Gå til innhold

Belle


^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Så det er her du holder hus! Travle dager kjenner jeg så altfor godt til. Jeg har vært alene med ungene på kveldstid denne uka, samt i helga, og det holder hardt når det både skal spises, gjøres lekser, bades, og når to stk må leses for, og ligges hos til de sovner. Løsningen blir da at eldste får låne telefonen min (hun vil ikke bruke iPad i sengen), og får se Kråkeklubben mens hun venter på at lillebror skal sovne, og så fortsetter jeg der. Ofte er jeg ikke ute av det siste rommet før kl 22. :P

I helga skal i tillegg begge i forskjellige bursdager. Først en lekelandbursdag i dag (største), en bursdag i barnehagen på søndag, og en bursdag på SFO, også på søndag. Helst har jeg lyst til å få trent litt, også.

Jada.

Kanskje jeg burde lage en egen dagbok her inne igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ukas 
 
bok/låt/serie/kulturelt innslag av ymse art(lavkultur og!)

Bok: har gjort meg ferdig med Anthony Ryans Slab City Blues: The Ballad of Bad Jack. Har én bok igjen så er jeg ferdig med den serien.

Holder også tappert på med Lev Grossmans The Magician King, men nå er jeg så trøtt at jeg bokstavelig talt sovner sittende på sofaen klokken 20:30 med Kindle'n i hånden. :veslejenta: Jeg elsket enern, og nå begynner denne å ta seg opp også. :jepp: 

På lydbok holder jeg på med Robert Jackson Bennetts City of Stairs. Jeg har kommet over halvveis i den lange boken (18 timer!), og enn så lenge vet jeg ikke heeelt akkurat hva den handler om. :fnise: Men jeg liker den altså! Uvanlig setting, uvanlige mennesker, uvanlig historie. Anbefales!

Leseutfordring: 7/55. :nigo: 3 bøker foran plan. :5: 

Serie: Det har blitt veldig lite serietitting den siste uken, så ingenting spesielt her. Men jeg MÅ bare dele dette med dere, som jeg ramlet over i går. Hvordan har jeg ikke fått med meg at det skal lages en tv-serie om American Gods? :sjokk: (en av mine all time favorittbøker!) Det er med litt ambivalente følelser altså, for det er ikke alltid tv-serier basert på bøker blir noe særlig tess.

Film: jeg og bror så The Big Short denne uken, og jeg likte den kjempegodt! Veldig interessant historie om noe jeg aldri har tenkt over engang. Altså, bolig- og økonomikrakket i USA i 2007-2008 som hadde konsekvenser for hele verdensøkonomien. Jeg har bare tenkt at det bare ble sånn, uten å reflektere over grunnene som lå bak. Vel, det er juicy. :lur: 


trening/fysisk aktivitet

Pilates på søndag og pilates i går. ELSKER/hater det. Som i at jeg elsker følelsen jeg får etterpå - jeg er sliten langt inntil beinet - men mens det står på hater jeg det. Krampe i alt som heter lår og bein. :trene: 

 
ungeprat

3-åringen vår. :rodmer: Hun er så fin og pratsom og smilende og *poff* helt plutselig skal hun gjøre alt selv. Til min store fortvilelse! :ler: Hun har jo alltid vært ''enkel'', ihvertfall i forhold til storesøster, men nå begynner viljen hennes å vises skikkelig også. Tenårene kommer til å bli en dans på roser. :hoho: Hun digger ninjaer (ville ha på seg ninjakostymet i barnehagen i går) og forguder playmodragen sin. Hun danser og synger og elsker å kysse og klemme. Baking er favorittaktiviteten hennes, noe som er helt greit for meg siden jeg liker det så godt også. Hun er enda langt ifra klar for bleieslutt, noe vi foreldre utålmodig venter på. Av og til er bleien tørr når hun våkner, og da tisser hun om vi setter henne på do. Men hun har absolutt null kontroll og null interesse heller. :lol: 

