Gå til innhold

- Kvinner liker egentlig ikke sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det bare ting på u dere ikke vil høre om? Bakteriell vaginose, , sopp og blødninger går helt fint?

Går ikke det under Underlivsplager da..? :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hele greia er tatt ut av sin sammenheng. Stephen Fry er en av de mest intelligente og kunnskaparike menneskene jeg vet om og han ville aldri finne på å si noe sånt vås.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Airi Chikako

Hele greia er tatt ut av sin sammenheng. Stephen Fry er en av de mest intelligente og kunnskaparike menneskene jeg vet om og han ville aldri finne på å si noe sånt vås.

Du har min uforbeholdne støtte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele greia er tatt ut av sin sammenheng. Stephen Fry er en av de mest intelligente og kunnskaparike menneskene jeg vet om og han ville aldri finne på å si noe sånt vås.

Du kjenner ham personlig? Du vet at han er homse, right? Han sa en gang at det var så ekkelt å komme ut av en fitte (bli født) at han aldri ville nærme seg en fitte igjen så lenge han levde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Airi Chikako

Du kjenner ham personlig? Du vet at han er homse, right? Han sa en gang at det var så ekkelt å komme ut av en fitte (bli født) at han aldri ville nærme seg en fitte igjen så lenge han levde.

Og dette er sikkert ikke tatt ut av sin sammenheng, men uttalt i all alvorlighet

:ler:

Endret av Airi Chikako
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Airi Chikako

Vel, han er faktisk homse.

:O

Ja, det vet jeg. Det har jeg til og med skrevet tidligere i tråden ;) Han er en homse med fantastisk god humor, og ja, det er lov å spøke med alt uten at all verdens damer trenger å ta det personlig.

Endret av Airi Chikako
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deler av en dokumentar i helgen der det viste seg at hele hekseprosessen i Europa bygget på en myte om sexavhengige kvinner.

Kvinner som var en trussel for menn fordi de hadde en så stor seksuell apetitt at en mann aldri ville klare å tilfredsstille den. Kvinner var derfor lettere tilbøyelige til å gå i leddtog med djevelen for å få tilfredstilt sine lyster.

Det hele bygget visst på en sexfiksert bok skrevet av en heller pervers mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:O

Ja, det vet jeg. Det har jeg til og med skrevet tidligere i tråden ;) Han er en homse med fantastisk god humor, og ja, det er lov å spøke med alt uten at all verdens damer trenger å ta det personlig.

Det handler ikke om å ta det personlig eller ikke. Mannen har rett. Homofile menn har deiligere sex fordi de vet hva som tenner dem. Kvinner og menn er ikke ideelle sexpartnere. Kvinner liker og nyter elskov, men på en helt annen måte. Jeg synes personlig at Fry er helt konge. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Humoristisk ment eller ikke, det er da noe i det. Prøv å tenk kontrafaktisk: hadde det ikke vært for at menn har langt større sexbehov enn kvinner så ville 1) det vært like mange kvinner blant sexkjøpere som menn, 2) det ikke vært noe prinsessesyndrom, eller i det minste at prinsesyndromet hadde vært like utbredt 3) ikke kvinner kunne lokke med fitta si i like stor grad som nå for å tuske til seg materielle fordeler fra en mann, 4) det vært like mange mannlige som kvinnelige golddiggere, i motsetning til nå hvor damene er i overveldende flertall, 5) det vært færre klager på ekle, klåfingra menn siden damene hadde vært like ille. Blant annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Airi Chikako

Det handler ikke om å ta det personlig eller ikke. Mannen har rett. Homofile menn har deiligere sex fordi de vet hva som tenner dem. Kvinner og menn er ikke ideelle sexpartnere. Kvinner liker og nyter elskov, men på en helt annen måte. Jeg synes personlig at Fry er helt konge. :)

Haha, jeg hører dette påstås titt og ofte her inne, og må si at om dere er så stålsikre på dette, så må dere vise til seriøst forskningsmateriale, ikke personlige erfaringer.

Jeg vet hva som tenner meg, og kjæresten min vet hva som tenner ham, og gjett hva; vi snakker om det og tilfredsstiller hverandre uten at vi må inngå kompromisser. Tviler på at de sexen er dårligere bare fordi jeg er kvinne, gitt. Menn er jo forskjellige, og tenner på forskjellige ting, så man er ikke garantert å finne en sexpartner som gir god tilfredsstillelse bare fordi man tenner på samme kjønn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fry har litt rett i det han sier. Men så har jo homfile menn også langt større sexlyst enn heterofile menn... Unge homser er den delen av befolkningen som har mest og best sex. Homofile menn er er langt gladere i å tilfredsstille sin partner (de elsker å utføre oralsex på hverandre) - i motsetning til heterofile menn som innerst inne hater fitte.

