Gå til innhold

Hvor fjern går det an å bli!


Spiralis

Anbefalte innlegg

:skratte:

Jeg skulle skifte skyllevann på en bøtte med håndvask nå i ettermiddag. Samtidig så tenkte jeg på hva jeg skulle ha til middag.

Uten å tenke tok jeg pepperkverna og begynte å kverne pepper opp i skyllevannet! :ler: Jeg hadde tatt i allefall tre drag med kverna før det gikk opp for mag at jeg hadde pepper opp i klærne som skulle skylles. :ler: ... Det går ikke ann! :ler:

Noen som har noe tilsvarende på CV`n? :)

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest strykebrett

Vel. jeg har lagt mobilen i kjøleskapet noen ganger i forbindelse med at jeg har kommet hjem med varer fra butikken mes jeg har snakka i telefonen. Fjernkontrollen har også havna i kjøleskapet,. Det flaueste er jo at det er ikke bare en gang det har skjedd, haha!

Jeg har også prøvd å komme inn p åtreningssenteret med bensinkortet, de har samme farge.. Så jeg er ganske fjern av og til ja!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par ganger, når jeg har vært helt zombie om morgenen, har jeg greid å ta håndsåpe på tannbørsten istedenfor tannkrem :tanpuss:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:jepp: Vi er flere...

Jeg har alltid vært periodevis veldig glad i risgrøt med sukker og kanel. En gang for mange år siden gikk det som det måtte gå, kanelboksen var tom. Vel, ingen krise. Dette var mens jeg bodde hos mine foreldre enda og mor hadde alltid et velfylt lager med krydderposer i skapet, så jeg hentet ut ny pose kanel, fylte boksen opp igjen og strødde på. Og stusset litt over at kanelen var så mørkebrun i fargen.

Men jeg satte meg nå til bords og begynte å spise. Først etter 3. skjea (jeg var forkjølet, så smakssansen var ikke på topp) syntes jeg det smakte i overkant rart.

Det var kanskje ikke så merkelig for da jeg kikket ned i søppelbøtta og sjekket den tomme krydderposen sto det med klare og tydelige bokstaver "Nellik" på pakken. :ler:

Vel, jeg hadde nå hatt 4 av 5 bokstaver riktige, selv om rekkefølgen hadde stokket seg litt da jeg leste første gang.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sommertid

Jeg har puttet både fjernkontrollen og mobilen i kjøleskapet. Utrolig frustrerende når du trenger det igjen. Kjøleskapet er ikke akurat første plassen man leter etter slike ting :fnise:

Jeg kan også kommepå å putte ting oppi toalettvesken min som ikke hører hjemme der. Det siste jeg fant oppi der var bankkortet mitt som jeg hadde leita lenge etter.Har også funnet kattehalsbåndet, en t-skje, sjokolade og brødskorper oppi det. Dog jeg mistenker at brødskorpa kommer fra datteren min =)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang når jeg skulle kaste et skittent klesplagg oppi skittentøyskurven, kastet jeg det oppi toalettet i stedet. Gøy... :P

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

VAr på kino, og før vi skulle inn skulle jeg kaste sjokoladepapiret mitt. så skulle jeg levere billetten, og oppdaget at det jeg holdt i hånden var ikke billetten, men sjokoladepapiret. så ble det å gå tilbake til søppeldunken og finne igjen billetten...

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eldstebarnet vil alltid ha litt kaldt vann i soddsuppa fordi den er for varm for henne. En gang fikk hun vann i glasset og eplejus i soddsuppa... Stakkars lille jenta mi. Jeg har fått høre det til evig tid, da!

Stresset til et viktig møte i Oslo, skulle ta flytoget, droppet å kjøpe billett og puttet flybilletten inni automaten i stedet... Alle tanker rettet mot møtet? Billetten satte seg fast, en av vaktene måtte skru opp maskina for å få ut billetten og jada, jeg følte meg veldig smart.

Hadde kjøpt en boks rømme, la den i veska, la veska utenfor bilen mens jeg satte barnet i setet, satte meg inn - og kjørte over veska. Veska full av rømme, både veska og mobilen døde...

Sånne episoder er mer eller mindre hverdagskost i vårt hus ;)

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har forresten blitt veldig god på å backtracke - når mobilen mangler må jeg gå tilbake ruta jeg har gått den dagen og se alle steder jeg har vært, den er alltid gjenlagt i en klesskap, kjøleskap eller lignende jeg har hatt ærend i tidligere...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kusine jobbet engang på et restaurant og en kveld kom et pent kledd par i 40-årene innom. De satte seg ned og fikk meny og drikker, men plutselig reiser hun seg opp med en sjokkert mine og stormer ut med mannen på slep, men ikke før min kusine plutselig skjønte at den "lille svarte" som dama hadde på var faktisk underkjolen! :)

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel. jeg har lagt mobilen i kjøleskapet noen ganger i forbindelse med at jeg har kommet hjem med varer fra butikken mes jeg har snakka i telefonen. Fjernkontrollen har også havna i kjøleskapet,. Det flaueste er jo at det er ikke bare en gang det har skjedd, haha!

Kjente noen som la mobilen sin i ovnen, jeg! :ler:

(den døde. veldig.)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kan være utrolig distrè noen ganger. Det har hendt en gang eller to at jeg har handlet matvarer, betalt for varene og så vært på vei ut døra. De bak kassen må rope etter meg at jeg må ta med meg varene.

En annen gang glemte jeg at jeg hadde tatt hunden med utenfor butikken, og jeg var halvveis opp på bakken på vei hjem før jeg kom på det. Jeg hadde nattsvart samvittighet der hun sto og så etter meg gå hjem uten henne.

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Mye bra.

Jeg pleide før å handle og ta ut penger samtidig. Da glemte jeg nesten bestandig å vente på å få pengene, og var på vei ut døra med varene før de ropte meg tilbake. Har lært nå, da, så nå står jeg bevisst og konsentrert og venter på å få pengene. :sjenert:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lette etter sertifikatet mitt i en måned før jeg fant det i toalettmappa... På tide å få litt mer system i toalettsakene, kanskje.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...