A er inne i en ''dumming-fase''. I følge barnehagen er det hun og ett annet barn på avdelingen som sier det hele tiden. Både til hverandre og til de andre. Jeg vet ikke helt hvordan vi skal takle det. Enn så lenge prøver vi å ta bort én og én nattasang som straff (hun har 3), men hver dag i to uker har hun endt opp på null. Jeg føler at vi bør prøve noe nytt snart. Ellers er hun stort sett blid hun også, og har virkelig blomstret i det siste synes jeg. Hun har alltid vært innesluttet og ''kald'' (i mangel på et bedre beskrivende ord) overfor andre enn familie, men i det siste har hun åpnet seg opp mer og mer. Hun forteller mer av hva hun liker og har gjort den dagen, og er en skikkelig god storesøster for M. Dessuten har vi fått bekreftet at hun garantert ikke kommer til å være alene jente førskoling på avdelingen til høsten. Lettelse!


forfengelighet

Essensen fra forrige uke er satt på pause. Enten er mensen i anmarsj, eller så reagerte jeg på den. Rart å reagere på produkter egentlig - det gjorde jeg ikke før. Jeg og huden min holder på å bli kjent på nytt igjen, og fra min side er det veldig frustrerende. Hva gjør man med en kombinert fuktfattig og blank hud egentlig? Jeg synes egentlig det var enklere da huden bare var fuktfattig og flassende - da slapp jeg ihvertfall å forholde meg til blankhet og potensiell kvisekrise ved bruk av feil produkt.

 
mening

Ugh, hva skal jeg si? Følger med på Sirkus Trump, og jeg kan bare ikke forstå at folk kan støtte en sånn mann. Jeg blir sint bare av å tenke på det. :rasende: 

 
nederlag

Min korte tålmodighet den siste halvdelen av denne uken. Trøtt mamma med ekstremt travle dager på jobb gjør ikke en god mamma på ettermiddagen. :sukk: 
 
opptur

A som hver eneste dag sier: ''mamma, du e så fine å kule å tøffe å vakkår!'' :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Honesty skrev:

Så det er her du holder hus! Travle dager kjenner jeg så altfor godt til. Jeg har vært alene med ungene på kveldstid denne uka, samt i helga, og det holder hardt når det både skal spises, gjøres lekser, bades, og når to stk må leses for, og ligges hos til de sovner. Løsningen blir da at eldste får låne telefonen min (hun vil ikke bruke iPad i sengen), og får se Kråkeklubben mens hun venter på at lillebror skal sovne, og så fortsetter jeg der. Ofte er jeg ikke ute av det siste rommet før kl 22. :P

I helga skal i tillegg begge i forskjellige bursdager. Først en lekelandbursdag i dag (største), en bursdag i barnehagen på søndag, og en bursdag på SFO, også på søndag. Helst har jeg lyst til å få trent litt, også.

Jada.

Kanskje jeg burde lage en egen dagbok her inne igjen...

:ler: Det har blitt lite tid til noe annet denne uken altså! Vi hadde jo selskap både på søndag og mandag, og det tappet meg fullstendig for krefter.

Ugh, sånne leggesituasjoner er en vanskelig kabal å få til å gå opp altså! Vi har heldigvis (nå, ikke før) enkle unger å legge, og M tar sånn ca 10 minutt å legge, inkludert tannpuss, kveldsstell og sang. Veldig greit kjenner jeg. Jeg savner ikke de dagene hvor begge krevde å ha oss sittende inne hos dem til de sovnet altså, så du har min fulle sympati! :klem: 

Høres ut som en...rolig helg. :lol: Vi har heldigvis ikke så mange planer! Dvs, jeg sier ''vi'', men det avhenger om mannen kommer seg hjem i uværet. :regn: Vi skal hjelpe søster å pynte til dåp på lørdag, og på søndag er det dåp. :jepp: 

Jeg stemmer for dagbok! :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker de lange innleggene dine altså!! Herlige A som sier fine ting, og herlige M som digger ninjaer (jeg digger små tre år gamle jenter som digger ninjaer kjenner jeg!). Og helt enig angående Trump. Har du noen store planer for helgen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, lille_frosk skrev:

Elsker de lange innleggene dine altså!! Herlige A som sier fine ting, og herlige M som digger ninjaer (jeg digger små tre år gamle jenter som digger ninjaer kjenner jeg!). Og helt enig angående Trump. Har du noen store planer for helgen da?

