Gå til innhold

Med arving på utsida


kisskissbangbang

Anbefalte innlegg

Åhgud. En liten en som har funnet ut at han reise seg opp og stå i sprinkelsenga, og da er det ingenting annet som gjelder.

Jeg og mannen min har vært inne sikkert tjue ganger hver og lagt ham ned, pakka på dyna og sagt god natt, men han spretter rett opp igjen og gliiiser. Han synes helt tydelig at han er utrolig flink! :ler:

Men nå er klokka ti, da ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Alabama

Jeg lurer altså på hvordan vi klarte å lage verdens vakreste, søteste, blideste OG flinkeste barn. :klo:

Du har vel hørt historien om myrsnipa? :ler:

Gøy når han lærer nye ting, selv om det med å reise seg i senga sikkert er temelig irriterende. Min svoger er storfornøyd med at hans sønn på et år ennå ikke har skjønt at han kan reise seg opp i vogna! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vel hørt historien om myrsnipa? :ler:

Gøy når han lærer nye ting, selv om det med å reise seg i senga sikkert er temelig irriterende. Min svoger er storfornøyd med at hans sønn på et år ennå ikke har skjønt at han kan reise seg opp i vogna! :ler:

Insinuerer du at jeg ikke har verdens vakreste, flinkeste og søteste barn? :klo::ler:

Ja, det er gøy når de gjør nye ting! Fra en dag til en annen begynte han å si hei og vinke, reise seg opp, og synge sammen med meg når jeg synger for ham. Det er rart hvordan de gjør sånne store hopp over natta.

Men ja, den reisinga ... i natt sto han i senga og kauka og sang i en og en halv time, og etter hundreogørti forsøk på å legge ham ned fra både meg og mannen ga vi opp og la oss til å sove igjen. Våkna igjen halv ni i dag, så han hadde tydeligvis blitt lei og lagt seg igjen på et tidspunkt. :ler:

Du, den BRIO-vogna, forresten. Den har jo ikke fotpose? Er ikke det litt upraktisk?

Endret av kisskissbangbang
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest *Røyskatt*

Det kan hjelpe litt med sovepose på ungen. Vår kunne holde det gående i timesvis med å stå opp. Ble mindre av det når ho sov i pose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Nå stod nettopp L på gulvet her borte i flere sekunder helt uten støtte, og jeg kan ikke fatte og begripe hvor tiden ble av. Bittelille babyen min er sannelig ikke så liten lengre. :rodmer::grine::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

I dag har jeg ettåring! :rodmer::bursdag:

Tida har gått så fort, og jeg har aldri vært lykkeligere enn det jeg har vært det siste året. Som jeg gleder meg til alle de kommende årene med lillemannen min! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med dagen L! :strix: Tenk hvor fort tiden har gått! :daane: Ettåringer liksom. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for L som er ett år! :strix: Kos dere masse i dag!! :hoppe: :hoppe:

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, alle sammen. :rodmer:

Jeg er så stolt av den fine lille gutten min, og hele dagen i går gikk jeg med klump i halsen og tårer i øyekroken bare fordi han er så flink og fin og morsom og herlig! :ler:

Han har gjort meg til ei skikkelig sippeguri! :fnise:

Vi hadde en kjempefin dag med familie på besøk, og L smakte litt is for første gang. Stor suksess, når han kom over sjokket over at det var så kaldt. :ler:

Mer ordentlig feiring tar vi på lørdag, det er meldt strålende sol så da satser vi på grilling og muligheter for å være ute. L elsker å ha mange kjente rundt seg, jo flere å leke og kose med jo bedre, så jeg gleder meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, gratulerer :rodmer: ...og jeg er heeelt på samme bølgelengde ifht sentimentalitet...Liten blir 1 år imorgen :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...