Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.


Rachel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fiskecurry. Torsk, paprika, gulrøtter, purre og sukkererter, i kokosmelk med rød curry paste og litt sweet chili. Serveres med fullkornris. 

Anonymkode: 9ef0b...7b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hockeyfrue

I går hadde vi grønnsakssuppe med gulrøtter, poteter, kålrot, persillerot, pastinakk, kål, purre og grønnkål. 

I dag skal jeg en tur i mathallen og kjøpe inn noen gode pølser som vi skal ha sammen med rotmos, hjemmelaget surkål og diverse grønnsaksrester fra i går. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går ble det resten av saltkjøttet med poteter og brunsaus med sennep. 

I dag blir det fullkornpasta med kjøttdeig og dolmiosaus, parmesan på toppen.  

Vi er syke hele hurven så da blir det superenkelt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enkelt her i dag..

Halvstekt foccacia med osterester, geitost, hvitløk, litt bacon og halve cherrytomater. Så et par håndfuller med ruccola etter steking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal det lages power bowl.. hvis jeg orker. Power skulle vært levert på forskudd.

Men planen er at den skal inneholde rødkål, hvitkål, kikerter, reddik, tomater, mais, tunfisk, løk, egg, litt quinoa og en dæsj wasabidressing. Lager to, så har jeg til lunsj i morgen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pepperbiff med råstekte krydderpoteter, stekt mais og bearnaise. 

I morgen blir det butterchicken med hjemmelaget naan, raita, ris og mangolassi. Kyllingen står allerede til marinering! :spise:

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går hadde vi kjøttpudding, sjysaus, poteter og erter. Tyttebærsyltetøy til. I dag skal vi ha ferdigkjøpt bacalao. Lettvint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...