Mine to herlige jenter. :hjerte: 

Ingen store planer egentlig. Mannen skal etter planen komme hjem i dag. Om han gjør det eller ei, kommer an på uværet Tor. :filer: I morgen skal jeg først på treningsklesutsalg (siste dagen - de har sikkert ingenting igjen, men jeg synes det er verdt å ta en titt ihvertfall. Det er ikke ofte vi har sånne spennende utsalg i byen vår), så skal vi alle sammen hjelpe søster med å pynte til dåp på søndag. Vi skal også lage muffins og prøve oss på å dekorere dem som roser. Det er uvisst om det blir noen suksess. :fnise: 

På søndag er det dåp, ja. Mannen skal være gudfar. :rodmer: Gleder meg til familie, venner og god mat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hnnnng, i dag har vi hatt en sånn fin dag som er verdt å legge i lomma. :hjerte:

Grunn 1:

Endelig, endelig, endelig stod A opp alene i dag. Skrudde på fjernsynet, dukket nedi kakeboksene (med harde julekaker som strengt tatt burde vært kastet for lenge siden) og lot meg slumre til M våknet kl 7:30. Dette kan jeg bli vant til kjenner jeg. :nigo: 

Grunn 2:

Fin tur til byen med bror. A fikk sko som passer til bunad, M fikk spidermandrakt (av alt som hun kunne velge mellom inne på butikken var det den hun ville ha :hoho: Med maske og muskler og alt) hvorav hun spankulerte rundt i sentrum med den i stedet for lue. :fnise: Kule M! Vi fikk dessuten kjøpt pakke til lille A.

Grunn 3:

Koselig pyntetid med familien. Vi pyntet bord, brettet servietter, spiste pizza og ungene lekte med LEGO på gulvet.

Grunn 4:

Mannen kom endelig hjem! Takket være Tor var han stuck i Stavanger i natt, så det var godt å få ham hjem.

Grunn 5:

Bakebakebake. Har lagd oreokake (en sånn 4-lags med oreobunn, to lag ostekrem og ett sjokolademousse) og cookies med potetchips (jepp!) og salt karamell. Milde himmel så godt! :daane: 

Grunn 6:

Sofakos med dårlig tv-serie og mannen som pjusker meg på armen. :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye med 3-åring :hoppe: om ei uke er det vår tur! Artig å lese om M og se hvor like/ulike de er!

 

Jeg har ikke skrevet noe her inne på evigheter. Har vært innom og lest innimellom, men den nye forumlooken ble bare helt pyton på mobilen syns jeg. Og så har jeg vært så opptatt i hele høst og vinter, egentlig. Har nesten ikke hatt tid til å strikke engang :overrasket:

Leser med stor interesse om tankene rundt barnehagebytte. Vi skal nemlig flytte! Jeg og lillemor skal flytte til byen til sommeren. Jeg grugleder meg! Gruer til ny barnehage og ny hverdag for lillemor, og gleder meg enormt til å komme meg ut hjemmefra igjen :ler: og ikke minst, til å flytte inn sammen med den nye mannen.... :hjerte: lang historie. Detaljer fåes på forespørsel :hoho:

 

Hva tenker en 3-åring om å flytte fra et øde sted med 15 barn i barnehagen, til byen med 75 barn i barnehagen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 31.1.2016 at 11.02, Diddles skrev:

Gratulerer med dåpsdagen til lille AE :rodmer: Håper dere får en kjempefin dag!! :klemmer:

 

 

Den 31.1.2016 at 13.12, Kokos skrev:

Gratulerer med dåpsdagen til den vakre tantejenta! :hjerte:

 

Den 1.2.2016 at 7.47, lille_frosk skrev:

Gratulerer med dåpsdagen til lille fine niesen! :hjerte: Og herlige M da, hun er så kul! :nigo:

 

Takk, dere! :klem: 

 

13 timer siden, Pasadena skrev:

Gratulerer så mye med 3-åring :hoppe: om ei uke er det vår tur! Artig å lese om M og se hvor like/ulike de er!

