Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.


Rachel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Godt stekt lettsaltet sideflesk med poteter, fleskefett & smeltet smør og Heinz tomatbønner.

Gidder ikke noe mer enn det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taco, med hjemmelaget guecamole. 

Er egentlig ikke så stor fan av taco, men med guecamole, fersken og mango-chutney så funker det 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiskepudding i hvit saus.  Pælmer reker og strør karri i sausen. Poteter og gulrøtter.

Karristrø på topp og bacon ved siden av.

God helg, alle.  :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går spiste jeg søtpotetsuppe. I dag ble det kyllinglår krydret med hjemmelaget grillkrydder, fries av kålrot og noen buketter kokt brokkoli.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger en røket svineknoke og koker i en gryte akkurat nå.

I dag blir det hjemmelaget kikert-/ertesuppe med kjøttet fra knoken, løk, gulrot, purre, timian, kikerter og grønne erter.

- og i morgen blir det supperester (og sikkert dagen etterpå også :fnise: )

Anonymkode: 20942...d99

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg ender opp med pizza med egg og bacon (fra boken til Mat på bordet). Har siklet på den oppskriften lenge nå 🤤

Endret av Wenda
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Wenda skrev:

Tror jeg ender opp med pizza med egg og bacon (fra boken til Mat på bordet). Har siklet på den oppskriften lenge nå 🤤

Takk for tipset. Fikk boken den kokeboken til jul og la merke til oppskriften. Tror kanskje jeg lager den i dag jeg og 🤗

Anonymkode: 88090...5b2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går var det sopptaco med grønnkål, ananas og korianderdressing. I dag blir det rødbeteburgere. Mon tro om jeg også lager søtpotetfries med parmesan til... :sikle:

Anonymkode: 7b072...d09

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest N-Nøff
3 timer siden, Rumle skrev:

Spagetti med hvitløkskjøttboller :spise:

 

Det er så godt! Lagde mine første kjøttboller, med hvitløk i, i går og de var knallgode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nystekte grove kjøttkaker fra Meny.  Brun saus og kålstuing klarer jeg sjæl. Poteter og tyttebærsyltetøy. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går spiste jeg laks stekt i ovn sammen med gul paprika, og spagetti av squash med saus av hakkede tomater og tomatpuré. I dag har jeg tatt opp noen rester fra fryseren, gryte med kikerter, fullkornsris, hakkede tomater og diverse grønnsaker.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...