Gå til innhold

Klesklypa


klesklypa

Anbefalte innlegg

Hei hei :goodbye:

Skal vi se, jeg er ingen ny bruker, jeg har bare byttet nick :)

Før het jeg "remember". Men nå er jeg tilbake som klesklypa :jepp: og med en helt annen hverdag! Nå er jeg jo blitt mamma til en liten prinsesse, som forøverig er blitt hele 9 måneder allerede :babyjente: Hun heter Malin Benedicte, men vi bruker bare Malin i hverdagen! :)

Jeg er da for tiden hjemme i mammapermisjon, og det skal jeg være i sånn ca 1 år til frem i tid. Det hender jeg går på veggen, men stortsett stortrives jeg hjemme med den lille rotebabyen min, for ja! Hun er en stor rotekopp (slekter veldig på sin pappa he he). Alle babyer roter vel, men Malin kan snu stua på hodet i løpet av et nano-sekund! :ler:

Et par stikkord:



  • Jeg er da klesklypa.
  • Jeg er 26år.
  • Jeg bor i Oslo.
  • Her bor jeg da med samboeren min og prinsessa vår, født 16.02.10
  • Jeg er utdannet tannlegeassistent.
  • Ønsker meg 3 eller 4 barn.
  • Elsker julen, våren, fargen rosa, fotografering, photoshop, alt som er kreativt.

Tja, er det noe du lurer på, er det jo bare å spørre :jepp:

Endret av klesklypa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Malin sover. Samboer sitter oppe å ser på TV. Og jeg sitter i senga med laptopen på fanget. Skal straks se noen "Home & Away" episoder på nett. Jeg er hekta! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Freeeeedag! :danser: Ikke det at jeg merker noen stor forkjell på dagene, men det er X factor på tv og det blir taco til middag! :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk :klemmer:

Leste på FB at du er i Oslo? Er det bare en snarvisitt? :)

Kos deg du og iallefall! hehe! :klemmer:

God helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøtt.....men orker ikke sove enda! :sjenert: Vil gjerne få med meg noen home&away episoder først! :sjenert: Er bare så godt å slappe 100% av når snuppa sover! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg laget årets Adventsstake og årets julekrans som vi skal hengende ute på ytterdøra! Nå begynner julestemningen å inntre! :nissegutt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig! :)

Godt du likte brudepikekjolen forresten! :hoppe:

Mvh Yvonne :heiajente:

Kjempe koselig! Litt sånn juleverksted med meg selv haha.

Ja, den var nydelig!! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres i grunn ganske fint ut. Jeg får ha et lite juleverksted selv når jeg er ferdig med eksamen. ;)

Btw: Det er ikke lov til å bruke img-tags (du må laste opp), så slipper du å få det slettet. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du klikker på "bla gjennom.." under "legg til vedlegg". Deretter klikker du "legg ved denne filen". Så klikker du bare på den filen du vil ha inn. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...