Gå til innhold

Hvilke facebook statuser irriterer deg mest?


Villle

Anbefalte innlegg

Som sagt, hva finner du mest irriterende i statusfeltet?

Send gjerne link dersom emnet er tatt opp tidligere!

Klarte ikke å finne noe selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det som irriterer meg mest er folk som kopierer en eller annen masseprodusert status og ber alle andre gjøre det samme. Nei, for søren! Jeg vil ikke kopiere statusen din, jeg kan tenke selv. Og jeg vil ikke se hele forsiden oversvømt av like statuser ala "jeg elsker deg snuppedattra mi, og det har jeg gjort siden du var baby og smattet på mitt bryst." Sikkert artig lesning for den voksne datteren det. Nok en god grunn til å ikke ha mamma på facebook :)

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så har vi de idiotiske greiene som florerer fra tid til annen der folk skriver inn et tall eller en farge og så vet bare de innvidde hva det betyr. I ettertid finner man ut at det man trodde var ens "voksne" venninner alle syntes det var mega-artig å legge ut fargen på BH'n. Jadda....

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farmville, Megagems og alt det dritet. Det er totalt uinteressant og tar opp masse plass!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker ikke når folk skriver om ting de burde vært oppegående nok til å holde for seg selv.

På vennelisten min får jeg full info om hvilke tabletter de spiser, at barnevernet er på besøk og de hadde ubeskyttet sex.

Jeg vil ikke vite sånt!

Ellers er jeg enig med alle oppover!

Hva med de som skriver at de reiser bort da? På hytta eller ferie?

Det har jo vært utallige advarsler om å ikke gjøre sånt..

Liker det ikke..

Endret av Villle
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke når folk skriver om ting de burde vært oppegående nok til å holde for seg selv.

På vennelisten min får jeg full info om hvilke tabletter de spiser, at barnevernet er på besøk og de hadde ubeskyttet sex.

Jeg vil ikke vite sånt!

Ellers er jeg enig med alle oppover!

Hva med de som skriver at de reiser bort da? På hytta eller ferie?

Det har jo vært utallige advarsler om å ikke gjøre sånt..

Liker det ikke..

Noen er smarte nok til å sperre for andre enn venna kan se statussen

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste jeg vet er folk som f.eks skriver: "søren og!" eller "no e eg forbanna!" og så er det tydeligvis flere som vet hva det gjelder slik at de snakker internt om det.. nevner aldri hva det er. OG.. folk som er syke og oppdaterer 3 ganger for dagen hvor synd det er i dem og hvordan de ble syk osv.. :jepp:

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farmville, Megagems og alt det dritet. Det er totalt uinteressant og tar opp masse plass!

De tingene kan man i hvert fall blokkere. Men det går ikke med alle de "kopier denne statusen alle sammen!!" Uten å gjemme hele personen da. Det har jeg gjort med noen, men de vanskelige er de som skriver både tullete og fornuftige ting på statusen sånn at man ikke har lyst til å gjemme dem helt :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterende med folk som oppdaterer statusen hvert 5. minutt om hva ungene gjør. "han sa nettopp ditt" "han gjor nettopp datt" "nu har de tømt alle lekan utover gulve" gah :P who cares :P også typen "Maria er verdens beste jente!" så kommer venninna å skriver "neeeeei det er duu søta" så svarer den første "neiiiiiii duuuu <3" og sånn fortsetter det i 15-20 innlegg haha :P av og til imponerer deg meg at jenter på over 20 fremdeles holder på slik.. :P trodde det var sånn de på 14 gjor.. :P

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest wild bird

Farmville, Megagems og alt det dritet. Det er totalt uinteressant og tar opp masse plass!

Veldig enig! Så totalt unødvendig.

Også er det irriterende med de som føler de må dele absolutt alt med omverdenen. Har faktisk blokket et par stykker som er oppmerksomhetshorer. Har de på vennelista, men ser ikke statusen deres.

En annen ting jeg syns er, ikke direkte irriterende, men mer pinlig, er de som øser ut hvor fælt de har det. Type: "er det virkelig ikke mer ved livet enn dette?" eller "nå har livet mistet mening". Alle kan vel føle sånn i blant, en trenger ikke nødvendigvis fortelle det til alle på vennelista.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hater når folk absolut må skrive om barna sine. Jeg kjenner mange som jeg ikke får sett så ofte, men hver gang jeg sjekker facebooken deres står de om det lille sjarmtrollet i stedenfor. Ikke at jeg ikke liker barn, men jeg syns at folk bør bruke facebook'en sin til å skrive noe om seg selv og ikke barna.

Jeg liker heller ikke når noen skryter om seg selv eller skriver hvor forferdelig livet deres er.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som hver lørdag og søndag forteller om hvor fullesjuke de er irriterer meg.

Også de som skriver "trist", "letta", "forvirret" osv. Hvorfor kan de ikke skrive hva som plager dem, eller bare la være å legge ut hint for at andre skal spørre hva som er i veien.....

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Folk som deler absolutt alt av livet sitt. Har en slik på vennelisten, en typisk dag for henne ser ca slik ut:

"Aah, trøtt i dag gitt! Of to work soon :D:D"

"Sitter fast i rushen.."

"Da var jeg på jobb! Har mye å gjøre i dag."

"Kaffe <3"

"Tre timer til lunsj nåå :D"

"Kenneth min <3"

"I dag er det kyllingsalat til lunsj..namnamnam"

"To timer til, så er det hjem"

"FERDIG!!"

"På vei hjem"

"Hjemme!! Nå er det middag."

"Stappmett etter middagen"

Ja, dere skjønner poenget. Jeg overdriver ikke en gang, det er det verste. Vurderer å slette hele dama!

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når noen slenger dritt om noen i statusen sin (selv om de ikke nevner navn, de fleste skjønner gjerne hvem det er uansett). Hvorfor kan de ikke ta slikt på tomannshånd?

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som deler absolutt alt av livet sitt. Har en slik på vennelisten, en typisk dag for henne ser ca slik ut:

"Aah, trøtt i dag gitt! Of to work soon :D:D"

"Sitter fast i rushen.."

"Da var jeg på jobb! Har mye å gjøre i dag."

"Kaffe <3"

"Tre timer til lunsj nåå :D"

"Kenneth min <3"

"I dag er det kyllingsalat til lunsj..namnamnam"

"To timer til, så er det hjem"

"FERDIG!!"

"På vei hjem"

"Hjemme!! Nå er det middag."

"Stappmett etter middagen"

Ja, dere skjønner poenget. Jeg overdriver ikke en gang, det er det verste. Vurderer å slette hele dama!

Helt enig. Utrolig bra eksempel! :ler:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Statuser om ungene

-Statuser hvor det bare bannes/sytes eller at noen forbannes

-Folk som teller ned til de skal føde, fra så og si Dag 1

-Konstant syting om skatt eller innvandrere

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...