Gå til innhold

Hvilken parfyme har du fått flest komplimenter for?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som tittelen sier: hvilke parfymer har du fått flest komplimenter for, og av hvem? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Mania" fra Armani :-)

Av alt fra gutter, venninner, bekjente, foreldre og ukjente (feks i en pizzasjappe) :-P haha

Endret av Eliine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker godt mange komplimenter for Sarah Jessica Parkers Lovely. Bruker ikke den nå lenger, og det er ikke min personlige favoritt selv om den er god, men mange la merke til den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er uten tvil Pure Poison Elixir fra Dior.

Denne har jeg som regel på meg når jeg skal på fest eller dejt, og får alltid komplimenter på at jeg lukter så deilig. Og det liker jeg... :lur:

Ellers er Chanel eau Tendre fra Chanel og L'adore L'Absolu fra Dior absolutt verdt å nevne. :rødme:

Både venner, kjente og ukjente manneben, kollegaer og familie har gitt svært positiv tilbakemelding på disse parfymene på meg.

Endret av laperla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

angel fra thierry mugler.. liker den ikke så godt selv men får alltid høre at den lukter godt på meg :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guerlain idylle

Bvgari omnia amethyste

Både venner, familie og kollegaer. Men Idylle er det mannlige som legger merke til mest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tous Touch og *trommevirvell* Paris Hilton (den orginale). Disse luktene passer meg perfekt når jeg sprayer dem i utrigningen :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Sun Moon Stars fra karl lagerfeld.

Bitre tårer blir felt nå som jeg ikke tåler parfyme lengre....... :S

har fått usannsynlig mye komplimenter med den på, og den jeg husker best gikk vel ca slik:

"hvem er det som lukter så satans godt her da?" dette var en fyr som mislikte meg relativt greit, og han ble helt distrahert der vi satt rundt bordet. han var littegranne snillere når han luktet seg frem til meg..hehe.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Parfyme lukter helt forskjellige på folk,selvom det er helt samme parfyme.Rart det der,men det har vel noe med egen kroppslukt og blandingen av parfyme.

Jeg har fått mest komplimenter for laura bigotti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Le classique-Jean Paul Gaultier.

Jeg må innrømme jeg alltid blir litt usikker på om jeg har brukt for mye parfyme når jeg får kommentarer for parfymen, men det har utelukkende vært positivt når jeg har fått kommentarer for denne parfymen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...