Gå til innhold

Med arving på utsida


kisskissbangbang

Anbefalte innlegg

Jepp, da testa vi positivt etter aller første prøveperiode, og vi er i gang! :strix:

6+5 i dag, og den verste nervøsiteten for alt som kan gå galt er borte, så da tenkte jeg det kunne være greit å opprette en liten dagbok. Det kan vel være greit å få lufta tanker og følelser for andre enn mannen også. :)

Litt om oss da, kanskje.

Vi er begge i tjueåra. Jeg relativt tidlig, han nærmere slutten (på tjueåra det, altså, ikke selve livet, som han selv til tider innbiller seg ;) Skummelt å nærme seg runddag, tydeligvis! :ler: ). Nordland er stedet, og her trives vi igrunn godt begge to.

Jeg skal ikke skrive side opp og side ned akkurat nå, faktisk tenkte jeg å heller ta turen bort i kjøleskapet for ent'e gang i dag. Føler ikke jeg gjør annet enn å spise for tiden, det er det enste som holder kvalmen litt på avstand. Kommer til å bli mat-tjukk lenge før jeg blir babytjukk om jeg fortsetter sånn. :ler:

Endret av kisskissbangbang
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sitter og ser på sykehuset på tv3 nå, og lurer på om det er noe galt med meg som virkelig kjenner jeg gleder meg til å føde når jeg ser fødsler på TV? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Kisskissbangbang! Gratulerer med frø i magen jap2.gif Selv er jeg 4+2, altså helt i starten. Vet ikke om jeg har skjønt greia enda, men veeeeldig glad. Følger gjerne med her hos deg som er noen uker foran. Klem Ranunkellove0049.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Oi, gratulerer så mye!

Hvor har det blitt av den fine avataren du hadde før? :(

(den du har nå er fin den også altså, ikke misforstå!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!

Jeg ligger rett foran deg og er fortsatt sulten hele tiden jeg også... har ikke lagt på meg mer enn 2 kg enda - men jeg føler dete er mer alt jeg spiser som legger seg rundt omkring enn så veldig til mage...

Lykke til framover:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Kisskissbangbang! Gratulerer med frø i magen jap2.gif Selv er jeg 4+2, altså helt i starten. Vet ikke om jeg har skjønt greia enda, men veeeeldig glad. Følger gjerne med her hos deg som er noen uker foran. Klem Ranunkellove0049.gif

Så koselig! :klemmer: Og gratulerer så mye med mageboer! :blomst:

Jeg lar det mest bare skure og gå for tiden, av og til går det opp for meg at jeg skal få en UNGE ( :ler: ) og jeg blir fortsatt like overraska hver gang. :fnise:

Oi, gratulerer så mye!

Hvor har det blitt av den fine avataren du hadde før? :(

(den du har nå er fin den også altså, ikke misforstå!)

Takk for gratulasjon! Spennende, spennende!

Hehe, jeg tenkte at nå som jeg har oppretta graviditetsdagbok og liksom trår inn i de voksnes rekker, så var det på tide med en ikke fullt så ... sexy avatar. :ler: Men jeg savner'n faktisk allerede, synes det er rart å se på innleggene mine nå, med ticker og alt! Dét hadde jeg ikke trudd for et halvår sia. ;)

Endret av kisskissbangbang
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kevlarsjäl

Hahah!

Ticker og barnevennlig avatar er jo ikke det største ofret du kan gjøre - bare pass deg for å bli medlem av barnevognsmafiaen så går nok alt bra :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!

Jeg ligger rett foran deg og er fortsatt sulten hele tiden jeg også... har ikke lagt på meg mer enn 2 kg enda - men jeg føler dete er mer alt jeg spiser som legger seg rundt omkring enn så veldig til mage...

Lykke til framover:)

Tusen takk, og gratulerer så mye til deg og!

Jeg hadde egentlig planer om at at sulten skulle avta litt nå snart, jeg -håper- at jeg ikke fortsetter på samme måten i flere uker enda, da kommer jeg til å bli skikkelig lubben. :fnise:

Samboeren min tok på magen min i går kveld og sa noe sånt som "Det er liksom noe meer der..". Jeg tror han mente at han kunne kjenne på magen at jeg er gravid, at den har vokst. Jeg valgte å hoppe elegant over å fortelle at det er alt for tidlig til at det er livmora han kjenner. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahah!

