Gå til innhold

Hvor fjern går det an å bli!


Spiralis

Anbefalte innlegg

Idag satte jeg en kopp te i kjøleskapet istedet for smøret.. Oppdaget hva jeg hadde gjort da jeg tok med (den ferdig smurte) brødskiva og smøret til stua for å spise..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En dag etter jobb sto jeg med busskortet klar i hånda. Gikk inn på bussen, grep tak i nøkkelknippet, og holdt brikken mot kortleseren. Bussjåføren så litt rart på meg da, ja.

Ellers skulle jeg koke opp noe vann en dag på jobb. Satte kjelen på plata, la skriveplata ved siden av, og skrudde på komfyren, før jeg bøyde meg ned for å gjøre noe annet. Kort tid senere begynte den brente lukta å spre seg i rommet, jeg kikket opp, og så at det røk noe fryktelig. Joda, jeg hadde prestert å sette på feil plate, og dermed svidd hull på skriveplata. Det var smått pinlig å fortelle sjefen :flau:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hende jeg har posta denne før, husker ikke..(Hvor fjern går det ann å bli? ;))

Da jeg var barn og hadde overnattingsbesøk lekte vi på loftet. En kveld var vi oppe sent og ble så trøtte at vi ikke gadd å gå ned å legge oss, så tok vi bare litt glavaisolasjon og la oss ned på det. Vi skjønte ikke hvorfor det begynte å klø så mye etterhvert...:closedeyes:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest Stringfellow1

jeg har en kollega som bruker noen sånne lesebriller når hun skal kjøre bil, lese bøker og sånn. Men hun bruker ikke disse brillene ellers.  

så hun setter brillene på nesetippen for å lese ett eller annet, og så kikker hun så vidt opp for å kikke på en kråke (eller hva det nå var) som fløy like utenfor vinduet. Deretter kikker hun ned i papirbunken sin igjen, og spør "hvor pokker er lesebrillene mine!?!" 

hun hadde visst glemt at hun allerede hadde satt dem på seg, bare noen få sekunder tidligere. 

 :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var og må ha sett dødsfjern ut på butikken...Sto i kassa leeenge for å kjøpe smertestillende :fnise: 
Kom ikke på "smertestillende" Eller "ibux" eller "paracet", så endte opp med å si "ja, altså, jo, jeg trenger sånne piller du dytter i deg når du har vondt og feber....Sånne derre...errh"
Den ansatte sto bare å så på meg, jeg holdt på å dø av feber og svimmelhet og han sier forsiktig "er det paracet eller ibux du mener?" -Ja takk! begge deler :skratte: 
Selvfølgelig måtte jeg vise leg, ett under at jeg fikk kjøpt :fnise: 
 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Chibi skrev:

Jeg var og må ha sett dødsfjern ut på butikken...Sto i kassa leeenge for å kjøpe smertestillende :fnise: 
Kom ikke på "smertestillende" Eller "ibux" eller "paracet", så endte opp med å si "ja, altså, jo, jeg trenger sånne piller du dytter i deg når du har vondt og feber....Sånne derre...errh"
Den ansatte sto bare å så på meg, jeg holdt på å dø av feber og svimmelhet og han sier forsiktig "er det paracet eller ibux du mener?" -Ja takk! begge deler :skratte: 
Selvfølgelig måtte jeg vise leg, ett under at jeg fikk kjøpt :fnise: 
 

Jeg gjorde det samme, bare med røyk🙈Kunne ikke for all verden huske hva sigaretter het 🤣Jeg måtte også vise leg xD

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hahaha! Meg selv i den nye bh'n min som viste seg å være en amme-bh! :overrasket: Jeg skal jo ikke amme og trenger absolutt ingen amme-bh! :hoho:

Var så fornøyd med avtakbare stropper, og det tynne, myke stoffet, at jeg ikke registrerte at det øverste laget kunne dras ned selv om bh'n er på.. Blir kjole og matchende amme-bh i helga! :lur::hoho:

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.10.2017 den 17.42, Arktis skrev:

Hahaha! Meg selv i den nye bh'n min som viste seg å være en amme-bh! :overrasket: Jeg skal jo ikke amme og trenger absolutt ingen amme-bh! :hoho:

Var så fornøyd med avtakbare stropper, og det tynne, myke stoffet, at jeg ikke registrerte at det øverste laget kunne dras ned selv om bh'n er på.. Blir kjole og matchende amme-bh i helga! :lur::hoho:

😂😂😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde klar kaffetrakteren til morgendagen, og gikk for å ta meg en dusj. Skulle så lage meg en kopp te før leggetid. Halvt i svima går jeg på kjøkkenet, setter i kontakten, og trykker på kaffetrakteren. Ja, nei, jeg hadde ikke tenkt å drikke to kopper kaffe halv to på natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.10.2017 den 17.42, Arktis skrev:

Hahaha! Meg selv i den nye bh'n min som viste seg å være en amme-bh! :overrasket: Jeg skal jo ikke amme og trenger absolutt ingen amme-bh! :hoho:

Var så fornøyd med avtakbare stropper, og det tynne, myke stoffet, at jeg ikke registrerte at det øverste laget kunne dras ned selv om bh'n er på.. Blir kjole og matchende amme-bh i helga! :lur::hoho:

Det har jeg også gjort! 

