Gå til innhold

"Jeg har aldri"...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Sommertid

Jeg har aldri sett hele Gudfaren. Ga opp midt i for den var alt for kjedelig. Dette er noe jeg føler er en skam å si høyt :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri sett farmen, bønder og kjærligheten, robinson ekspedisjonen, paradise hotel eller noen andre reality-serie.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Jeg har aldri sett hele Gudfaren. Ga opp midt i for den var alt for kjedelig. Dette er noe jeg føler er en skam å si høyt :nei:

Å, samme her. Vanligvis liker jeg mafia-filmer, men Gudfaren var alt for kjedelig. Tror jeg bare har sett en halvtime av den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strykebrett

Jeg har aldri sett hele Gudfaren. Ga opp midt i for den var alt for kjedelig. Dette er noe jeg føler er en skam å si høyt :nei:

Åååh, akkurat samme syns jeg. I tillegg syns jeg det samme om Star Wars..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri sett en hel episode av Frustrerte fruer!

En serie jeg oppfatter at "alle" digger...

Samme her :ler:

Og jeg liker ikke ringer og smykker ol, og diamanter er sløsing med penger. :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri sett Dirty Dancing.

wow, mest sjokkerende til nå!! :ler:

Jeg har aldri klart å lese mer en 50 sider av ringenes herre, og heller aldri klart å se mer en starten av filmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sommertid

Å, samme her. Vanligvis liker jeg mafia-filmer, men Gudfaren var alt for kjedelig. Tror jeg bare har sett en halvtime av den.

Åååh, akkurat samme syns jeg. I tillegg syns jeg det samme om Star Wars..

Puh! Godt at jeg ikke er den eneste :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett siste del av Ringenes Herre, ikke lest bøkene heller. Jeg vet faktisk ikke hvordan det ender :fnise: De to første delene var ok og jeg er gammel Peter Jackson-fan, men ikke så viktig for meg å se resten...

Jeg har aldri sett en romantisk komedie jeg har likt.

Jeg har aldri sett en episode Frustrerte Fruer jeg heller.

Jeg har aldri kjøpt Se og Hør, tror aldri jeg har kjøpt VG heller. Men har jo lest dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett siste del av Ringenes Herre, ikke lest bøkene heller. Jeg vet faktisk ikke hvordan det ender :fnise: De to første delene var ok og jeg er gammel Peter Jackson-fan, men ikke så viktig for meg å se resten...

Jeg har aldri sett en romantisk komedie jeg har likt.

Jeg har aldri sett en episode Frustrerte Fruer jeg heller.

Jeg har aldri kjøpt Se og Hør, tror aldri jeg har kjøpt VG heller. Men har jo lest dem.

Men mer personlig: jeg har aldri hatt lyst på barn, og jeg synes det er kjedelig å dra på besøk til venninner med baby (morsommere når barnet er 1 år og oppover). Er over 30.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men mer personlig: jeg har aldri hatt lyst på barn, og jeg synes det er kjedelig å dra på besøk til venninner med baby (morsommere når barnet er 1 år og oppover). Er over 30.

Jeg har det ganske likt: Jeg har aldri hatt lyst på barn, og jeg har aldri(i mitt voksne liv)likt barn, men jeg kan takle dem som er over barnehagealderen. For øvrig er jeg over 40.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har aldri flydd.

Jeg har aldri sett eller lest Ringenes Herre eller Harry Potter

Jeg har aldri sett Gudfaren

Jeg har aldri stått på snowboard

Jeg har aldri sett Himmelblå

Jeg har aldri spist hummer, som skal være sååå godt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Jeg har aldri sett Dirty Dancing, Skjønnheten og Udyret, Gudfaren og Peter Pan

- Jeg har aldri hatt sex utendør

- Jeg har aldri smakt svisker

- Jeg har aldri hatt mer enn 3 kviser samtidig (har som regel ingen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...