Gå til innhold

Hvor fjern går det an å bli!


Spiralis

Anbefalte innlegg

Ei jeg kjenner hadde vært på nattevakt, og da hun var ferdig tidlig på morgenen tuslet hun fornøyd til bilen sin, satte seg inn i passasjersetet og ble sittende. Der satt hun en stund og ventet før hun innså at det jo ikke var noen sjåfør på bilen 😂.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Hattifnatten skrev:

Ei jeg kjenner hadde vært på nattevakt, og da hun var ferdig tidlig på morgenen tuslet hun fornøyd til bilen sin, satte seg inn i passasjersetet og ble sittende. Der satt hun en stund og ventet før hun innså at det jo ikke var noen sjåfør på bilen 😂.

Hahahaha DEN er søt <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og ei venninne skulle lage til overraskelsesselskap for min daværende kjæreste da han ble 30. Vi hadde laget ferdig invitasjoner og sendt ut da jeg plutselig kom på at jeg helt hadde glemt å invitere bestekompisen hans! Jeg kastet meg rundt, ringte venninnen min og sa at vi må jo huske å be XX!
Venninnen min ble litt forvirret og lurte på om det virkelig var nødvendig, men jeg insisterte på at de jo var bestevenner og at han selvsagt måtte være med på festen.
Dagen etter slo det meg plutselig at det ikke var kjæresten min som var bestevenn med XX, men derimot min ex-kjæreste, som jeg var sammen med 5 år tidligere..... Min nåværende ante ikke hvem XX var en gang.
Ble en litt merkelig telefonsamtale med XX der, ja.....
 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Oppdaget akkurat at jeg har tatt på meg to forskjellige sko:rolleyes: Noe så flaut:rodme: Det verste er at jeg må være ute i offentligheten minst en time til😭

Endret av Brimi
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk tråd!

Kommer ikke på noe jeg har gjort selv, ennå, men oh boy, det kommer nok en del etterhvert!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès

En gang rundt juletider, skulle jeg på butikken å handle julegaver, tok sykkelen og sykkelhjelm på, vel fremme gikk jeg inn i butikken, handlet det jeg skulle, men da jeg kom ut oppdaget jeg at jeg forsatt hadde på hjelmen, så den hadde jeg gått rundt med i butikken...:flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Var så giret på å bli henta, at jeg løp forbi søppelkassen og satte meg halvveis inn i bilen med søppelposene i hånda. Rest OG matavfall....  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Arktis skrev:

Var så giret på å bli henta, at jeg løp forbi søppelkassen og satte meg halvveis inn i bilen med søppelposene i hånda. Rest OG matavfall....  

Jeg har tatt med søppelposer på bussen en gang :alice: Glemte simpelthen å svinge innom søppelkassen, oppdaget det da jeg gikk på bussen. Følte meg ca 100 på dumhetsskalaen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Senil

Fikk telefon fra mitt barn om at strømmen var borte. Hadde kveldsvakt og dro innom butikken for å kjøpe kosemat vi kunne ha til kveldsmat. Kom hjem med frossenpizza. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Hvis noen lurte på hva slags dag jeg har så oppdaga jeg nå nettopp (klokka 11 om kvelden) at jeg har gått hele dagen med trusa ikke bare bak-fram men også på vranga 🙄😂 skjønner nå hvor trøtt jeg var idag tidlig!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og kjæresten skulle hjelpe en kompis på handletur. Kompisen hadde varebil og parkerte utenfor butikken. De gikk inn inn på byggvarebutikk, og jeg dilta etter. Kjente jeg kjedet meg veldig inne på butikken, så tok opp telefonen. Med hodet i mobilen tuslet jeg ut av butikken og satte meg inn i passasjersetet i bilen som stod med motoren på.

Jeg tok på meg bilbelte og ble sittende med mobilen. Plutselig snur jeg hodet og oppdager at det er feil bil jeg har satt meg inn i, og det er en fremmed mann som sitter bak rattet og skjønner ingenting. Fikk stutra frem et "oisann" og et kleint smil, før jeg flaut gikk ut og satte meg i riktig bil😝 Stakkars mann.. haha! Han må ha trodd litt av hvert om meg😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina1975

Denne tråden får meg til å føle meg normal...😂😂

Har sprunge rundt å letet etter telefonen mens jeg snakket i den, var jo attpåtil så dum at jeg sa det til den jeg snakket med at jeg letet etter den..:-/

Satt meg inn i feil bil på en parkeringsplass, mannen min satt å ventet på meg i bilen ved siden av, lo godt.

Tømt kaffe i ett vinglass i ett finere selskap.

Glemt datteren min hjemme i garasjen. 

