Gå til innhold

Med arving på utsida


kisskissbangbang

Anbefalte innlegg

1. trimester byr på mye rart; engstelse, trøtthet, bekymring, kvalme, trøtthet, bekymring og ZZZZZZZZZZ....Du får trøste forloveden din med at du blir mer stabil i 2. tri!! :jepp:

Jeg tror jeg entrer 3. tri om to dager...er ikke det etter endt uke 28...? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1. trimester byr på mye rart; engstelse, trøtthet, bekymring, kvalme, trøtthet, bekymring og ZZZZZZZZZZ....Du får trøste forloveden din med at du blir mer stabil i 2. tri!! :jepp:

Jeg tror jeg entrer 3. tri om to dager...er ikke det etter endt uke 28...? :klø:

ER det faktisk sånn, da, at det blir bedre i 2.trimester?

Jeg snakket nemlig om dette med en kollega som er gravid for tredje gang, og hun fniste nesten litt da jeg sa at jeg gleda meg til 2.tri fordi jeg har hørt at den verste hormonstormen stilner da. Det hadde nemlig hun hørt første gang og, og hadde aldri før blitt så skuffa som da det viste seg at det slettes ikke stemte for henne. :ler: Så vi får se, mannen krysser fingrene! :fnise:

Og jepp, 3.trimester starter 28+1! :jepp:

Bytte? :nigo:

Endret av kisskissbangbang
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? :klø: Starter ikke 3. tri 29 + 0? Hmm....Blir helt forvirra, jeg...:vetikke:

Ja, det blir mye bedre i 2. tri! Nå har ikke jeg vært plaga så mye med humørsvingninger og hormonutbrudd, men alt føltes liksom mer..."normalt"...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Haha, er du blitt en hurpe? Spennans, klikker du over helt sånne vanlige ting også? Uffameg! Håper hormonene flater seg litt ut etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? :klø: Starter ikke 3. tri 29 + 0? Hmm....Blir helt forvirra, jeg...:vetikke:

Ja, det blir mye bedre i 2. tri! Nå har ikke jeg vært plaga så mye med humørsvingninger og hormonutbrudd, men alt føltes liksom mer..."normalt"...:)

ikke bare vi som er forvirra! :ler:

Haha, er du blitt en hurpe? Spennans, klikker du over helt sånne vanlige ting også? Uffameg! Håper hormonene flater seg litt ut etterhvert :)

Ja, jeg har blitt fæl. Samboer har knapt sett meg sur før jeg blei impregnert, men nå kan jeg finne på å bli drit irritert hvis han tygger for høyt, eller puster for tungt, eller rydder for sakte ... I det hele tatt. Skikkelig hurpe! :sukk:

Skal sies at dette bare er de dagene jeg har hatt dagvakt, så i helgene og noen dager innimellom får vi kosa oss litt likevel. :ler:

Tror hasn gleder seg til å få tilbake kjæresten sin. Jeg gleder meg i alle fall til å bli litt mer meg sjøl igjen, det er utmattende å være irritabel! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: Innom og sniker litt hos deg jeg, vi er jo nesten like langt på vei. :nigo: Så deilig med 12 uker.

:vinke: Koselig! Jepp, deilig å runde tolv uker, nå må jeg vel snart begynne å tro på at det blir baby til neste år og. Det går virkelig ikke inn, det her! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he... stakkart sambo som puster feil - men det skal jo ikke være bare enkelt for mannfolka heller - skal det det da;)

Forklarte til og med eldste gutten min jeg at jeg kan virke "litt hissig" innimellom - men prøver å ta meg inn og skjerpe meg - men det er søren ikke lett hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Jeg kjenner meg så igjen i det der med å bli sur for sånne vanlige ting!! Og jeg er ikke gravid en gang..

Spesielt hvis noen tygger for høyt på a) potetgull eller b) gulrot, da kan jeg fort bli griseirritert..

Uff..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he... stakkart sambo som puster feil - men det skal jo ikke være bare enkelt for mannfolka heller - skal det det da;)

Forklarte til og med eldste gutten min jeg at jeg kan virke "litt hissig" innimellom - men prøver å ta meg inn og skjerpe meg - men det er søren ikke lett hele tiden.

Jeg er bare glad jeg ikke har barn fra før, klarer ikke å se for meg at jeg skulle klare å ta vare på de nå. :ler:

Jeg kjenner meg så igjen i det der med å bli sur for sånne vanlige ting!! Og jeg er ikke gravid en gang..

Spesielt hvis noen tygger for høyt på a) potetgull eller b) gulrot, da kan jeg fort bli griseirritert..

Uff..

:fnise:

Jeg har egentlig aldri irritert meg noe særlig over noen ting, alltid tenkt at det er rimelig bortkasta energi. Og det er det jo og, men nå klarer jeg bare ikke la være! :kjefte:;)

--------------------

Og ja, jeg var på enda en ultralyd på onsdag, måtte få bekrefta liv etter tolv uker. :sjenert:

Det var herlig, en sprell levende liten knert som turna, vinka og sparka rundt seg inni der! :rødme:

Skikkelig fin opplevelse.

Og småabsurd. tenk, der ligger det en liten baby og turner, og jeg kjenner ingenting av det. Kroppen min er rimelig kick-ass, synes jeg, som får til noe sånt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjempe gøy! Tenk den dagen du kjenner liv for første gang! Det blir sikkert så fantastisk :biggrin:

Masse lykke til videre!

Ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Men her inne var det da ikke mye liv! (I motsetning til i magen din :rødme: ) Måtte lese gjennom dagboka di og se hvordan ditt svangerskap har vært... ble litt misunnelig :fnise:

Og så måtte jeg le av svelesteikinga midt på natta. Vi er tydeligvis fra samme fylke, og jeg eeelsker sveler med smørsukker på :sikle: Det eneste positive med den lange bussturen hjem er at det er mange ferger der man kan kjøpe svele :)

Håper du har en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åh, gratulerer så mye. :hjerte: Det er så gøy at ''det'' endelig blir til et virkelig menneske. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...