Gå til innhold

Skal jeg godta det?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Typen min er ekstemt sjalu, noe som går ut over meg. Jeg får ikke lov til å ha guttevenner. Men det værste er at han nekter meg å gå på byn med venninner. I så fall skal jeg være edru. Å dra på byn med venninner er den eneste muligheten jeg har til å gå på byn. Han jobber hele helgen, så han har ikke tid til å gå på byn semmen med meg. eller i hele tatt være sammen med meg i helgen. Skal jeg godta det? Er jeg for egoistisk da jeg mener han styrer meg alt for mye? eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så lenge kjæresten din ikke har grunn til å mistenke deg eller bekymre seg for noe, må du selv få velge dine egne venner uavhengig av kjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri godtatt at noen kontrollerte hva jeg gjorde.

Greit nok å ta det litt rolig kanskje - kommer jo helt an på hvordan du oppfører deg når du har drukket. Det vet du selv best.

Men, i et forhold er det da en forutsetning med en viss tillit, ellers blir jo situasjonen uutholdelig.

Hadde jeg hatt en kjæreste som ga ordre om ikke å gå på byen (uten å være klin edru, hva har han med om du tar deg en drink eller tre?), ikke ha kompiser... da ville nok han fått en ordre tilbake om å slappe av ti hakk, eller finne noen andre å herse med.

Det er selvsagt mulig å ta det opp med ham på en ordentlig måte først, men om han ikke gir seg hadde nok jeg takket for meg.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er IKKE egoistisk!

Du trenger IKKE å godta det kjæresten din forlanger av deg!

Ingen har rett til å bestemme og kontrollere andre mennesker, kjærester eller ikke. Du må få kose deg med venninner. Venter han at du skal sitte hjemme og tvinne tomler mens han jobber i helgene!?

Vennlig hilsen WAX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

herregud, godtar du slike ting?

i et forhold skal man gi og ta. du kan jo ikke sitte hjemme og vente på han når han jobber i helgene!??? du må jo få ha et sosialliv du også!

stå opp kvinne! hvis han ikke liker at du går ut, stoler han ikke på deg.. og det er det aller værste.. også må du være edru i tillegg!??

jeg hadde aldri godtatt det. heldigvis er kjæresten min som meg. vi går ut når vi føler for det, om det er sammen, eller med venner (jeg går ut med nesten bare gutter, og da sier han bare "ha det hyggelig jenta mi, sees i natt)

gjør noe med han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Har dere noen forslag om hva jeg skal gjøre? Jeg er helt motsatt av ham. Syns det bare er kjempekoselig at han går ut med venner.

I dag ble han kjempeirritert. Han skal trene og jobbe i dag. Han har fri to timer før han skulle trene, og tenkte vi skulle ta litt sengekos. Men da hadde jeg avtalt med ei venninne at vi skulle på shopping. Han klikka da han fikk høre at jeg ikke hadde tid til han. Han mente jeg var en j... egoist og at jeg ødelegger forholdet. J gjør jo ikke det. Eller hva? Vet ikke hva jeg skal gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Denne fyren høres jo ut som ett r***høl. Han hadde planlagt sex og ble forbannet når du hadde en avtale? Som om du ikke har noe du skulle ha sagt?

Gi han EN sjanse til å ta seg sammen, hvis ikke er det på tide og pakke kofferten lille venn.

I ett sunt forhold er det ikke noe som heter "du får ikke lov". Han bestemmer ikke over deg selv om han er din samboer.

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...