Satt på kontoret og var litt stresset en dag. Var egentlig på vei ut døren og hadde begynt å rydde i papirer. Så ringer mobilen og det er min mann som skal hente meg på jobb. Jeg rydder papirene og begynner å få litt panikk. «Jeg kommer så fort jeg kan, må bare finne telefonen min» 

-«Ehm, hva snakker du i nå da?»

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Gjest Carressa

Beste. Tråden. Ever.

Dette er lenge siden nå, men det skjedde flere ganger for noen år siden. At jeg våknet enten av alarm eller av meg selv, ser på klokka og ser at det er på tide å stå opp. Så jeg står opp, slår på radioen og begynner med morgenrutinene. Sminken er ferdig lagt og jeg er nesten klar til å spise frokost før jeg stikker avgårde, da noe begynner å skurre... Og jeg ser på klokken igjen. 02.30, ja. :blink: Bare å legge seg igjen da, men våkner hvert fall med ferdiglagt sminke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uka har jeg missa en legetime fordi jeg snakka meg bort.. Jeg skravla med noen på skolen og glemte tida, da jeg ringte legesenteret og spurte om jeg kunne komme, fikk jeg beskjed om at det var for seint. Fikk heldigvis ny time da. 

Igår klarte jeg å forvirre to visninger jeg skulle på; så sitter utenfor ett hus og sjekker mail mens jeg venter, heldigvis har jeg fått tilsendt en påminnelse om at jeg skal på visning idag, bare på ett annet hus! Det ble litt av ett rush, men gikk bra! 

Idag har jeg klart å glemme å kjøpe oliven for tredje gang på rad, på tross av at jeg huska på det inne på butikken. Det ble vist like fort glemt igjen. 

Tror jeg dropper å prøve å få ting gjort denne uka jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å ikke fylle for mye vann på vannkokeren pleier jeg å fylle vann i en kopp før jeg heller det i vannkokeren. Det burde være greit nok det, men her om dagen prøvde jeg å putte koppen i vannkokeren :fnise: 

Prøvde å betale med busskortet en gang på en butikk xD 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg føler noen ganger at jeg blir ekstra distré (får masse "blonde moments") når jeg farger håret gyllenblondt :blink:  I dag gjorde jeg det igjen, og så skulle jeg møte kjæreste et sted, men jeg dro innom en butikk først. Sto ved kassen og betalte og gikk ut, og han gikk ut en annen inngang og da så jeg ham. Han hadde stått rett bak meg ved kassen og jeg hadde ikke enset noen ting :blink: Totalt vekke i tanker og annet *Poff hjerne* disappearing-icon.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon

Da jeg jobbet på sykehuset så la jeg fra meg rene klær på benken, bukse,frakk og skjorte. Tok på buksa og sko, slang på meg frakken og var på tur ut, heldigvis ropte noen til meg "hey dude! This isn't Greys Anatomy, McDreamy!" :rodme: Fikk slengt på meg skjorta og så jeg ble mer korrekt antrukket.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Hadde bare litt melk igjen og hadde gledet meg til et glass iiskald melk. Mekket meg en brødskive og la den på asjetten, åpnet melkepakken og helte den OVER brødskiva :grine:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsom tråd! :)

Det har hendte mer enn en gang at jeg bråstoppet bilen i full panikk da ungene var små, for jeg kom plutselig på dem, og var sikker på at jeg hadde glemt å ta dem inn i bilen, og så satt de der begge to, med store øyne over bråstoppet. Jeg hadde bare glemt at jeg hadde husket dem, og de var bare stille for en sjelden gangs skyld.  :)

Og så var det den gangen jeg skrek opp mens jeg og mannen så tv, og løp til fryser. Jeg kunne nemlig huske at jeg hadde hatt gutten på armen, og jeg husket at jeg hadde vært i fryseren, og et ufyselig øyeblikk fikk jeg det for meg at jeg hadde lagt gutten fra meg i fryseren. :ohmy:

Gutten lå og sov i sengen sin, men jeg kunne ikke huske at jeg hadde lagt ham. Jeg fikk et lite forklaringsproblem for min mann, i forhold til panikken, så jeg diktet opp at jeg trodde jeg hadde lagt mobilen i fryseren. 

Småbarnslivets "gleder". Man er nok ofte litt mer sliten enn godt er. :kari:

Endret av Trolltunge
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...