Gå til innhold

*GJEEEESP*


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Så bra du ikke er sur icon_smile.gif

T og S var litt merkelige, ja... icon_confused.gif

Bra det ikke bare var jeg som syntes det... icon_lol.gif

Jeg hadde det også kos i går. Men den halsen min ble slettes ikke noe bedre....? Så rart?

I dag er jeg egentlig glad for at det ikke ble noen tur til frisøren likevel... icon_lol.gif

Rart hvor pysete jeg kan bli? icon_lol.gificon_lol.gificon_lol.gif

Jippi, og tjo og hei! I morgen kommer darlingen hjem igjen! hoppe.gif

Yeeeeah!!!!

Hmmm... jeg er absolutt ikke helt god i dag, nei... icon_rolleyes.gif

icon_lol.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tristessa

Nå er dere i gang igjen ja! Blir ikke helt klok på dere to jeg icon_rolleyes.gif

Men, men, jeg er da ganske merkelig selv da... Får jeg være med dere merkelige i dag og?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

Lily, du er så velkommen her du icon_smile.gif trenger ikke engang å spør om lov vettu icon_wink.gif

@lfa, hehe, alle mente at T og S oppførte litt sånn halv (veldig) ehmm you know!

hipp hipp hurra icon_smile.gif typen din kommer hjem imorgen icon_smile.gif haha da trenger du ikke mer kos av meg da *endelig* icon_lol.gif ble litt lei av kos skjønner du! men men har sikker lyst på mer når han skal reise igjen icon_lol.gificon_lol.gif

hehe, du kan bare tenke deg hvor glad jeg var igår at jeg ikke farget håret! hehe, skulle egentlig fikse neglene også igår jeg! men men det var godt at jeg utsette timen min jeg *leeeeeer* icon_lol.gificon_lol.gif

men men, du er med å farge håret da 15? hvis ikke så icon_frown.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: *Perser* den 2002-05-12 18:53 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lily! icon_smile.gif

Dette er en merkelig tråd, så føler du deg merkelig, så bare heng deg på! icon_lol.gif

*Hyyyl* får jeg ikke mer kos av deg nå? icon_lol.gificon_lol.gificon_lol.gif

Ok... får prøve å greie meg uten... icon_wink.gif

Frisøren 15. ???

Mai???

Som...på onsdag???

Jammen.... jeg kan ikke på onsdag... icon_frown.gif

Har du bestilt time til onsdag???? icon_eek.gif 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

heia

idag er jeg mye bedre, men kjenner at hele meg er stiv jeg har så mye gangsberg! og så mye gnagsår. også er jeg sår på skulderen etter prinsesse kjolen icon_lol.gif også får jeg ikke vekk den 'fine' neglelakken icon_lol.gif

men ellers så er jeg kjempe fine form (i forhold til igår da) hmm kanskje jeg skulle ringe til alle idag og takke for å koslig kveld icon_smile.gif orket ikke snakke med noen igår jeg icon_lol.gificon_lol.gif !

hmm unnskyl @lfa, mente ikke å glemme deg ut igår! men det var bare så godt å legge seg på sofa`en og kose seg......

kos og klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også i fin fin form i dag. Har vært i byen og shoppa som en tulling... icon_rolleyes.gif

Jaja, kjekt var det i alle fall.... icon_lol.gif

Nå må jeg derimot pakke igjen... etter jeg har lusket litt rundt på kg.... icon_lol.gif

Jeg la meg tidlig i går, så det gjør ikke noe at du koste på sofaen..... icon_wink.gif

icon_lol.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Perser*

heia

hehe vi har også shoppet! hehe nå har vi 300flasker med brus og masse kaffe og lys og duk og servietter på rommet til isabel, stakkar det ligner på en lager der inne!

men morsomt var det å handle så mye brus da! folk trodde at vi hadde mistforstått og trodde at bruse var på salg icon_lol.gificon_lol.gif

men måtte jo forklare at vi viste at bruset ikke var på salg icon_lol.gificon_lol.gif

10 dager igjen nå wæææææææææ icon_wink.gificon_lol.gif

vi snakkes

kos og masse klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...