Gå til innhold

Er det ok med venner av det annet kjønn


Krill

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den beste måten å unngå dette er nok å gi friest mulig tøyler. Dersom hun føler hun blir holdt med jerngrep vl hun benytte første og beste muligheten til å slippe unna.

:ler::ler::tommelopp:

Så utrolig enig! Hadde jeg blitt kontrolert på denne måten hadde han vært ute av mitt liv på et blunk! Jeg bygger mine forhold på tillit og forståelse for hverandre og at man må respektere hverandre, ingen har rett til å bestemme over en annen person, uansett hvem det er! Jeg har mange gode guttevenner, og kommer til å forsette å bli venn med gutter uavhengig om jeg er i et forhold eller ei! Jeg er klar over at noen av mine guttevenner ville hatt sex med meg om de hadde fått sjansen til det, det har de sagt rett ut til meg, men det gir dem ikke noe større sjanse til å få det alikevel.. jeg ser på dem som venner, på lik linje med mine venninner! Jeg liker veldig godt å være venner med gutter og setter stor pris på deres åpne og ærlige vesener, Og de er svært gode samtalepartnere! Ikke så mye drama og dilldall som det ofte er med venninner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler::ler::tommelopp:

Så utrolig enig! Hadde jeg blitt kontrolert på denne måten hadde han vært ute av mitt liv på et blunk! Jeg bygger mine forhold på tillit og forståelse for hverandre og at man må respektere hverandre, ingen har rett til å bestemme over en annen person, uansett hvem det er! Jeg har mange gode guttevenner, og kommer til å forsette å bli venn med gutter uavhengig om jeg er i et forhold eller ei! Jeg er klar over at noen av mine guttevenner ville hatt sex med meg om de hadde fått sjansen til det, det har de sagt rett ut til meg, men det gir dem ikke noe større sjanse til å få det alikevel.. jeg ser på dem som venner, på lik linje med mine venninner! Jeg liker veldig godt å være venner med gutter og setter stor pris på deres åpne og ærlige vesener, Og de er svært gode samtalepartnere! Ikke så mye drama og dilldall som det ofte er med venninner..

Du høres helt blåst ut. Forhåpentligvis for din egen del så har du ikke passert 20 år ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner deg Brutal Mann som er skeptisk hvis dine ekser har forlatt deg for nye "kompiser". Men alle er ikke sånn.

Skjønner også litt skepsis hvis dama stadig dukker opp med nye kompiser.

Men det er da forskjell på nye og gamle venner?

Hvis jeg har hatt en kompis i 10 år og vi aldri så mye som har kyssa, hvorfor er det så skummelt da?

Mener du at alle mine kompiser vil ligge med meg?

På seg selv kjenner man andre?! Er det det dere vil frem til?

Så dere vil kontrollere at jeg ikke treffer min kompis TILFELLE jeg plutselig vil ligge med han?

Jaja - Hvis jeg vil ligge med han, så er jo forholdet vårt over da?

Du kan jo ikke passe på at dama di ikke møter potensielle utfordrere i livet deres. Det viktigste er jo at dere har et godt forhold med respekt og åpenhet, så ikke usikkerhet sniker seg inn.

Hvis dere vil lære å forstå damer, så bør dere jo snart skjønne at kontroll ikke er tingen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du høres helt blåst ut. Forhåpentligvis for din egen del så har du ikke passert 20 år ennå.

Synes ikke vi skal snakke om blåst og ikke blåst. Det er litt respektløst! Det er lov å ha forskjellige meninger! :kjefte:

Jeg lurer egentlig på hva som har skjedd i livet ditt siden du er så redd? :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner deg Brutal Mann som er skeptisk hvis dine ekser har forlatt deg for nye "kompiser". Men alle er ikke sånn.

Skjønner også litt skepsis hvis dama stadig dukker opp med nye kompiser.

Men det er da forskjell på nye og gamle venner?

Hvis jeg har hatt en kompis i 10 år og vi aldri så mye som har kyssa, hvorfor er det så skummelt da?

Mener du at alle mine kompiser vil ligge med meg?

På seg selv kjenner man andre?! Er det det dere vil frem til?

Så dere vil kontrollere at jeg ikke treffer min kompis TILFELLE jeg plutselig vil ligge med han?

Jaja - Hvis jeg vil ligge med han, så er jo forholdet vårt over da?

Du kan jo ikke passe på at dama di ikke møter potensielle utfordrere i livet deres. Det viktigste er jo at dere har et godt forhold med respekt og åpenhet, så ikke usikkerhet sniker seg inn.

Hvis dere vil lære å forstå damer, så bør dere jo snart skjønne at kontroll ikke er tingen...

