Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.


Rachel

Anbefalte innlegg

(den med Mozzarella. Hvem sier at ferdig pizza ikke er godt? Ikke jeg i allefall!! Den er bare utrolig god)!

Enig! Den er knallgod!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Embla s

Enig! Den er knallgod!

Bra!! Der får de den alle som fnyser foraktlig av ferdig pizza!! De må gjerne sitte der med sine hjemmelagede gigantbunner og kjøttdeig med ketchupp-fyll, mens jeg koser meg med denne :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Embla s

Pappa skal steke biff til meg i dag. Har litt blandet følelse for det - en ordentlig, mør biff (med løk og potet, UTEN bernaise :wink: ) er jo utrolig godt, men blir litt ubehagelig mett av sånne biffer også :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Halliburton
Sant! Digger heller ikke sånne hjemmelagde m metertykke, deigete bunner og masse kjøttdeig og ketchup!

Å jeg er så enig i dette! Er møkkalei av folk som skryter av sine hjemmelagede pizzaer som i virkeligheten bare er ketchup, kjøttdeig, løk og norvegiaost smørt utover en deigete bunn som er for lite stekt.

Har dog en venninne som virkelig kan lage pizza. Sprø tynn bunn bakt med olivenolje, pizzasaus som hun lager fra bunnen av og koker inn slik at den får masse smak, revet mozarellaost og fersk bøffel mozarella, løk, oliven, choritzopølse, pepperoni, vårløk, fersk basilikum og en herlig rømmedressing til for de som liker det. Når hun inviterer på pizza er det ingen som takker nei.

De som påstår at de lager god pizza burde virkelig smake hennes før de uttaler seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å jeg er så enig i dette! Er møkkalei av folk som skryter av sine hjemmelagede pizzaer som i virkeligheten bare er ketchup, kjøttdeig, løk og norvegiaost smørt utover en deigete bunn som er for lite stekt.

Har dog en venninne som virkelig kan lage pizza. Sprø tynn bunn bakt med olivenolje, pizzasaus som hun lager fra bunnen av og koker inn slik at den får masse smak, revet mozarellaost og fersk bøffel mozarella, løk, oliven, choritzopølse, pepperoni, vårløk, fersk basilikum og en herlig rømmedressing til for de som liker det. Når hun inviterer på pizza er det ingen som takker nei.

De som påstår at de lager god pizza burde virkelig smake hennes før de uttaler seg.

Oppskrift??? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Halliburton

Oppskrift???  :P

Da må jeg nok spørre henne Chimp, men ingrediensene har du jo, hemmeligheten hennes er den utrolige sausen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jeg nok spørre henne Chimp, men ingrediensene har du jo, hemmeligheten hennes er den utrolige sausen.

Nettopp!!! Var den jeg lurte på! Resten fikser jeg...... :P Lager også tynn pizzabunn m olivenolje, skjønner du.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...