Gå til innhold

- Kvinner liker egentlig ikke sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg synes sex er helt ok en gang i blant, men føler ikke at jeg MÅ ha det x antall ganger i uka. Det er egentlig ikke så veldig viktig for meg. Er dame på 34.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Haha, for noe tøv.

Kvinner har ikke tilfeldig sex bak busker i parken med fremmede menn, derfor liker de ikke sex. Fantastisk logikk han har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, så jo en undersøkelse som viste at godt over halvparten av amerikanske kvinner fikk mer nytelse ut av shopping enn sex..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er tatt ut av sammenheng, etter hva Stephen Fry selv har sagt. Han gjorde et humoristisk intervju, og har deretter blitt feilsitert på noe som var ment humoristisk. Jeg ville tatt disse uttalelsene med en stor klype salt.

Endret av Tabris
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men altså, det er jo flere menn som er ute og søker noen å ha sex med på i helgene enn det er omvendt. Det må jo være et tegn på et eller annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men altså, det er jo flere menn som er ute og søker noen å ha sex med på i helgene enn det er omvendt. Det må jo være et tegn på et eller annet?

Miljø, kultur, oppdragelse. Kvinner skal ikke vise de samme tendensene, da er hun løs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Tja, så jo en undersøkelse som viste at godt over halvparten av amerikanske kvinner fikk mer nytelse ut av shopping enn sex..

Det sier vel mer om hvor lite god sex de har hatt, dessuten kommer det alltid sære undersøkelser fra USA som sjeldent stemmer med resten av verden :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fry har litt rett i det han sier. Men så har jo homfile menn også langt større sexlyst enn heterofile menn... Unge homser er den delen av befolkningen som har mest og best sex. Homofile menn er er langt gladere i å tilfredsstille sin partner (de elsker å utføre oralsex på hverandre) - i motsetning til heterofile menn som innerst inne hater fitte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fry har litt rett i det han sier. Men så har jo homfile menn også langt større sexlyst enn heterofile menn... Unge homser er den delen av befolkningen som har mest og best sex. Homofile menn er er langt gladere i å tilfredsstille sin partner (de elsker å utføre oralsex på hverandre) - i motsetning til heterofile menn som innerst inne hater fitte.

Ja, alle heterofile menn ønsker seg jo egentlig pikk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, alle heterofile menn ønsker seg jo egentlig pikk...

Hehe Nei, det er absolutt ikke det jeg sier. Jeg sier bare at homser er gladere i pikk enn det heterofile menn er glade i fitte. De færreste menn synes det er digg å slikke fitte. Sorry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blubberella

Selv på p-piller med dempet sexlyst har jeg absolutt behov for jevnlig sex for egen nytelses skyld, i tillegg til ønsket om å gjøre det godt for kjæresten. Sex er deilig og vanedannende og gir overskudd og glede i livet :) Hvis man aldri har lyst på sex er man antakelig aseksuell, og det kan både kvinner og menn være.

Jeg har vært på mange nok jentevorspiel til å vite at det finnes mange single jenter som jakter på byen for å få seg noe (fordi de er kåte og bare må få seg noe), og jenter med kjæreste/samboer som synes gubben er for lite seksuell og ikke gir dem så mye sex som de vil ha.

Fry er komiker og har nok tøyset litt, for så å bli tolket litt vel seriøst. Hvis dette hadde et snev av sannhet i seg måtte jo alle lesbiske par vært seksuelt avholdende og bare shoppet sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe Nei, det er absolutt ikke det jeg sier. Jeg sier bare at homser er gladere i pikk enn det heterofile menn er glade i fitte. De færreste menn synes det er digg å slikke fitte. Sorry.

Å jippi, deg igjen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Airi Chikako

Haha, hva slags grunnlag har Stephen Fry til å uttale seg om det? Han har jo bare sex med menn...

Utrolig vittig fyr, forøvrig, så jeg tillater ham å komme med noen sånne krumspring.

Skulle likt å høre det opprinnelige intervjuet, forøvrig. Nekter å tro at han sa dette her uten et snev av humor, og tror han har blitt feiltolket så til de grader. Vi snakker om en av ironiens mestere her.

Endret av Airi Chikako
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Blubberella

Fry har litt rett i det han sier. Men så har jo homfile menn også langt større sexlyst enn heterofile menn... Unge homser er den delen av befolkningen som har mest og best sex. Homofile menn er er langt gladere i å tilfredsstille sin partner (de elsker å utføre oralsex på hverandre) - i motsetning til heterofile menn som innerst inne hater fitte.

Der kom den ja. Hadde ventet på denne "menn liker pikk bedre enn fitte"-argumentasjonen... Rart at det alltid er gjester (eller muligens én gjest?) som kommer med den. Trolleri eller idioti, like teit er det uansett.

Jeg lurer litt på hvordan man egentlig måler hvor bra sexliv folk har? Finnes det et måleapparat som kan beregne hvor opphisset folk er og hvor mye god sex de har gjennomsnittlig? Eller hører man bare på skrythalsene og konkluderer med at de som ikke utbasunerer sexlivet sitt har dårligere sex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe Nei, det er absolutt ikke det jeg sier. Jeg sier bare at homser er gladere i pikk enn det heterofile menn er glade i fitte. De færreste menn synes det er digg å slikke fitte. Sorry.
Nonsens! Vi simpelthen elsker å slikke :duskedame:fitte! :duskedame:

Helt til neket tror at vi er bestevenninner, og betror seg om utflukter, utflod, utskudd, UVI, utslett, utdrikkingslag og utenlandsferier... :spy:

.

Endret av Kamikatze
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nonsens! Vi simpelthen elsker å slikke :duskedame:fitte! :duskedame:

Helt til neket tror at vi er bestevenninner, og betror seg om utflukter, utflod, uskudd, UVI, utslett, utdrikkingslag og utenlandsferier... :spy:

Er det bare ting på u dere ikke vil høre om? Bakteriell vaginose, , sopp og blødninger går helt fint?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det et måleapparat som kan beregne hvor opphisset folk er [...] ?
:jepp: På gutter finns der en slik indikatornål. Jo mer opphisset vi er, jo mer peker den opp... :popcorn:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...