 

Jeg har ikke skrevet noe her inne på evigheter. Har vært innom og lest innimellom, men den nye forumlooken ble bare helt pyton på mobilen syns jeg. Og så har jeg vært så opptatt i hele høst og vinter, egentlig. Har nesten ikke hatt tid til å strikke engang :overrasket:

Leser med stor interesse om tankene rundt barnehagebytte. Vi skal nemlig flytte! Jeg og lillemor skal flytte til byen til sommeren. Jeg grugleder meg! Gruer til ny barnehage og ny hverdag for lillemor, og gleder meg enormt til å komme meg ut hjemmefra igjen :ler: og ikke minst, til å flytte inn sammen med den nye mannen.... :hjerte: lang historie. Detaljer fåes på forespørsel :hoho:

 

Hva tenker en 3-åring om å flytte fra et øde sted med 15 barn i barnehagen, til byen med 75 barn i barnehagen? 

Tiden flyr! :daane: 

Ååå, så spennende! Kan tenke meg det skal bli godt å komme seg hjemmefra, ja. Det er vel og bra å bo med foreldre, men når man først har forlatt redet én gang, så blir det liksom aldri det samme igjen. :lol: Jeg vil gjerne høre flere detaljer! :jepp: 

Jeg tror det kan være bra for henne jeg altså! Flere unger å leke med, selv om det sikkert må være litt trist å måtte flytte vekk fra de vante menneskene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 4.2.2016 at 14.50, lille_frosk skrev:

Hang in there Belle! Snart helg!! :smilyblomst:

Klokkeslettet og kalenderen sier at det er helg, men jeg sitter allikevel her og jobber jeg altså. :lol: Får bli ferdig med ting jeg MÅ bli ferdig med i dag tenker jeg, sånn at jeg har resten av helgen helt fri. :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så god du er! Håper helga byr på avkobling fra jobb og masse kos! Husk at det ikke er noen som ligger på dødsleiet og ønsket at de hadde jobbet mer...... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her og skal straks i gang med å jobbe litt. :goodbye: Men dere har blitt forsømt denne uken, så nå prioriterer jeg et kvarter her med dere i stedet for. :hjerte: Uken har vært mildt sagt bonkers. :bond: Jeg har ikke klart å gå hjem på riktig tidspunkt en eneste dag, og på tirsdag jobbet jeg helt til 17:30 (vanlig arbeidstid er til 15:30). Økonomidamen vår har nemlig trukket seg helt ut av prosjektet vårt, så da sitter plutselig jeg og prosjektleder der som to spørsmålstegn og skal følge opp økonomien i et prosjekt til over 150 mill. Gøy. :ler: Men altså, helt ærlig så synes jeg det er gøy. Det er bare himla masse å sette seg inn i nå i starten. Hun som er tiltenkt mange av oppgavene i fremtiden (som kontering av fakturaer og sånn gøy) trenger opplæring, men denne uken har vi bare hatt tid til å sette oss inn i det selv. Vi satt i går og knotet oss frem til hvordan vi skulle sende en faktura, liksom. :hoho: Heldigvis er min nærmeste leder ekstremt involvert i økonomirapportering, og i tillegg synes han det er GØY og er veldig ENTUSIASTISK, noe som smitter over på meg. Økonomirapportering er gøy, dere. :fnise: 

Mmmm. Måtte bare spise resten av den helt fantastiske mikrokaken min med marshmallow, nøtter og salt karamell. :sikle: 

I dag reiste mannen for en uke til Alpene, så neste uke har jeg ikke muligheten til å være lengre på jobb. Kanskje like greit? ;) Planen for helgen er å gjøre ingenting. I morgen skal vi på trening, men ellers bare kose oss sammen. Neste uke er det like travelt på jobb igjen, pluss at jeg skal ut og spise med damene på jobb. Det skal bli deilig å komme seg ut av huset uten jobb i hodet eller unger på slep. :skaal: 

 

Ukas 
 
bok/låt/serie/kulturelt innslag av ymse art(lavkultur og!)

