Gå til innhold

Merkelige, rare og morsomme uttalelser fra leger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt mye ørebetennelse,tinnitus og svimmelhet etter jeg bodde i et hus infisert med mugg. Jeg har blødd fra det ene øret, har synsforstyrrelser, samt spydd pga vertigo i flere dager og vært innlagt på sykehus i utlandet i forbindelse med dette.

I norge dro jeg til flere spesialister og fikk etterhvert korrekte undersøkelser og behandling, men en ørespesialist kom med denne uforglemmelige uttalelsen. :)

Etter å ha forklart om blødningene,svimmelheten og mine problemer med vertigo. Han gjorde noen enkle hørselsundersøkelser og konkluderte med at jeg var frisk. Og at vi alle blir mere svimmle med alderen. (Jeg var 25 på den tiden..)

Andre historier? :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hahah, ja den var fin.

hmm, jeg har ikke opplevd så mye pussig selv, men jeg er sykepleier og vært med mange leger på visitt. jeg vært med på endel situasjoner der legen utbryter "jøss, hva er dette!!!???" og sånne ting foran pasienten, heheh...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hørt om et par tilfeller hvor pasienten forteller om sine plager og legen svarer "jaha.... hva syns du vi skal gjøre?"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt fortalt av legen min at p-plaster ikkje var komt til Norge ennå, til tross for at han sa det motsatte gangen før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Consensio

Har en kronisk sykdom, og hver gang jeg er hos legen angående noe som ikke har med sykdommen å gjøre, så sier han bare at det er pga sykdommen min og at han ikke skjønner hvorfor jeg bestiller time for alt. Kult...not.

"Nei, det er fordi du har en kronisk sykdom det" Standard svar fra han. Jeg kunne kommet med en brukket arm og han ville sagt det samme.

Har også opplevd ofte slike fraser som blir nevnt over her; "ja, hva vil du jeg skal gjøre?" Du som er legen, you tell me!