Gå til innhold

Hvor fjern går det an å bli!


Spiralis

Anbefalte innlegg

Jeg hadde samlet opp en del hundehår fra klærne og litt fra sofaen og hadde lagt det oppi et glass som stod på bordet fordi jeg orka ikke fjerne meg fra sofaen for å kaste det. Samboer kom med en kanne med vann og lurte på om jeg ville ha..

Jo takk gjerne det. Jeg begynner å drikke av glasset og har plutselig hele munnen og leppene full av hår.... fysj!

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde et rimelig hjernedødt øyeblikk før jeg dro på jobb veldig tidlig i morres, kanskje for tidlig for meg. På vei til å låse ytterdøren så innser jeg at handvesken min mangler, så jeg løp inn og kastet vekk 10 ville minutter på å lete. Så stoppet jeg foran speilet i gangen og ser at veska er der, den henger bare ikke på den skuldra jeg er vant til... :lete:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappa pleide å legge fra seg lesebrillene på ukjente steder, og brukte masse tid på å lete. Tilslutt hadde han 4-5 par liggende strategisk til, slik at sjansen ble større for at han ihvertfall skulle finne ett par. Men den gang ei. Noen ganger lå alle parene i en og samme hemmelige skuff. Eller i hanskerommet i bilen.

Så kjøpte mamma et sånt bånd slik at han kunne la brillene henge rundt halsen istedet for å legge dem fra seg. Hva tror du skjedde? Han gikk rundt med brillene hengende rundt halsen og lette etter brillene.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Må ha denne på mine innlegg så jeg ikke glemmer den. LOVER å skrive et eller annet fjernt jeg har gjort!

Ler så jeg griner her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid vært en lesehest. En gang når jeg var yngre holdt jeg på med en så spennende bok at jeg ikke klarte å legge den fra meg. Problemet mitt var at jeg hadde en avtale og var nødt til å gå. Løsningen ble dermed at jeg vandret avgårde hjemmefra med nesa i boken.

Har jo gått den veien fra huset hundrevis av ganger før, så dette skulle gå bra. Plutselig kjente jeg at veien begynte å gå oppover og det ble mørkere, det var da virkelig ikke sånn det skulle være.

Når jeg så opp fra boka innså jeg at jeg var på full vei oppover rampen og inn i den store tilhengeren som naboen hadde stående utenfor huset sitt. :flau:

Passe flau, og lykkelig over at ingen hadde sett meg, pakket jeg boken pent sammen og la den i vesken resten av turen.

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahaha...guriland så bra denne tråden er :)

Jeg er selvsagt litt distrè jeg og; spesielt tidlig om morgenen når man har dårlig tid. Stresser som en gal med å pakke veska, sminke meg, kle meg og finne nøklene så jeg kan låse meg ut... så kjenner jeg endelig hvor kald jeg er på beina og oppdager at jeg ikke har fått på meg bukse.

Jodda, undertøy, sokker og sko men ingen bukse. har heldigvis aldri oppdaget det for seint :)

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hahahaha...guriland så bra denne tråden er :)

Jeg er selvsagt litt distrè jeg og; spesielt tidlig om morgenen når man har dårlig tid. Stresser som en gal med å pakke veska, sminke meg, kle meg og finne nøklene så jeg kan låse meg ut... så kjenner jeg endelig hvor kald jeg er på beina og oppdager at jeg ikke har fått på meg bukse.

Jodda, undertøy, sokker og sko men ingen bukse. har heldigvis aldri oppdaget det for seint :)

Hehe! Hørtes kjent ut ja. Jeg pleier heldigvis å oppdage det når jeg tar på skoene. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappa pleide å legge fra seg lesebrillene på ukjente steder, og brukte masse tid på å lete. Tilslutt hadde han 4-5 par liggende strategisk til, slik at sjansen ble større for at han ihvertfall skulle finne ett par. Men den gang ei. Noen ganger lå alle parene i en og samme hemmelige skuff. Eller i hanskerommet i bilen.

Så kjøpte mamma et sånt bånd slik at han kunne la brillene henge rundt halsen istedet for å legge dem fra seg. Hva tror du skjedde? Han gikk rundt med brillene hengende rundt halsen og lette etter brillene.

Mamma også.. :fnise: En del ganger har hun hatt dem på seg mens hun leter. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ThatWoodcut

Ikke noen stor ting dette her, men litt pinlig når man er nitten år og skal kunne dette;

I dag skulle jeg ta i øreproppene til ipoden og sjekket som vanlig hvem som var høyre og venstre. Jeg puttet dem i og syntes de satt litt rart, men shit au jeg er snart fremme. Da jeg igjen skal sette i øreproppene finner jeg feilen; venstre propp i høyre øre og høyre propp i venstre øre...Litt småflaut for en perfeksjonist som meg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

kastet mobilen ned i do istedenfor sminkefjerner bomullgreia... :dry: Tok en stund før jeg skjønte hva jeg hadde gjort.