Bok: Ferdig med to bøker denne uken. :hoppe: The Magician King tok seg veldig opp på slutten, så jeg hoppet rett på treern etterpå. Jeg ble dessuten ferdig med The City of Stairs, som var rar, lang, uvanlig, og bra! Anbefales. :jepp: På lydbok holder jeg på med (og blir nok ferdig i løpet av helgen) med The Girl Who Circumnavigated Fairyland in a Ship of Her Own Making og OMG, den er så braaa! Veldig Neil Gaimansk. :hjerte: 

Leseutfordring: 9/55. :nigo: 4 bøker foran plan. :5: 

Film: Blue Mountain State: The Rise of Thadland. :strix: 


trening/fysisk aktivitet

Eh? Husker ikke. Bare 1 den siste uken tror jeg? Hadde store planer om spinning på onsdag, men jeg var så sinnsykt PMSete at dørstokkmila ble for høy. :sjenert: Jeg er allikevel fornøyd med den ene treningen (hjemmepilates) i løpet av denne syke uken.

 
ungeprat

Ææææ. M er nå offisielt i trassalderen (eller hva man egentlig bør kalle det ;) ). *rive ut store hårdotter* Kanskje på tide, sier dere? Vel, ja, i forhold til søsteren sin er hun 1,5 år for sent ute. :hoho: Men seriøst, å fylle 3 år var som å skru på en knapp altså. Både på godt og vondt. Hun skal gjøre alt selv, ingenting er godt nok, og hun er plutselig blitt helt ekstremt lekete. Hun har jo lenge vært en skikkelig tv-slave som vi har måttet styre med jernhånd, men nå spør hun ikke om det engang. Leker som en helt, både for seg selv og med A. Rart! :ler: Men samtidig veldig gøy, da. Språket har EKSPLODERT, og nå babler hun i vilden sky. Fremdeles samme grøtete uttalen, men milde moses for et ordforråd! :daane: 

A trives skikkelig, skikkelig godt i barnehagen nå, og det er helt fantastisk å se! Hun gleder seg til å dra, snakker om barna når hun kommer hjem og har formelig blomstret bare den siste måneden! Vi er fremdeles litt på gjerdet om vi skal søke ny barnehage eller ei, bare i tilfelle. Akkurat nå er vi der at vi ikke vil gjøre det. Men mulig det endrer seg etterhvert som vi nærmer oss fristen. 


forfengelighet

Var på en liten shoppingrunde i går, helt mutters alene. :hjerte: Fikk kjøpt mørkeblå eyeliner med glitter (Smashbox Always Sharp - favoritten), samt ny brynspenn, også fra Smashbox. Favorittmerket mitt - har det meste derfra faktisk. Dessuten ramlet jeg over gamle nails inc.-lakker til 50 kroner og kjøpte meg 3 sånne. Totalt sett billigere enn én ny. :nigo: 

 
mening

Fint innlegg om feminisme på Vilde Said sin blogg. Hun er en gammel KGer som jeg stalker. :flau: Tror jeg blir mer og mer feminist jo eldre jeg blir, ass. :fnise: Merker veeeeldig godt til det å være i et mannsdominert yrke altså.

Og så må jeg bare dele denne. Versågod. Jeg skrattlo for meg selv på jobb her en dag.

 
nederlag

Følelsen av at jeg ikke får gjort alt jeg vil gjøre, hverken på jobb eller hjemme. Spesielt hjemme denne uken.
 
opptur

Kan jeg si nettopps brownieskaken? :sikle: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi har hatt en sånn fin helg. :hjerte:

Fredagen gikk bort i jobb og surfing (jobbet/surfet til klokken 22:30 og konstaterte samtidig at jeg aldri kunne hatt hjemmekontor :fnise: ).

I går stod jeg ikke opp før 8:30. Vi har endelig, ENDELIG nådd en viktig milepæl her i huset nemlig. Ungene står opp alene og lar meg få stort sett én salig time for meg selv! :strix: Etter frokost dro vi på trening, før vi etterpå dro på kjøpesenteret for å handle lørdagsgodt. Etter middag fikk vi besøk av A sin bestis og det var den dagen. Jeg begynte å se Shameless på Netflix - det anbefales på det sterkeste! :jepp:

I dag har vært en sånn dag hvor ungene har vært eksemplariske, men timene har sneglet seg avgårde. Jeg har vært totalt energiløs, og har både sovet til 8:30 OG hvilt i over en time. :veslejenta: Jeg og M så på Ninjago oppe, mens A var nede og lekte for seg selv. Da jeg omsider våknet til live igjen, spurte jeg henne om det var fint å få litt alenetid. Og hun bare "ja. Takk, mamma!" helt alvorlig. :fnise: Det er jenta si som trenger litt alenetid, ja.