Det å ha en viss styring og kontroll (igjennom kommunikasjon) er faktisk helt nødvendig. Ellers blir det bare surr og kaos. Ikke minst helt unødvendige misforståelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes ikke vi skal snakke om blåst og ikke blåst. Det er litt respektløst! Det er lov å ha forskjellige meninger! :kjefte:

Jeg lurer egentlig på hva som har skjedd i livet ditt siden du er så redd? :tristbla:

Jeg har sett medaljens bakside når det gjelder kvinnfolk.

Og jeg glemmer ikke sånt fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

:ler::ler::tommelopp:

Så utrolig enig! Hadde jeg blitt kontrolert på denne måten hadde han vært ute av mitt liv på et blunk! Jeg bygger mine forhold på tillit og forståelse for hverandre og at man må respektere hverandre, ingen har rett til å bestemme over en annen person, uansett hvem det er! Jeg har mange gode guttevenner, og kommer til å forsette å bli venn med gutter uavhengig om jeg er i et forhold eller ei! Jeg er klar over at noen av mine guttevenner ville hatt sex med meg om de hadde fått sjansen til det, det har de sagt rett ut til meg, men det gir dem ikke noe større sjanse til å få det alikevel.. jeg ser på dem som venner, på lik linje med mine venninner! Jeg liker veldig godt å være venner med gutter og setter stor pris på deres åpne og ærlige vesener, Og de er svært gode samtalepartnere! Ikke så mye drama og dilldall som det ofte er med venninner..

Slik frihet har jeg alltid gitt mine kvinner. Dog, jeg har jo også alltid blitt bedratt og byttet ut med en annen mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Hva du vil er jo hele nøkkelen. Og denne nøkkelen er jo grunnlaget for S40 sitt kontroll behov. Samt de fleste menn sin skepsis til kvinners mannlige venner. Menn VET at deres partner kan få seg et sidesprang så fort HUN måtte ønske. Ergo så må menn alltid være på vakt og tå hev for å "vokte sitt territorie".

Men har jeg lovet noe - f.eks. at jeg skal være trofast - så holder jeg det. Er jeg i et forhold jakter jeg ikke på noe bedre. Har jeg det dårlig i forholdet, gjør jeg det slutt. Så langt har det aldri vært slik at jeg har gjort det slutt med en fordi jeg er interessert i en annen.

For min del kunne mine mannlige venner vært homofile - de er ikke interessante på den måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du høres helt blåst ut. Forhåpentligvis for din egen del så har du ikke passert 20 år ennå.

Det har jeg, jeg er 28! Å lar meg ikke kontroleres av en sjalu mann av den grunn! Jeg kutter ikke kontakten med mine gode venner gjennom mange år, å slutter å møte nye spennende mennesker! Lar meg ikke kues av gale menn som ikke tåler at jeg har ett liv før dem!

Det gjør meg på ingen måte til en utro hore! det er snakk om VENNER!!!! Ikke sexpartnere!

I så fall måtte han nekte meg å ha noen venner i det hele tatt, da jeg også tenner på å sex med kvinner! Da kan han jo like gjerne låse meg inne i en kjeller, å ta fra meg all rett til å leve ett godt liv! Jeg har aldri vært utro, og kommer aldri til å være det heller!

Jeg er en svært pålitelig jente, kanskje derfor jeg har mange gode venner også! Som respekterer meg for den jeg er! Ingen av mine kjærester har hatt problemer med dette, og har blitt god venn med mine venner, og jeg med hans! Fatter ikke når det ble ett problem å ha venner!?!

Endret av Ocean Angel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Jeg skjønner deg Brutal Mann som er skeptisk hvis dine ekser har forlatt deg for nye "kompiser". Men alle er ikke sånn.

Skjønner også litt skepsis hvis dama stadig dukker opp med nye kompiser.

Alle damer jeg har datet, eller mer, har gjort det. Dette er jo så vanlig at jeg kan ikke si at jeg forventer annet.

Men det er da forskjell på nye og gamle venner?

Hvis jeg har hatt en kompis i 10 år og vi aldri så mye som har kyssa, hvorfor er det så skummelt da?

Finnes ikke skummelt. Gamle venner er helt ok.

Mener du at alle mine kompiser vil ligge med meg?

Ja. Gitt de rette mulighetene.

På seg selv kjenner man andre?! Er det det dere vil frem til?

Tja...

Så dere vil kontrollere at jeg ikke treffer min kompis TILFELLE jeg plutselig vil ligge med han?

Du mener han nye på jobben som bare er såååå morsom, sjarmerende og hyggelig, men overhode ikke din type? Jepp. Skeptisk som bare pokker. Men igjen, ønsker jo ikke å bli stemplet som nabolagets psykopat. Så en holder kjeft og håper på det beste.

