Gå til innhold

Belle


^^Belle^^

Anbefalte innlegg

:klem: ja hvorfor ikke - hvis du likevel bare skal være "telefonvakt". Det er jo ingen som ser hva du driver med - kan sikkert sitte med beina på bordet og synge høyt også :hoho:

:fnise: Det høres ut som en skikkelig god plan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ramlet nettopp over denne. Forfriskende oppi alle disse fæle rosabloggene om ''mote, hår og fred i verden og sånn''.

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har du vært de siste par årene? :ler:

Tydeligvis under en stein. :fnise: Jeg hadde mistanke om at dette var gammelt nytt, men jeg har seriøst aldri hørt om dama før. Og jeg følger, sånn, 30 blogger på bloglovin. :sjenert: (Ikke rosablogger da. Semi-seriøse blogger)

----

Fant denne:

Og i dag hadde jeg ETT mål for øyet, og det var å rekke apoteket før klokka 18.

Idet jeg slentret ned litt over 17, ser jeg at et kvinnemenneske holder på å LÅSE butikken.

- Jøss, har jeg kommet for sent? Stenger ikke alle apotek klokken 18?

- Vi stenger klokken 17.

- Javel? Så da sender jeg bare forsteret jeg kommer til å få nå til deg? Eller skal jeg bare stikke innom med det før klokka 17 om ca. 9 mnd? Er du her da?

:hoho: (med fare for at jeg overtrøtt, hyper og har vært sur altfor lenge og at dette egentlig ikke er morsomt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er morsom selv om hun er gammelt nytt da! :fnise: Flaks for deg at du ikke har lest så mye av bloggen hennes hittil, for da har du enda en ting du kan finne på når de andre har reist! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er morsom selv om hun er gammelt nytt da! :fnise: Flaks for deg at du ikke har lest så mye av bloggen hennes hittil, for da har du enda en ting du kan finne på når de andre har reist! :nigo:

:happy: Jeg skal kose meg ihjel med å lese gjennom heeeele bloggen, så kan de andre bare ha det så godt oppå fjellet. :fnise:

:hoho: Jeg dør!

:ler: Enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Belle! :goodbye:

Er aldri på KG lenger, men må fortsatt sjekke hvordan det går med deg og Babybelle :sjenert:

Tenk at du endelig har en graviditetsdagbok og snart er 13 uker på vei :rødme: Det er så koselig!

Du, den jakkekommentaren fra hespetreet.. Det er faktisk ikke lov, ingen sier sånt. I hvert fall ikke når hun ikke vet du er gravid engang. Jeez.

Har en kollega på jobben som er negativiteten selv og jeg bare takler det ikke. Spydig, kverulerende, ekkel og uhøflig. Hun er godt over 50 og har kalt en annen (søt og hyggelig) kollega for ei fi**e..

Hun her har nok også en hatliste, men jeg tror alle er på den, bare med forskjellig grad av hat.

Så, det var en liten uttømming fra meg også. :fnise:

Stemmer forresten i det noen andre skrev om Jordmødrene på NRK Nett-TV hvis du ikke har sett det før. Superkoselig serie :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

:jepp:

Belle! :goodbye:

Er aldri på KG lenger, men må fortsatt sjekke hvordan det går med deg og Babybelle :sjenert:

Tenk at du endelig har en graviditetsdagbok og snart er 13 uker på vei :rødme: Det er så koselig!

Du, den jakkekommentaren fra hespetreet.. Det er faktisk ikke lov, ingen sier sånt. I hvert fall ikke når hun ikke vet du er gravid engang. Jeez.

Har en kollega på jobben som er negativiteten selv og jeg bare takler det ikke. Spydig, kverulerende, ekkel og uhøflig. Hun er godt over 50 og har kalt en annen (søt og hyggelig) kollega for ei fi**e..

Hun her har nok også en hatliste, men jeg tror alle er på den, bare med forskjellig grad av hat.

Så, det var en liten uttømming fra meg også. :fnise:

Stemmer forresten i det noen andre skrev om Jordmødrene på NRK Nett-TV hvis du ikke har sett det før. Superkoselig serie :jepp:

Så gøy at du tar det turen innom av og til da. :kose: Sukk, ja. Jeg hadde nesten gitt opp håpet på å få en. :rødme:

Æsj, hun er så fæl. Jeg har virkelig prøvd å like henne, men når det er helt umulig for henne å være hyggelig gidder jeg ikke.

:overrasket: Sånn gjør man da bare ikke? Herregud, noen folk altså. :riste:

Jeg har sett en episode og to, men tenkte jeg skulle få se litt flere i kveld. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig en god natts søvn. :hoppe: Hespetreet reiste hjem i går, så i natt har det vært lykksalig stille i huset. :happy: I tillegg har jeg ikke vært på do i natt. *kryss i taket* :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns nesten det er litt jubelstemning her jeg ;)

:fnise:

Godt du fikk en god nattssøvn, både uten snorkebråk og do-besøk!

Go'morgen :klem: til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns nesten det er litt jubelstemning her jeg ;)

:fnise:

Godt du fikk en god nattssøvn, både uten snorkebråk og do-besøk!

Go'morgen :klem: til deg.

:fnise: Det går VELDIG fort opp og ned. :sjenert:

Deilig med en god natts søvn. :happy:

God formiddags :klem: tilbake.

Høres ut som en kjempe flott natt :hoppe:

Håper dagen i dag blir like bra :jepp:

:klemmer:

Veldig deilig. Dagen i dag...vi får se. Mest sannsynligvis blir det KG-tid og nett-TV-tid. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:skaal: for KG og nett-TV! :nigo:

:fnise:

Kos deg på "jobb" i dag! :happy:

Årh, det skal jeg. Det blir nok ikke noe iherdig jobbing på meg resten av dagen, for nå er alle gått. *danser på bordet*

Ha en finfin fredag, Belle og Babybelle! :klemmer:

Det skal vi. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si meg. Hvorfor tenker jeg på BabyBelle som en jente? :sjenert: Er det.. eh.. "bestemt" enda? *kan ikke noe om graviditet* :sjenert:

:fnise: Da er du den eneste. Du og mannen, da. Absolutt alle andre ''sier'' det er en gutt. Men nei, vi vet det ikke enda. Det er ikke mulig å se kjønnet på ultralyd før rundt uke 18. Gleder meg til å få vite det (og om jeg må oppdatere tickeren min. Blå synes jeg er en litt mer unisex farge enn rosa... :sjenert: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...