Gå til innhold

En start på noe nytt


Inwe

Anbefalte innlegg

Å, som jeg kjenner meg igjen!! Tar opp mattefaen, selv, jeg for å kunne studere neste år...har eksamen i slutten av november og føler meg IKKE klar!! :sukk: Men oooooooooorker ikke idag.....:Gjesp:

Matte er faktisk noe jeg kan, er engelsken jeg sliter med. Er uansett vansklig å få seg selv til å begynne med lekser :sukk:

Tar opp 3 år på et år, for å gå under kunskapsløftet jeg, har 6 fag og 10 :hakeslepp: eksamner i mai!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mahareth

:sjokkert: Hvilke fag er det du tar da?

Sliter med matten jeg også, Sequax, så du er ikke alene. Skjønner ingenting uten en lærer til å forklare meg alt sammen! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom arbeidslyst å snik deg på, her skal du motstand finne!

Jeg er blitt tatt av internettfellen, og har hittil gjort ingenting fornuftig mens jeg har tenkt at jeg MÅ begynne på kjøkkenet i snart. Det kommer nemlig rørlegger hit i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Norsk, engelsk, matte, naturfag, historie og samfunnsfag.

Aha :) Jeg kan hjelpe med samfunnsfag om du trenger det, det er mitt sterkeste fag :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Matte er faktisk noe jeg kan, er engelsken jeg sliter med. Er uansett vansklig å få seg selv til å begynne med lekser :sukk:

Tar opp 3 år på et år, for å gå under kunskapsløftet jeg, har 6 fag og 10 :hakeslepp: eksamner i mai!

Vi er forskjellige, ja! Språk har alltid vært min styrke og jeg har lett for å lære det. Godt språkøre og musikalsk, men suger så sinnssykt i matte....:sukk:

:sjokkert: Hvilke fag er det du tar da?

Sliter med matten jeg også, Sequax, så du er ikke alene. Skjønner ingenting uten en lærer til å forklare meg alt sammen! :bond:

Jeg har verdens beste lærer; samboeren min! :jepp: Han er superflink i realfag, så vi får håpe ungen arver mitt språkøre og hans realfagkunnskaper! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mahareth: Alltid koselig med hjelp :klemmer: Har en firer fra før, men skal opp til 5, helst 6. Selvom jeg alltid har vært flink i lesefag skal jeg si ifra om jeg ikke skjønner noe :jepp:

Pingting: Ja, den sluker deg liksom hel.

Sequax: Jeg er så utrolig logisk av meg, så matte går så lett som ingenting. Har en samboer som er fantastisk i språk da, så har masse hjelp med engelsken der :enig:

----

Har hatt besøk til nå. Først av den ene halvdelen av paret, så kom jammen meg han som avbrøt også. Selvom vi ikke fikk gjort det vi egentlig skulle, så var det innmari koselig med pizza, tekken (for gutta) og sladdring (for jentene) også. :)

Søndagen ble bra. Tross alt :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff.. I dag har det gått mye røyk. Sitter her med nattarøyken nå :sjenert:

Kjenner jeg gleder meg til å være ferdig med boka og være en ikke-røyker altså :nigo:

KG er forresten teit akkurat nå og bruker en halv evighet på å poste et innlegg. En god unnskyldning til å finne senga og lese videre :sove:

Endret av Inwe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Så bra at du er klar for å slippe røyken! :jepp: Det må faktisk komme en sånn dag, der du merker at du er litt klar for å slippe, før du klarer det helt.

Jeg har 5 i samfunnsfag, og tror jeg har kontrollen over ca alt (tror jeg hadde fått 6 på min eksamen hadde jeg bare hatt ei bok som var oppdatert, for jeg fikk spørsmål jeg aldri hadde hørt om engang), så det er bare å spør.