Etter enda litt mer leking (hjelpes som vi har lekt i dag :daane: ), dro vi til mamma for å spise boller. Ungene lekte, koste med lille A, og dusjet. Jeg burde ha farget håret i kveld, men ugh. Orker ikke. Får ta det i morgen etter pilates. :jepp: Nå har jeg trykket i meg mikrokake og skal se en episode og to av Shameless før jeg legger meg. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en herlig helg (jeg elsker helgeoppdateringene dine altså!). Fine A som koste seg sånn med litt alenetid! :strix: Må være helt merkelig og veldig deilig når du merker at du plutselig har fått ganske store barn, som står opp alene og greier! Håper du får en fin start på denne uken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, lille_frosk skrev:

Høres ut som en herlig helg (jeg elsker helgeoppdateringene dine altså!). Fine A som koste seg sånn med litt alenetid! :strix: Må være helt merkelig og veldig deilig når du merker at du plutselig har fått ganske store barn, som står opp alene og greier! Håper du får en fin start på denne uken :)

:fnise: Det er kjemperart! Føler jeg gjør noe galt. :ler: Det siste nye nå er at de skal se ulike ting til barne-tv. M vil se Ninjago oppe, mens A ser på Netflix nede. :hoho: Hva velger man da mon tro? I går satt jeg litt nede og litt oppe. :lol:

 

 

----

I dag er nok en dag hvor jeg bare har tid til å si hvor travelt jeg har det! Skal jobbe i kveld også. :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Hei verden. Jeg er her, henger såvidt med. Jobber for 3 personer omtrent, og har det nå så travelt at jeg er opptatt hele arbeidsdagen uten at jeg føler jeg får gjort noe som helst. Gøy. Har jobbet noen kvelder allerede denne helgen, og skal jobbe litt nå også. Har blitt litt nettshopping nå i kveld, så veldig mye jobbing blir det ikke. En god balsam (Pureology Hydrate :hjerte: ) er alltid viktigst. :fnise: Har fått trent pilates også, så stort sett er jeg fornøyd med kvelden. :jepp: 

Vi har det fint. Har vært inne i en funk for tiden. Eller...jobbhjerne kan man vel si. Dessuten har jeg null matlyst, noe som går ut over ungene også. Ikke at de klager altså. Pølse i brød i går, og Big One-pizza i dag. :lol: Denne uken går inn i historien som en av de dårligste matukene vi noen gang har hatt. Brødskive til middag mer enn én gang for å si det sånn.

Oooog. Fordi jeg ikke har det travelt nok...A har trolig fått brennkopper. :daane: Jeg krysser fingre og tær og alt jeg har for at det ikke er det, men da må det nok et mirakel til. Har konsultert både søster og Diddles (med bildebevis selvsagt :ler: ), og begge to sier at det ser veldig ut som det. Så enn så lenge lever jeg i håpet, og så får vi se i morgen tidlig hvordan det ser ut da. Hun synes bare det er kult å ha plaster over neseryggen. :fnise: 

Om vi er hjemme i morgen blir planen å prøve å få levert M i barnehagen. Vet ikke om jeg har samvittighet til det, for hun sier garantert at hun har lyst til å være hjemme. Men isj, legebesøk og hele den pakka, med begge ungene på slep... :daane: Jeg har alliert meg med bror om han har lyst til å innta vårt bakteriebefengte hus når jeg skal ut og spise med damene på jobb, og det kunne han heldigvis. Har jo fått nabojenta til å sitte, men føler ikke jeg kan forvente at hun vil komme om det skulle vise seg at vi har brennkopper i omløp... På fredag skal jeg og bror på kino, så da får jeg spør noen andre om barnevakt.

Nei, nå skal jeg jobbe i et kvarters tid før jeg legger meg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...