelig redsel.

Dette gjelder selvfølgelig også de som skriver slike artikler som du viser til her.

Spør regjeringen om hvilken kontroll de har med alle de milliardene de sender utenlands, både direkte til terrorister og andre diktatorer verden over.

Hvorfor prøver du og spore av debatten,ved å trekke inn regjeringen? Og muslimske land? Og hvilket forhold har DU til sannheten, når du kaller en konkursrytter for mirakelmann?

Det er ikke vanskelig for de med litt greie på økonomi og regnskap, og forstå at tallene forteller at det hadde blitt samlet inn fem millioner i 2003, mens han samtidig tar opp lån, og driver pengegallopp på bankens regning og risiko med en og en halv million!? Det er en straffbar handling i norge, og bedrive slikt konkursrytteri.

Så da kan jo alle de som har sendt pengene sine til ham, SE at alt var bortkastet! Skal man drive med noe, får man værsågod og drive REDELIG!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 år senere...

Jeg ga 12.000 i dag. Det føles godt, for jeg vet at de pengene går til å gjøre Herrens verk. De vil gå til å hjelpe de som trenger det nå i julen. Gud elsker en glad giver! 

Anonymkode: 1ef39...729

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På ‎21‎.‎12‎.‎2010 den 23.16, AnonymBruker skrev:

Har kikket innom kanalen nå og da på vei til andre kanaler, og hver eneste gang, uten unntak så er den hallelujaH-pastoren på og tigger etter penger.... Hvem er disse menneskene og er det faktisk noen som tror på denne galskapen??

 

 

Er det noen som helst fornuftige mennesker som tar denne kanalen på alvor?

Så du mener det er rettferdig at vi betaler nrk kringkastingsavgifter, for å kunne se intelligente nyheter på bbc, cnn osv

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On ‎25‎.‎11‎.‎2017 at 7:23 PM, debatant said:

Så du mener det er rettferdig at vi betaler nrk kringkastingsavgifter, for å kunne se intelligente nyheter på bbc, cnn osv

Du kan fjerne mottaker fra tv'en og slik slippe kringkastingsavgift. Du kan fortsatt bruke strømmetjenester og kabel/parabol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gammel tråd dette... Men har det ikke kommet frem at visjon Norge er ren svindel?

Anonymkode: 0bf8f...588

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gammel tråd dette... Men har det ikke kommet frem at visjon Norge er ren svindel?

Anonymkode: 0bf8f...588

Det har kommet frem ganske så groteske opptak av Hanvold der han ber om penger. 

Anbefaler alle å se galskapen med egne øyne: https://tv.nrk.no/serie/brennpunkt/MDDP11001316/25-10-2016

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...