Ticker og barnevennlig avatar er jo ikke det største ofret du kan gjøre - bare pass deg for å bli medlem av barnevognsmafiaen så går nok alt bra :) :)

Jeg har seriøse planer om å fortsette å forbanne dem, så den er forhåpentligvis bankers! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med svangerskapet! :)

Tusen takk! :)

Jeg har sniklest endel i dagboka di en stund, kommer over en tur litt seinere og melder meg. ;)

Endret av kisskissbangbang
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! :)

Jeg har sniklest endel i dagboka di en stund, kommer over en tur litt seinere og melder meg. ;)

Koselig!! :jepp:

Velkommen til de gravides rekker!!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*GJESP*

I går ettermiddag sovnet jeg på sofaen og sov fra fem til ni. La meg igjen klokka tolv, stod opp halv tolv i dag, og JEG ER SÅ TRØTT! Har alltid hatt et relativt stort søvnbehov, men nå har det jo tatt helt av. :ler:

Våknet til snø på bakken utenfor i dag, og syntes overraskende nok det var koselig. Jeg er normalt ikke særlig glad i vinteren, men etter regnet og vinden som har vært her i det siste var en vindstille og tørr første vinterdag i grunn velkommen. :)

Jeg bestilte meg time til ultralyd i går. En privatklinikk i Bodø som heter På vei. Noen som har erfaring med dem? tenkte det kunne være greit med en tidlig UL, begynner å kjenne på lysta til å fortelle om graviditeten til familie, men da vil jeg først vite at det ser bra ut der inne. Krysser fingrene for et bankende lite hjerte! :jepp:

Nå skal jeg om en stund sulle meg avgårde på jobb, satse på at jeg klarer å holde meg våken!

Endret av kisskissbangbang
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er liksom ikke den mest ivrige dagbokskriveren her inne, jeg. :sjenert:

Siden sist har det i hvert fall skjedd én rimelig stor ting, jeg har blitt forlova! :strix:

Samboeren min fridde til meg med en aldeles nydelig enstens diamantring, og jeg sa selvfølgelig jaa! :yvonne:

Så da blir det kanskje både baby og bryllup neste år. Hvis vi klarer å finne ut hvor vi skal holde bryllup, da. Vi kommer fra hver vår kant av landet, og familie og slekt er spredd for alle vinder, så å finne ut av hvor det vil være mest praktisk å holde fest skal bli litt av en oppgave! :)

Ellers er alt supert med magen, har nok symptomer til at jeg ikke blir særlig bekymret for at det skal være noe galt, men ikke så mye at det plager meg nevneverdig. Av og til slår kvalmen meg ut for en stund, men stort sett er jeg bare uggen, og da hjelper det å spise. Så jeg spiser og spiser og spiser ... :sukk:

Vi fortalte mannens foreldre nyhetene i går, både om forlovelsen og graviditeten. De reagerte akkurat som forventa, avmålt og lavmælt. :fnise: De er ikke typene til å hoppe, sprette og juble, men jeg vet at de syntes det var flotte beskjeder å få. :)

Jeg fant i går ut at jeg hadde såå lyst på sveler, så klokken ti i går kveld ringte jeg mamman til sambo og spurte om å få låne takka hennes. Det var helt i orden, så jeg og kjære satt utover natten i natt og stekte sveler. Kjempekoselig var det. Vi satte på musikk, pratet om alt og ingenting, og bare koste oss sammen.

Nå blir det en tur ut med bikkja, så lurer jeg på å dra med meg mannen ned til byen en tur. Bruke opp litt penger! :)

Håper dere alle har en aldeles strålende helg så langt! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rødme: Gratulerer med forlovelse :rødme:

Og så feire med sveler da... som er så godt!! Høres ut som dere har det helt fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rødme: Gratulerer med forlovelse :rødme:

Og så feire med sveler da... som er så godt!! Høres ut som dere har det helt fantastisk!

Tusen takk! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har time til ultralyd i morgen, og jeg gruer meg sånn! :sukk:

Er kjempenervøs, og merker at jeg innstiller meg på dårlig nytt. Vil så gjerne at dette skal gå bra, men når man leser rundt på diverse forum på nettet virker det jo som om så godt som alle har opplevd MA. Skremmende. Æh, jeg vil bare bli ferdig nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rødme: :rødme: :rødme:

Nå har jeg vært på ultralyd, og inni magen min ligger det en bitteliten tass på 12mm med et deilig lite bankende hjerte! :hjerter: Alt så strålende ut, og jeg er så letta!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig!!! :strix: Gratulerer med et levende lite nurk i magen :hoppe: Litt misunnelig på at du har fått sett hjertet, jeg hadde tenkt å vente til uke 12.. Vi får se om jeg klarer det :ler:

:hoppe: litt for 8 uker! Du er akkurat to uker foran meg ;) Hvordan er formen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...