Så bra at han kom likevel! :nigo: Da kan det ikke ha vært en så stor ting han avlyste for, spesielt ikke når hun kom uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra du røyker deg opp til å røyke deg ned igjen (om du skjønte den? :klø: :fnise: ), men jeg er spent på å se hvordan det går på halloween festen! Jeg for min del er hvertfall helt ferdig med røyken, føler meg helt :forkjola: i halsen i dag etter å ha sittet i røykehula til onkel i går :lol:

Når det gjelder det faglige vet du at du kan spørre meg også, spess om samfunnsfag og engelsk :jepp:

btw, har du fri denne uka? Skal vi ta en skravledate på onsdagformiddag? Kunne tenkt meg litt selskap på den kostymesjappa :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mehereth: Jeg er helt klar for å slippe den røyken nå altså. Og avtalen brøt han jo egentlig uansett, for det var forsent å gjøre det når han kom, men koselig var det :jepp:

Envy: Jeg kommer ikke til å røyke på festen. Jobber hele uka, har tid på dagtid i morgen (skal på jobb 15.00) også på fredag (skal på jobb 16.30) de andre dagene er jeg hjemme igjen 18.10. Vil :skravle:!

Endret av Inwe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg se Menn som hater kvinner på tv2. De har visst laget en serie ut av det, der man får med seg mange fler detaljer. :hoppe:

Perfekt avsluttning på en teit arbeidsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pingting: Ja, eller ikke veldig teit, var bare på jobben jeg ikke trives på. Bare to vakter igjen der nå :hoppe:

Mahareth: Hele milleniumstriologien er en serie nå. Den går 21.40 hver mandag på t2. Er det samme som filmene da, bortsett fra at hver bor er 3 episoder på en time, så de får med sinnsykt mye mer detaljer. Samme skuespillerne også. Kjempebra :jepp:

----

Hvorfor skal livet være vanskelig? Hvorfor kan man ikke gå tilbake til den gang da den største bekymringa vår var om vi kanskje kunne få være våkne en time til?

Vi har nemmelig så vidt råd til husleia denne mnd, om vi i det hele tatt har det. Sambo er bare deltidsannsatt nemlig, og ikke student, og han fikk alt for få vakter forrige mnd, og lønninga er deretter. Og jeg for min del fikk utbetalt for lite fra teite-jobben. :kjefte: :kjefte:

Sambo skal forsåvidt skaffe seg en ny jobb, vi trodde det skulle være lettere her vi bor nå enn der vi bodde før. Det er det visst ikke :sukk:

Tror jeg må ta på meg ekstravakter i tillegg til skolen. Kommer vel ratt til å bli utbrent snart jeg :sukk:

Får heldigvis stipend den 15 da, så har litt penger å leve for denne mnd også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åååååh, vet så alt for godt hvordan det er å ha det sånn! :hug:

Ikke gi opp. Prøv å ta vare på deg selv, og ikke ta flere ekstravakter enn du MÅ. Men om du må, så skal du jaggu ikke ha dårlig samvittighet for det heller, siden man studerer dårlig på tom mage, uten leilighet og med masse bekymringer. Nemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: Søta!

Skal nok ikke være redd for at det blir for mye. Jobber 30-40% nå, og går nok ikke over 50 altså. Er bare så utrolig kjipt når det blir sånn :sukk:

Her sitter jeg med ny leilighet og har ikke en gang råd til ny dørmatte liksom :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig kjedelig Inwe! :troest: Skulle ønske jeg kunne hjelpe!

:opplyser: neste gang vi er ute på skravledate er kaffen på meg!

Kanskje det er på tide for din kjære å bite i det sure eplet? Han må nok bare søke på alt som finnes, noe må det da gå an å få, han har jo masse arbeidserfaring! Er jo ikke riktig at du skal jobbe deg ihjel heller :riste:

Også får du stramme opp teite-jobben så du får utbetalt det du skal! :regler:

Gla i du! :kose:

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva det beste er med å ha dårlig råd? Man har verdens beste unnskyldning til å spise masse deilig og billig pasta! :lol: Og hvis man må kutte på strømmen så MÅ man bare sitte under et pledd med kjæresten sin! Og hvis man ikke har råd til å gå på kino, så bare MÅ man ha hjemmekosekvelder med skravling og tull.

*tenker positivt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...