Prøvde flere ganger å ta ut penger i fylla, visste jeg trykket rett kode, men kortet kom bare ut igjen, tilslutt kom det ikke ut igjen. Jeg ble jo pissesur, men når jeg våknet dagen etter så var kortet mitt i lommeboka, men coop kortet manglet🙄 

Blitt hentet av en jobbkollega, tok søppelposen min med meg i bilen.

Holdt på å miste bussen, så jeg sprang mot den mens jeg letet etter mynter i lomma, sprang rett på en stolpe.Folk lo når jeg kom på.

Gått på ett felles foreldremøte med masse folk, med genseren bak frem og på vranga. Med den største lappen foran.

Funnet lommeboka i fryseren, lenge etterpå, selvfølgelig etter å ha sperret alt av kort og bestillt nytt sertifikat.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Nina1975 skrev:
 

Denne tråden får meg til å føle meg normal...😂😂

*snip*

Blitt hentet av en jobbkollega, tok søppelposen min med meg i bilen.
*snip*

Hahahaha jeg har tatt bussen med søppelposen opptil FLERE ganger :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 24.10.2018 den 0.28, ♥Missy♥ skrev:
 

Jeg og kjæresten skulle hjelpe en kompis på handletur. Kompisen hadde varebil og parkerte utenfor butikken. De gikk inn inn på byggvarebutikk, og jeg dilta etter. Kjente jeg kjedet meg veldig inne på butikken, så tok opp telefonen. Med hodet i mobilen tuslet jeg ut av butikken og satte meg inn i passasjersetet i bilen som stod med motoren på.

Jeg tok på meg bilbelte og ble sittende med mobilen. Plutselig snur jeg hodet og oppdager at det er feil bil jeg har satt meg inn i, og det er en fremmed mann som sitter bak rattet og skjønner ingenting. Fikk stutra frem et "oisann" og et kleint smil, før jeg flaut gikk ut og satte meg i riktig bil😝 Stakkars mann.. haha! Han må ha trodd litt av hvert om meg😂

Uff, jeg hadde dødd av skam hadde noe slikt hendt meg 🙊 :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På videregående, etter vi hadde sett en film og skulle tilbake til klasserommet så vandret jeg inn i feil klasserom og folk der stirret på meg rart 🙈 For en med sosial angst så er ikke det akkurat en koselig situasjon :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok en kopp med melk en gang. Drakk melken og satte den tomme koppen i kjøleskapet. Da jeg satt ved tv, lurte jeg på hva jeg hadde gjort og åpnet kjøleskapet. Der stod koppen. Kartongen hadde jeg tøm ut resten, skylt og satt i oppvaskmaskinen.

Endret av Rullestolbruker
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Rullestolbruker skrev:
 

Jeg tok en kopp med melk en gang. Drakk melken og satte den tomme koppen i kjøleskapet. Da jeg satt ved tv, lurte jeg på hva jeg hadde gjort og åpnet kjøleskapet. Der stod koppen. Kartongen hdde jeg tøm ut resten, skylt og satt i oppvaskmaskinen.

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det slår aldri feil!
Er på apoteket for å ta ut resepter; Gir de bankkortet mitt for ID og mens de fikler med å taste inn så står jeg der som en idiot og leter etter bankkortet og sier "Vet du, jeg har glemt bankkortet mitt hje...ååhja, du har den ja!"

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang Hadde jeg en vase som katten min veltet på gulvet og som jeg måtte lime. Jeg åpnet en tube med sterk superlim og lå den fra meg, så filket jeg med noe annet og forflyttet meg fra stolen til min skai sofa (fake skinn). Jeg fant ikke tuben og så til side og under salong bordet. Så jeg røykte på den tiden og tok meg en røyk.

Da jeg skulle flytte meg fra sofaen til stolen, kom jeg meg ikke løs og oppdaget at jeg hadde satt meg på limtuben.  Den var større en de pitte små og sofaen, jeansen pluss stilongsen hadde blitt limt samen. Jeg måtte krype ut av mine klær og var egentlig fornøyd med at jeg var alene da.

Da jeg fikk dradt buksene løs, var det5 igjen en stor hvit flekk, der det hadde vært skai før jeg satt meg på den.

 

Ja ulykker skjer jo som oftest hjeme 😄

Endret av Rullestolbruker
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang da jeg bodde hjemme drev jeg og pusset tenner om morgningen. Skulle på skolen og var trøtt i trynet. Da jeg var ferdig tenkte jeg at "jaja, får pusse tennene da" og opp igjen dro jeg frem tannbørsten og tannkremmen. Irriterte meg over at tannbørsten var våt og forbannet meg over at min mor sikkert hadde tatt feil tannbørste tidligere på dagen og brukt min i stedet for. Det var ikke før jeg stod og pusset tennene for 2. gang at jeg kom på at jeg faktisk allerede hadde pusset de 🙄

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...