Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.


Rachel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest hockeyfrue

Kampdag = spagetti med kjøttsaus. Jeg begynner endelig å føle meg litt bedre, så jeg vurderer å lage meg grønnsakssuppe mens jeg ser kampen på tv :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt for mye maki. En type med laks, avokado og rogn, og en annen type med tempurafriterte scampi, agurk og chilimajones. Ble alt for mett, allikevel avslutta jeg med to vårruller ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hockeyfrue

I går hadde vi kyllingsuppe med kokosmelk, eple, ingefær og chili. I dag skal vi ha hjemmelagede chicken nuggets med stekte poteter og et lite utvalg av forskjellige dipper/sauser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Crispy chicken med poteter, soppsaus, erter og gulrot......... Rett fra sykehuskjøkkenet...

Dere kan tenke dere hvor "crispy" den kyllingen var som kom i sånne foliebokser og ble varma opp i mikro var... :P 

Eller hvor ferske disse sjampinjongene fra sausen var :P 

Eller hvor "nykokt" potetene var :P

 

sykehusmat suger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hockeyfrue

I går hadde vi spagetti med kjøttsaus (kampdag) og i dag har vi hatt hjemmelaget pizza med serranoskinke, ruccola, pinjekjerner og cherrytomater. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marinert kalkunbryst, søtpotetpuré, dampet rosenkål, stekt aromasopp/spekeskinke/creme fraiche og samboerens sinnsyke sennepssaus. 😀

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pulled pork i hamburgerbrød og salat.

Dvs... pulled pork, salat og ovstekte poteter for min del. Gidder ikke styre med glutenfri hamburgerbrød til meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Enchiladas med kjøttdeig. Guacamole, salat, ost og rømme som tilbehør. Virkelig langt fra noe som finnes i Mexico. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...