Gå til innhold

Mat, trening og sånn :)


Independent_

Anbefalte innlegg

Den opprinnelige idèen om sunnhet rundt juletider, gikk rett i dass da dataen min tok kvelden i desember måned. Så jeg tenkte at jeg skulle prøve på nytt :)

Mest for min egen del, men prøver å gjøre den allmennvennlig. Her havner vel det som popper opp i hodet mitt, men idèen er at jeg skal få litt magemuskler etter å ha skrevet noen innlegg i denne digitale dagboka! Det er noe alle sier etter nyttår, at de skal være bikini-klare før sommeren... Nåvel, jeg har da allerede begynt og har ikke langt igjen, men å spise sunt er en prioritet her i huset uansett årstid eller mål :)

Det hadde vært fint å delt treningstips, mattips og råd om kosthold og trening om hverandre. I en travel hverdag gjør man bare det beste man kan. Selv om at man har mange baller i luften samtidig, er det viktig å ikke gi slipp på seg selv og gli inn usunne vaner.. enklere *host* sagt enn gjort ;)

Bonne chance til meg selv !

Endret av Independent_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Vel ut av døren i morges tok jeg med meg et blandekrus fylt med pulver og melk. Tenk at disse to ingrediensene kan erstatte et helt måltid. Jeg har aldri vært tilhenger av proteinshake, men det er et spørsmål om verre-verst. Jeg får aldri i meg frokost om morningen og da er det i hvert fall litt bedre å få i seg en shake. Shaken tilsvarer omentrent 200 kcal og holder meg mett helt fram til lunsjen :)

Faktisk så sitter jeg å koser meg med lunsjen nå. To hjemmelagde rug brødskiver med kalkunpålegg, agurk og paprika. Litt karbohydrater om dagen er bra -fiber må til for fordøyelsen sin del. Også trenger jeg den ekstra energien til treningen senere i kveld.

Treningen i dag er fjelltur med ei god venninne. Ikke alt for tungt i seg selv, men i og med at fjellet er dekket av et hvitt dekke som gjør at veien mot toppen blir tung ;) Å kravle i snø er noe av det mest morsomme man kan gjøre som barn... hvorfor slutte som barn ? ...fortsettelse følger

:enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...