Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.


Rachel

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Jerry Lee skrev:

Kanskje jeg gjør det. Er det mye jobb? Det er kjedelig bare til seg sjæl.

Finnes det ferdiglaget jeg kan teste først?

Ja, det er jo litt jobb, men det er absolutt verdt det. Jeg kjenner ikke til noen ferdiglagde jeg kan anbefale, men det kan godt være det finnes.

Er du i nærheten av en restaurant som har bra italienske retter kan du jo prøve der :jepp:

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det var aldri noe jeg fikk hjemme heller, jeg lærte meg å lage det da jeg ble student og flyttet for meg selv som 19-åring for tretti år siden.

Lasagne er jo enkelt å smake på fordi mange dagligvarebutikker selger det i varmdisk. Ellers er det jo veldig lett å lage også, eneste man trenger å kunne er å lage hvit saus.

Anonymkode: 516cd...921

Oki. Takk for info. 😊   Skal sjekke på Menysjappa.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Rumle skrev:

Ja, det er jo litt jobb, men det er absolutt verdt det. Jeg kjenner ikke til noen ferdiglagde jeg kan anbefale, men det kan godt være det finnes.

Er du i nærheten av en restaurant som har bra italienske retter kan du jo prøve der :jepp:

 

Javel. Takk skal du ha.  ☺  ...og nå fikk jeg fysen på noe jeg ikke vet hva smaker. :spise:   Hehe.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdagsmeny: Medium stekt biff med ovnstekte søtpotetbåter, maiskolber i ovn, tomat, Champignon og Whisky saus (Jensens) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har feiret gubbens 45 årsdag og hatt hele familien på middag. 14 mennesker rundt middagsbordet med hjemmelaget chili con carne, etterfulgt av kaffe og kaker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dominos pizza, bbq chicken og veggie supreme. Midt i flyttekaos, da er det sene og late middager.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gryterett.  Mexicansk pose som basis.  Kjøttdeig, stekte baconterninger, kjøttpølser,  erter & gulrøtter,  løk...gul og rød,  kidney- og chilibønner...ja, også innrørt fløte, geitost, tyttebærsyltetøy og sinnakrydder.

Kjempegryte der mye går i fryser'n til senere bruk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med småbarn i huset er det  panert kylling kjøpt ferdig i pose, rotgrønnsaker, poteter og bearnaise eller hollandaise saus.

 

8eddb3174de3c5dae3e93882ae49d693.jpg

 

Jeg mått juge å si det var det samme som man fikk på "Hamburger King", først da spiste barnet på 3,5 år:5:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir som i går. Mye igjen.   :)

PS :  Koker poteter og gulrøtter, begge i terninger, og pælmer oppi.

Endret av Jerry Lee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir en wok. Grønnsaker og ferske japanske nudler + litt soyasaus.

Det er planen, er ikke hjemme ennå.

Anonymkode: b8633...acc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Wonders skrev:

Med småbarn i huset er det  panert kylling kjøpt ferdig i pose, rotgrønnsaker, poteter og bearnaise eller hollandaise saus.

 

8eddb3174de3c5dae3e93882ae49d693.jpg

 

Jeg mått juge å si det var det samme som man fikk på "Hamburger King", først da spiste barnet på 3,5 år:5:

Ser i grunn fristende ut. Jepp!  :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bacalao med en bit focaccia til, begge hjemmelagde fra fryseren.

Restefest og fastfood - bare å varme i hhv gryte og ovn.

Anonymkode: 516cd...921

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ostesmørbrød.

Ferskt brød med meierismør, pepperskinke, en skive rødløk, sylteagurk og paprika, chilikrydder og burgerdressing. Jarlsbergost.

Stekes i ovn denne gangen.   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Enkel quesadilla med fullkornstortilla, tomater, paprika, løk, og selvsagt masse ost. Moste litt avokado og hadde oppi litt krydder, og hadde inntil. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Kruset skrev:

Enkel quesadilla med fullkornstortilla, tomater, paprika, løk, og selvsagt masse ost. Moste litt avokado og hadde oppi litt krydder, og hadde inntil. :)

Jada...bare bruk utenlandske matord jeg ikke forstår...   :jolie:

((:fnise:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Jerry Lee said:

Jada...bare bruk utenlandske matord jeg ikke forstår...   :jolie:

((:fnise:))

Har du aldri spist quesadilla heller? :sjokkert: Det er rett og slett tortilla fylt med ost og gjerne diverse annet, og så varmet. Skikkelig digg! :spise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kruset skrev:

Har du aldri spist quesadilla heller? :sjokkert: Det er rett og slett tortilla fylt med ost og gjerne diverse annet, og så varmet. Skikkelig digg! :spise:

Nei, tenk. Ingen ber meg på sånt.   :cry3:   ((:fnise:))

Javel, send noe i posten da.   :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...