Gå til innhold

En start på noe nytt


Inwe

Anbefalte innlegg

God morgen :kaffekopp:

I dag gjorde jeg noe dumt, våkna med skikkelig magesmerter da jeg skulle på skolen, så forsov meg med vilje. Angrer allerede, vi skulle jo ha nynorsk i dag. Og det er ikke vits å betale 52.000 om man ikke skal dra i timen og få det beste vitnemålet noen gang. :nei:

Nei, det var dagnens sjennepreke til meg selv, så skjer det nok ikke neste gang. :opplyser:

Da får jeg komme meg avgårde, skal iallefall rekke matten i dag nemlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grattis med to sider! :blomst:

Flink som kom deg på skolen etterhvert da! :jepp: er jaggu ikke lett bestandig, særlig når man har fått smaken på å sove litt ekstra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du var som kom deg på skolen! :jepp:

Kjenner til det med å forsove seg med vilje ja :sjenert: Det er ikke lett å ta tak i om man legger seg til den vanen at det er greit :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde forresten å forsove meg med vilje i dag, men det gikk ikke fordi sambo snorket sånn :fnise:

a045.gif Fantastisk!

Når det gjelder den lille forsovelsen din Inwe så er det lov en gang i blandt, selv om man betaler mange penger for å gå på skole :opplyser:

Håper magen ble bra og at du fikk en fin skoledag likevel! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nok ikke noe som skal bli en vane nei Mahareth, jeg skal nemlig være flink skole-elev i år :jepp: Var bare veldig fristende med tanke på at jeg ikke var hjemme før nå :sjenert:

:skratte: Nei, det er ikke lett å sove ved siden av den snorkene smaboer Pingting, har mye erfaring der.

Takktakk Envy, dagen ble bra tross alt :)

----

Jeg har egentlig hatt en helt grei dag med tanke på at den bare har blitt tilbringt på skole og jobb. Etter skolen lette jeg først litt etter jakka jeg vil ha, men fant den ikke i dag eller :sukk:

Så dro jeg rett på jobb, og var på jobben 2 timer før jeg begynte. Fortdelen med å jobbe i restaurantbransjen er at man har rabatter om man spiser på jobben. Så satt meg ned, spiste og gjorde alle matteleksene. Og da følte jeg meg brått flink allikevel, selvom jeg droppa de to første timene i dag. :jepp:

På jobb var det bare koselig. Har så fantastiske arbeidskolegaer at det å være på jobb til 23.15 faktisk ikke er det værste i verden. :tommelopp:

Nei nå får jeg legge meg i senga og :tellesauer: til jeg er i drømmeland, skal tross alt på både skole og jobb i morgen også.

Natta :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :Gjesp:

Bare innom med en liten hilsen før jeg må løpe ut døra. Skal rekke et tog, og må ha :kaffekopp: og skal kjøpe et eller annet snack i butikken (nøtter, knasekrøtter ol). Fikk masse tips i går og skal se film i Engelsken i dag, og det fortjener jeg det.

Håper alle får en fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha en røyk, sånn ca NÅ! Men neida, jeg skal nemlig ikke røyke før i morgen. Rett og slett fordi høstferien skal brukes til røykeslutt, og jeg håper virkelig jeg klarer det :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i uke 40. Altså til uka. Må si jeg gruer meg en smule. Endelig ikke røyker blir nemlig kjøpt inn i dag, så er det bare å begynne. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror det går bra jeg, med røykeslutten :hug: Det gjelder bare å huske hvorfor du vil dette, og følge godt med i boka. Gjør som den sier, hele veien, så går det nok kjempebra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg husker ikke hvor mye av dette som stod i boka, men det var særlig tre tanker som hjalp meg da jeg slutta.

1. Bestem deg for å slutte, for å bli en ikke-røyker. Veldig ofte går man inn i slutteprosessen med tanker som "jeg skal se hvor lenge jeg holder ut uten røyk". Det blir bare feil, og fører gjerne til at du begynner igjen lettere. Du er jo fortsatt en "røyker" i ditt hode!

2. Aksepter at du kommer til å få røyksug. Hvis du prøver å overse det eller å ikke tenke på det så kan jeg garantere at du blir helt opphengt. (test: sett deg ned og prøv å ikke tenke på epler i ett minutt. Det er umulig når du VET du ikke må tenke på det.) Tenk at "ja, jeg kommer til å ha lyst på røyk". Når du har røyksug, ikke prøv å overse det men aksepter at det er der. Uten å gi det noe mer oppmerksomhet enn du må.

3. Visualisering: røyksuget du kjenner er faktisk det lille røykmonsteret inni deg som holder på å dø. Så lenge du mater det vil det holde kjeft, og det vil overleve. Hvis du slutter å mate det vil det bli sultent, men uten mat vil det faktisk dø til slutt. Jeg klarte å koke opp noen rimelig groteske bilder av et døende monster de dagene jeg var sur og røyksugen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk, jeg skal nemlig klare det :jepp:

:fnise: Jeg husker jeg syntes synd på det lille røykmonsteret sist gang jeg leste den Pingting, så for meg et utrolig søtt monster nemlig :ler: Denne gangen skal det være stort og stygt inne i hodet mitt :jepp:

----

Jeg har så sinnsykt mye jeg skulle ha gjort før sambo kom hjem, men så har jeg ligget på sofaen i så og si hele dag. Idiotisk av meg. Bestemmer meg på morran for at jeg ikke skal på skolen pga en hodepine herfra til månen og lover meg selv å bruke dagen på lekser og rydding så fort paracettene funker.

Og hvor er jeg nå? I sofaen.

Og hva har jeg gjort i dag? Liggi på sofaen.

Nei, nå er det slutt. Går ned på butikken, kjøper inn noe å tygge på. Så blir det lekser iallefall til sambo kommer hjem i 18.00 tiden! Så det så!

Endret av Inwe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG KLARER IKKE STARTE MED LEKSENE! Må skjerpe meg. Hele oppgaven skal leveres i kveld og jeg er bare halvveis! :murvegg:

:ler: du er nå søt også da! Kjenner igjen følelsen altså! Jeg skulle være flink og stå opp sammen med K i dag (0600), men nei, så var jeg trøtt så jeg satte klokke på 0800, tenkte det var en fin tid å stå opp.. gjett når jeg var oppe!!? 11.30 takk :glare:

så neida så, joda så.. sånn går no dagan ;) Du får motivere deg med å tenke på hvor stolt han blir over hvor flink husmor han har når han kommer hjem da vettu :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...