Hehe, at unge homofile har best seksualliv og mest sex skyldes ikke nødvendigvis at homofile menn har "langt mer sexlyst enn heterofile menn", jeg tipper at det rett og slett skyldes at begge parter er menn, og kvinnen er den bremsende part på seksualitetens område. Ikke slik at alle menn har mer sexlyst enn alle kvinner, men menn er gjennomgående mer på hugget for å få sex. Hadde kvinner vært like ivrige på tilfeldig sex som menn, ville det neppe vært store forskjellen på det heterofile og homofile sjekkemarkedet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At kvinner er mindre ivrige på det lokale kjøttmarkedet kan like gjerne ha med samfunnets stigmatisering av kvinner som tar for seg seksuelt, som med at kvinner har mindre sexlyst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, at unge homofile har best seksualliv og mest sex skyldes ikke nødvendigvis at homofile menn har "langt mer sexlyst enn heterofile menn", jeg tipper at det rett og slett skyldes at begge parter er menn, og kvinnen er den bremsende part på seksualitetens område. Ikke slik at alle menn har mer sexlyst enn alle kvinner, men menn er gjennomgående mer på hugget for å få sex. Hadde kvinner vært like ivrige på tilfeldig sex som menn, ville det neppe vært store forskjellen på det heterofile og homofile sjekkemarkedet.

Nemlig! Kvinners og menns seksualitet for ulik. Ergo vil to menn være en langt bedre sexmatch. Menn har også et langt bedre selvbilde (mer selvtillit når det gjelder kroppen), så de vil ikke like mange hang-ups som damer. Sunn fornuft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nemlig! Kvinners og menns seksualitet for ulik. Ergo vil to menn være en langt bedre sexmatch. Menn har også et langt bedre selvbilde (mer selvtillit når det gjelder kroppen), så de vil ikke like mange hang-ups som damer. Sunn fornuft.

....så de vil ikke ha like mange hangups som damene. Skriveleif. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Humoristisk ment eller ikke, det er da noe i det. Prøv å tenk kontrafaktisk: hadde det ikke vært for at menn har langt større sexbehov enn kvinner så ville 1) det vært like mange kvinner blant sexkjøpere som menn, 2) det ikke vært noe prinsessesyndrom, eller i det minste at prinsesyndromet hadde vært like utbredt 3) ikke kvinner kunne lokke med fitta si i like stor grad som nå for å tuske til seg materielle fordeler fra en mann, 4) det vært like mange mannlige som kvinnelige golddiggere, i motsetning til nå hvor damene er i overveldende flertall, 5) det vært færre klager på ekle, klåfingra menn siden damene hadde vært like ille. Blant annet.

1) Det er det, det kalles tyrkiaferie, men en kan ikke bebreide dem for å takke ja til gratisprøver, og dermed spare noen kroner. Vi vet jo kvinner tjener dårligere enn menn.

2) Flere og flere menn blir mer og mer kresne, etterhvert som internasjonal "nettshopping" brer om seg, og oppfører seg som prinser ved å velge bort prinsesser til fordel for vakre slaviske og asiatiske froskelår.

3) OK, 1-0 i kvinnfolka! :ler:

4) Det er det. Pene menn får studiene sine avbrutt av vakre kvinner, mens støggisene studerer seg rike. Skal toyboysene overleve, må de selge seg til høystbydende.

5) Damer er like klåfingra. Sånn er det med den saken.

.

Endret av Kamikatze
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Om kvinner ikke likte sex - ville de ALDRI onanert og ALDRI kjøpt så mange vibratorer og dildoer som de faktisk gjør i dag som dette er blitt stuerent . Ifølge salgsundersøkelse har hver 2 - 3 kvinne en dildo / vibrator i nattbordskuffen !!! Hvorfor kjøpe slikt , om de ikke liker sex ???

Hvorfor onanerer kvinner omtrent like mye som menn - om de ikke likte sex ?

Ja mange kvinner kan slite litt med sexlysten - men det er forde det er kvinner som må ta hormonell prevensjon som p-piller og gjennomgå fødsel som er stor påkjenning både fysisk og hormonelt osv og det er et faktum at hormonell prevensjon reduserer sexlysten , også fødsler . Hadde gutta orket bruke kondom , hadde det nok blitt hetere og hyppigere sex selvfølgelig .

Hvorfor skal kvinner kjøpe sex - når de får det gratis ????

Grunnen til at det er flest menn som må kjøpe sex - er forde det er underskudd på kvinner , det fødes 6 % mindre kvinner enn menn hvert år - ergo mange menn får seg ikke dame eller sextilbud , om de ikke er attraktive nok . Da det er damer som kan velge blant overskuddet av menn og ungkarer ....blant masse single ungkarer som blir til overskudd her i landet .Disse må kjøpe seg sex ofte .Forde alle damer er opptatt eller ikke tilgjengelig .

