Gå til innhold

Lurer på rare ting-tråden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvorfor feirer vi jul, ingen tror jo på Jesus?     Og ikke kom med det jolegreiene, vi feirer det ikke slik vi gjorde i norrøn tid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det mange mødre som ikke har nok morsmelk til spedbarna sine? Jeg klandrer ikke dem, men fra naturen sin side så skulle man jo tro at det regulerte seg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Badebuksa

Hvorfor er det mange mødre som ikke har nok morsmelk til spedbarna sine? Jeg klandrer ikke dem, men fra naturen sin side så skulle man jo tro at det regulerte seg selv?

Uflaks, stress, for lite næring, sykdom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 Men hva skjer dersom man ikke klikker på denne?

 Kommer Netflix til å slå seg av, eller ?

Anonymkode: 5e7d7...5e9

Aner ikke åssen dette funker på TV eller datamaskin, men Netflixen vår, som vi kjører via xboxen, slår seg av ti-femten minutter etter at det spørsmålet kommer opp. Da slår også konsollen seg av samtidig, men det er mulig at vi har innstillinger som gjør at det er sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tørr ikke å lage en egen tråd, for spørsmålet er så dumt at det er flaut..
Men.. hvorfor er butikkene åpne i morgen? Altså søndagsåpent, når de vanligvis ikke er det?
Jeg er på dag 17 i min 4. Julekalender i år, sett ferdig 3, så henger ikke helt med på alle de spesielle dagene i Desember, om det så er det da. Søtgrøtdag og strikke-dag er vell ikke akkurat virkelige dager i Desember da, bare på film :sjenert:

Butikker har lov til å være åpne søndagene i advent (ev søndagene i desember frem til jul, litt usikker på de nøyaktige regelen).  Så det er ikke noe spesielt med 6. desember, men butikkene er åpne de neste to søndagene også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Butikker har lov til å være åpne søndagene i advent (ev søndagene i desember frem til jul, litt usikker på de nøyaktige regelen).  Så det er ikke noe spesielt med 6. desember, men butikkene er åpne de neste to søndagene også.

Jeg trodde de hadde lov til å ha søndagsåpent 3-4 ganger i året og at butikkene velger å ha det åpent i desember :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Kara W skrev (På 5.12.2015 den 21.37):

Butikker har lov til å være åpne søndagene i advent (ev søndagene i desember frem til jul, litt usikker på de nøyaktige regelen).  Så det er ikke noe spesielt med 6. desember, men butikkene er åpne de neste to søndagene også.

ji 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde de hadde lov til å ha søndagsåpent 3-4 ganger i året og at butikkene velger å ha det åpent i desember :-)

Nå ble jeg nysgjerrig, og fant denne. Det er altså de tre søndagene før jul som det er lov å holde åpent fra kl 14-20.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eksisterer det mennesker som oppriktig talt syntes at brudekjolen til Robin i HIMYM var fin?

Skjermbilde 2015-12-13 kl. 23.26.14.png

Endret av altflyter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det snakkes ofte om personlig hygiene. Men hva er da upersonlig hygiene for noe?

Gulvvask og et rent kjøkken kanskje? :vetikke: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det snakkes ofte om personlig hygiene. Men hva er da upersonlig hygiene for noe?

Er det noe som heter det? Personlig hygiene handler jo om ens egen hygiene, så da må vel upersonlig hygiene være alles hygiene :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gulvvask og et rent kjøkken kanskje? :vetikke: 

Er det noe som heter det? Personlig hygiene handler jo om ens egen hygiene, så da må vel upersonlig hygiene være alles hygiene :P 

Eller kanskje bare at folk vasker hverandre?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...