Jaja - Hvis jeg vil ligge med han, så er jo forholdet vårt over da?

Jepp.

Du kan jo ikke passe på at dama di ikke møter potensielle utfordrere i livet deres.

Det er riktig.

Det viktigste er jo at dere har et godt forhold med respekt og åpenhet, så ikke usikkerhet sniker seg inn.

Hvordan får en til det når en ikke kan snakke om slike ting? Uttrykker en mann sine tanker rundt sjalusi og snakker om grenser så er han en kontrollerende jævel og psykopatisk faen som må skjerpe seg kraftig.

Hvis dere vil lære å forstå damer, så bør dere jo snart skjønne at kontroll ikke er tingen...

Jah... Nå er kontroll det siste jeg har utøvd. Tvert i mot. Null kontroll (på partneren) ser ut som om er mitt varemerke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg, jeg er 28! Å lar meg ikke kontroleres av en sjalu mann av den grunn! Jeg kutter ikke kontakten med mine gode venner gjennom mange år, å slutter å møte nye spennende mennesker! Lar meg ikke kues av gale menn som ikke tåler at jeg har ett liv før dem!

Det gjør meg på ingen måte til en utro hore! det er snakk om VENNER!!!! Ikke sexpartnere!

I så fall måtte han nekte meg å ha noen venner i det hele tatt, da jeg også tenner på å sex med kvinner! Da kan han jo like gjerne låse meg inne i en kjeller, å ta fra meg all rett til å leve ett godt liv! Jeg har aldri vært utro, og kommer aldri til å være det heller!

Jeg er en svært pålitelig jente, kanskje derfor jeg har mange gode venner også! Som respekterer meg for den jeg er! Ingen av mine kjærester har hatt problemer med dette, og har blitt god venn med mine venner, og jeg med hans! Fatter ikke når det ble ett problem å venner!?!

Nei nei, men det kan jo hende du kommer til å fatte det en gang. Livet er ikke alltid så enkelt som du fremstiller det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brutal_mann

Men har jeg lovet noe - f.eks. at jeg skal være trofast - så holder jeg det. Er jeg i et forhold jakter jeg ikke på noe bedre. Har jeg det dårlig i forholdet, gjør jeg det slutt. Så langt har det aldri vært slik at jeg har gjort det slutt med en fordi jeg er interessert i en annen.

For min del kunne mine mannlige venner vært homofile - de er ikke interessante på den måten.

Høres bra ut. Dog, jeg har aldri datet en dame som har vert slik du beskriver deg selv her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del har det vert når en har blitt byttet ut med disse vennene.

Det forstår jeg, det er ikke en akseptabel ting å gjøre på noen måte!

Det ville jeg aldri gjort mot en kjæreste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest brutal_mann

Det forstår jeg, det er ikke en akseptabel ting å gjøre på noen måte!

Det ville jeg aldri gjort mot en kjæreste..

:)

Utfordringen her i gården er at jeg forventer ikke annet enn å bli byttet ut med en eller annen kompis. En kan si det slik at det siste jeg forventer fra kvinner er ærlighet, respekt og integritet. Går jeg inn i ett forhold så vil det alltid være med en tanke i bakhodet om at det kun er snakk om tid får hun flytter inn til en av sine kompiser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan får en til det når en ikke kan snakke om slike ting? Uttrykker en mann sine tanker rundt sjalusi og snakker om grenser så er han en kontrollerende jævel og psykopatisk faen som må skjerpe seg kraftig.

Jah... Nå er kontroll det siste jeg har utøvd. Tvert i mot. Null kontroll (på partneren) ser ut som om er mitt varemerke...

Du er aldri 100% trygg i et forhold, men at du finner damer som ikke er utro eller som kaster seg på han "morsomme på jobb" Det finnes jo.

Vet ikke hvor gammel du er, men man lærer jo så lenge man lever..

Uansett tror jeg (vet jeg) at kontroll er veien til elendighet, så DET ville jeg styrt unna!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nei, men det kan jo hende du kommer til å fatte det en gang. Livet er ikke alltid så enkelt som du fremstiller det.

Livet er absolutt ikke alltid like enkelt! Det vet jeg veldig mye om, har opplevd svært vanskelige og tunge ting i mitt liv! Jeg er yngere enn deg, men har opplevd ting du sannsynligvis ikke en gang er i stand til å forestille deg en gang! og det er nettop derfor jeg setter pris på å ha gode venner som er der for meg og støtter meg og drar meg videre i livet! Det kan ikke måles med noe! Og jeg vil aldri svikte dem! Livet kan mange ganger være svært vanskelig, men det finnes alltid en vei videre for dem som er villig til å ta den hjelpen de får..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...