Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.


Rachel

Anbefalte innlegg

I går hadde jeg søtpotetsuppe. I dag kokte jeg fersk pasta og hadde oppi stekt brokkoli, spinat og noen kidneybønner, og en god klatt pesto. Lettvint og deilig. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Middagsmekking på gang.

Blir røkte kjøttpølser og stekt flesk med poteter,  ertestuing, tyttebærsyltetøy og stekesjy. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går; tikka masala med HK-filetbiter, krydderris, raita, chutney og naan. 

I dag; thaipasta med bl.a chili, ingefær, hvitløk, peanøtter og kokosmelk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joikaboller med kokte poteter, gulrøtter og brokkoli. Det er lenge siden jeg har spist, så jeg gleder meg faktisk til middagen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag får vi besøk av besteforeldrene til kjæresten, så vi har disket opp med elggryte fra Tom Victor Gausdals kokebok i vinterværet. Potetmos, tyttebær og flatbrød som tilbehør. Gleder meg :spise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I flere dager har jeg hatt så lyst på pizza med kjøttdeig og med sånn pizzafyll fra Toro, sånn pose man har over kjøttdeigen sammen med vann. Nå står det en slik pizza i ovnen og jeg gleder meg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bulgur med spinat, paprika, tomat og løk. Litt kylling ved siden av. Lettkokte brokkolibuketter med eddik, salt og sitron. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag blir det enten pizza eller lasagne, det avhenger av om jeg får middagsbesøk eller ikke. Får jeg besøk blir det pizza i dag og lasagne i morgen, får jeg besøk i morgen blir det motrsatt. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, MarianneE skrev:

I flere dager har jeg hatt så lyst på pizza med kjøttdeig og med sånn pizzafyll fra Toro, sånn pose man har over kjøttdeigen sammen med vann. Nå står det en slik pizza i ovnen og jeg gleder meg!

Det har jeg og hatt lyst på lenge! Skal kjøpe det i helgen 😁

Anonymkode: 720d2...9d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har jeg og hatt lyst på lenge! Skal kjøpe det i helgen 😁

Anonymkode: 720d2...9d8

Det var skikkelig digg! 

 

Idag blir det kylling curry 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag blir det spaghetti med veggisfarse og digg tomatsaus! Elsker spaghetti, så jeg gleder meg noe helt vilt :fnise: I tillegg er jeg så heldig at jeg får komme hjem til ferdiglaga middag nesten hver dag for tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...