Kvinner hadde ikke orket å bo sammen med en mann i dag hvor de er økonomisk selvstendige - dersom de ikke likte sex . Da hadde de nok valgt å bo alene alle sammen .

Hele artikkelen er bare tullpreik ! Hvilken erfaring og innsikt kan en homse ha liksom ???

Dårlig sex opplever nok homser også innimellom ...tro meg . Kjenner en homse jeg , og hans kjærlighetsliv er langt fra rosenrødt og ukomplisert som homse . I det miljøet er nemlig ingen til å stole på nesten eller monogame mot hverandre ( menn ) - alle knuller alle bak ryggen , og homsenes sexliv hopper ofte fra ONS TIL ONS i det uendelige over mange år lever de slik OBS ! HVOR BLIR MORALEN AV I DISSE MILJØENE ??? . For INGEN vil binde seg men bare ha uforpliktende sex ....kunn kortvarige eventyr , og kvaliteten på sexen er så som så ....har min venn sagt , som selv er homse . Han ønsker seg en kjærest mest av allt, noe stabilt i livet ...men treffer bare useriøse menn som kunn er ute etter kroppen hans ...ha ha Syns faktisk synd i han jeg : )

Er neppe så greit å være homse - som han homoen i artikkelen vil ha det til heller . Ikke nok med det - det florerer av kjønnssykdommer og HIV i homsemiljøene også ...Livet som homse er sannelig full av farer og skuffelser , svik og bedrag ....

Å være homse er nok ikke et lett liv tror jeg .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele artikkelen er bare tullpreik ! Hvilken erfaring og innsikt kan en homse ha liksom ???

Dårlig sex opplever nok homser også innimellom ...tro meg . Kjenner en homse jeg , og hans kjærlighetsliv er langt fra rosenrødt og ukomplisert som homse . I det miljøet er nemlig ingen til å stole på nesten eller monogame mot hverandre ( menn ) - alle knuller alle bak ryggen , og homsenes sexliv hopper ofte fra ONS TIL ONS i det uendelige over mange år lever de slik OBS ! HVOR BLIR MORALEN AV I DISSE MILJØENE ??? . For INGEN vil binde seg men bare ha uforpliktende sex ....kunn kortvarige eventyr , og kvaliteten på sexen er så som så ....har min venn sagt , som selv er homse . Han ønsker seg en kjærest mest av allt, noe stabilt i livet ...men treffer bare useriøse menn som kunn er ute etter kroppen hans ...ha ha Syns faktisk synd i han jeg : )

Er neppe så greit å være homse - som han homoen i artikkelen vil ha det til heller . Ikke nok med det - det florerer av kjønnssykdommer og HIV i homsemiljøene også ...Livet som homse er sannelig full av farer og skuffelser , svik og bedrag ....

Å være homse er nok ikke et lett liv tror jeg .

Homsene har et langt mer lidenskapelig og spennende sexliv enn heterofile folk. Kan det ikke være slik at homoene rett og slett ikke bryr seg så mye om monogami og forhold? For noen er kropp, nytelse og eventyrlige erfaringer langt viktigere. Man lever bare en gang... Ingen opplever så mye ekstase og nytelse som homsene. De begjærer hverandre på en måte som er få andre forunt. Sånn er det bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Homsene har et langt mer lidenskapelig og spennende sexliv enn heterofile folk. Kan det ikke være slik at homoene rett og slett ikke bryr seg så mye om monogami og forhold? For noen er kropp, nytelse og eventyrlige erfaringer langt viktigere. Man lever bare en gang... Ingen opplever så mye ekstase og nytelse som homsene. De begjærer hverandre på en måte som er få andre forunt. Sånn er det bare.

Så hvis en du blir kjent med Per og Per viser seg å være en homofil person så vet du med en gang at han har et bedre sex-liv enn det du har, bare basert på at Per tilfeldigvis forelsker seg i gutter fremfor jenter? *rister på hodet* *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deler av en dokumentar i helgen der det viste seg at hele hekseprosessen i Europa bygget på en myte om sexavhengige kvinner.

Kvinner som var en trussel for menn fordi de hadde en så stor seksuell apetitt at en mann aldri ville klare å tilfredsstille den. Kvinner var derfor lettere tilbøyelige til å gå i leddtog med djevelen for å få tilfredstilt sine lyster.

Det hele bygget visst på en sexfiksert bok skrevet av en heller pervers mann.

Ser ut som du har sett en dokumentar basert på feministisk historieforskning (dvs. som regel dårlig historieforskning). Det er sikkert noe i det du skriver, men å forklare hele hekseprossessen utifra dette blir nok altfor enkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...