Edit: Skriveleif

Endret av BabyBlue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Det har skjedd noen ganger at jeg skal rekke noe, og finner ikke mobilen akkuratt når jeg skal gå. Jeg har sprunget rundt i huset og lett etter mobilen, for så å oppdage at jeg har hatt den i hånden hele tiden. Dette tar ofte noen min før jeg oppdager, og rekker bussen akkuratt ikke ... heldigvis er det bare 15 min til neste buss kommer :ler:

Har også lagt mobilen i fryseren, hårbørste i kjøleskapet, veikart i fryseren.

En gang skulle fikk jeg beskjed om ikke å trykke på en knapp. Jeg pekte på knappen og spurte: Mener du denne?, og av en eller annen merkelig grunn, så trykte jeg på den så strømmen gikk i hele huset ... :ler:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det blir kaldt i lufta liker jeg å ha på meg koseplagg innendørs, og det blir som oftest til at jeg trasker rundt i min absolutte favoritt - den lyserosa pysjen med barnslige dyr på. Jeg må bevege meg utendørs, selv på kalde dager, siden jeg har en hund som skal luftes. Dette har flere ganger endt med at jeg har lagt ut på tur iført...pysj... Jeg er ganske distrè av natur, så jeg har ofte kommet halveis på turen før jeg i det hele tatt legger merke til det. Da er det bare å late som om rosa bukse med bilder av dyr er siste mote, og smile selvsikkert til de som går forbi.

Skummelt med pysj som er så komfortabel at du ikke tenker over hva du har på deg :tristbla:

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på en til. Som ungdom bodde jeg i fin gangavstand fra vgs. En dag hadde jeg imidlertid syklet dit (husker ikke hvorfor), men naturligvis spaserte jeg hjem som vanlig.

Lurte fælt på om sykkelen hadde blitt stjålet da jeg noe senere på kvelden skulle sykle bort til en venninne.... :sjenert:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir akutt senil når jeg er veldig trøtt og sliten, og dagen har vært litt for lang...

Så en dag denne uken kom jeg ikke hjem før 17.30, kavet rundt på kjøkkenet og skulle lage middag, sortere post og pakke ut av matvareposene. Samtidig..

Endte opp med at regningene havnet i kjøleskapet og melka i hylle på kontoret. Det verste er at jeg oppdaget det ikke før neste dag da mannen min kom hjem fra nattevakt og lurte på hvorfor det sto en liter melk på kontoret....

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg skal sende mail med vedlegg på jobb, ender det som regel med at jeg sender to mailer. Først en uten vedlegg, og så en med vedlegg der jeg beklager at jeg glemte vedlegget.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Fantastiske greier... Godt det ikke er bare meg. Har jo hatt mange varianter over hudkrem-på-tannbørsten, vaske-seg-med-balsam, pusse tenna to ganger etc. Hadde en periode hvor jeg hadde en annen tannbørste enn vanlig, og endte med å stadig vekk oppdage at jeg sto med kjærestens tannbørste i munnen. Kan også erindre en gang for noe år siden, skulle lage en deilig kopp te, er distre og kjører på autopilot, og oppdager plutselig at jeg har puttet en skje kaffepulver i tekoppen. Deilig...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når jeg skal sende mail med vedlegg på jobb, ender det som regel med at jeg sender to mailer. Først en uten vedlegg, og så en med vedlegg der jeg beklager at jeg glemte vedlegget.

Hehe, den har jeg også gjort et par ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen min var også litt distre noen ganger. Han skulle kopiere opp en hel del ark, og av en eller annen grunn hadde han fått med seg en personlig tegning jeg hadde tegnet blandt sine ark ...

Dette ble levert ut til de som skulle ha det. De syns tegningene var fine å se på, men jeg ble flau siden de var litt dristige... :rødme:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For flere år siden, da jeg kunne spise pizza, så hadde jeg bestilt en peppes pizza.

Da det ringte på døren, åpnet jeg og pizzabudet stod der. Jeg fortet meg for å hente visa-kotet, men jeg kunne ikke finne det noen sted. Jeg lette og lette, og da det var gått noen min sa jeg til pizzabudet at jeg ikke kunne finne visakortet ...

Jeg spurte om han hadde dårlig tid, og han sa kan kunne hjelpe meg å lete. Til slutt gikk jeg inn på badet, og der lå visakortet mitt på doen... Skjønner ikke hvorfor det hadde havnet der.

Ganske flau, det hadde jo gått 10 min siden han hadde kommet...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte pizza for hjemkjøring og glemte hele greia. Da det ringte på rundt kl. 23 på kvelden så åpnet jeg ikke. Bor alene så jeg så ikke det på som trygt. Skjønte først tegninga neste dag. Du kan fint si at jeg aldri har bestilt pizza fra Peppes etter det. :fnise:

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...