Gå til innhold

Vårt lille mirakel har kommet til verden


andemor

Anbefalte innlegg

Fortsatt slitsomme dager på jobb. Fredag, og jeg er den eneste som er igjen fordi jeg må få gjort ferdig en rapport. Men nå skal jeg bare skrive litt her, så går jeg hjem. Kjenner jeg blir så utrolig godtesyk når jeg er sliten, sånn som nå. :sjokolade: Har egentlig lyst på alt! Sjokolade, lakris, potetgull, fruktgummi, sure føtter... :laugh: Så da ender jeg nok opp med ingenting. Satse på at det kommer seg med middag og en cowboystrekk.. :cowboy:

God helg dere! Håper den blir energigivende for oss alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God mandag! Sniker meg til en liten skrivepause før jeg skal i møte. Godt å koble av bittelitt.

Helga har vært veldig veldig rolig. Mye soving og kose seg hjemme med mannen. Vi er veldig til å bake og lage gode middager, så det var stort sett det helga gikk i for meg. Vi drar på ferie til helga, så da har jeg bakt litt som vi kan ta med som matpakke.

Ellers venter jeg egentlig på IKM. Håper egentlig den kommer på torsdag, sånn at jeg bare blir ferdig med det før ferien setter skikkelig i gang. Kjedelig med lang flytur og mens, men det får bare gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flytur og mens er kjipe saker ja!

Skal dere langt avgårde?

Kunne tenkt meg et lite avbrekk selv jeg.. men må vel vente til jula, og feriedagene jeg tar ut da.

Ønsker deg en fin mandagsettermiddag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal helt til USA faktisk! Sol og varme og shopping sånn på høsten er ikke å forakte. Det passer jo egentlig aldri å ta sånne ferier midt i året, men nå ga jeg litt blaffen i å ta hensyn til jobben. Søkte ferie i god tid, og nå overlater jeg alle mine hasteoppgaver til andre. Så får det bare være litt kaos å rydde opp i når jeg kommer tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter og venter på denne IKM-dagen... Har jeg nevnt at jeg hater å vente? :filer:

Drømmer så mye om babyer i det siste. At jeg har nettopp født en baby, eller at jeg må passe på en baby av ukjente grunner. Huff... Tror jeg tenker for mye på dette egentlig. Er nok bra at jeg skal på ferie og kan okkupere hodet mitt med andre ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff. Det er ikke så greit på jobben for tida. Mange som slutter, og min nærmeste leder sliter med å holde ut under alt presset. Får litt vondt av han, for jeg ser han har det tungt nå, og vet han vurderer å si fra seg stillingen. Og jeg må si, at hvis han slutter, da vet jeg ikke om jeg fortsetter heller, for han får faktisk ting til å fungere litt her.

Jaja. Det var dagens hjertesukk.. I morgen drar jeg på ferie, og jeg venter fortsatt på TR som egentlig skal komme i dag. Ikke for det, den kan jo gjerne la vente på seg noen uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hatt så mye symptomer før TR de siste månedene, og denne måneden har jeg nesten ikke hatt noen ting! Vet ikke om det har noe med at jeg har klart å tenke litt mindre på det, da. Det er deilig i hvertfall. Jeg har hatt noe så alvorlige magemurringer at det er jo til å bli sprø av. Nå er det litt murring i mage og rygg, men bare litt. Kan virke som om mensen lar vente på seg noen dager til. (Prøver hardt å ikke håpe på noe her...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur til USA!! Så deilig å komme seg litt bort da. Hvertfall nå med dette ruskeværet! :jepp:

Tipper det er deilig å komme seg litt bort fra jobben også. Hvertfall når ting er som det er. Kjenner meg litt igjen der ja.

Har TR kommet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til og god ferie! Håper det klaffer for dere snart og at tanta ikke kommer på besøk ;) Er selv prøvere her og har nettopp hatt PP1 etter pilleslutt. Håper vi er heldige begge to og kan komme oss inn i graviditetsdagbøkene ;) Sender deg litt babystøv jeg! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det tilbake til hverdagen igjen.. Heldigvis enda en dag før jeg må på jobb da. Det var så utrolig godt med en ferie. Bare kose oss sammen i varmen. Det skulle nesten vært sånne reiser på blå resept for oss stakkars nordmenn som bor her i kulda. Jeg er veldig glad i Norge, og ville nok ikke flyttet herfra så lett. Men klimaet her kunne jeg gjerne ha endret på. Jeg er så glad i sol og varme!

TR var en trofast følgesvenn på både flyreise og første par dager av ferien. :sur: Så det er visst bare å fortsette å prøve. Mest sannsynlig går det nok til slutt! Kanskje har vi bare godt av at det ikke går så lett for oss, så vil vi sette enda mer pris på det når det endelig går.

Nå skal jeg ta en tur bort til naboen og hilse på. Ha en fortsatt fin søndagskveld dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... hva skal jeg bruke ettermiddagen til? Fornuftige meg sier "gå og tren, da får du sove bedre i natt" mens bedagelige meg sier "mmmm.... smågodt og jentefilm nå som mannen er borte hadde vært kos" :fnise: Tror jeg må prøve å få til begge deler.. En times styrketrening på stuegulvet teller jo det også, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå kommer endelig min kjære snart hjem fra jobbtur. Det går ikke mange dagene før jeg savner han altså. Litt godt å kjenne på at vi savner hverandre også. :yvonne:

Har nå prøvd å lese litt om EL-slim, men må si jeg ikke ble så mye klokere. Så utrolig mye rart som skjer med de kroppene våre når det kommer til det der. Er det noen av dere kloke hoder som kan forklare dette enkelt og greit? Sånn eggehvite-slim (beklager ekle detaljer dere...), kommer det før eller etter EL?

Tror forøvrig jeg har EL i morgen (de her syklusene mine er visst litt ustabile de. Varierer med 26-28 dager har jeg funnet ut), og det passer jo godt med at en etterlengtet, kjekk mann kommer hjem igjen. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten lest om EL-slim her: www.pernille.info

Det skal visst være siste dagen med det her slimet som er den mest fruktbare dagen? Stemmer det, tro? Hmmm... Som sagt, jeg liker å gå vitenskaplig til verks når det er noe. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er iallfall kjekt å vite hvordan kroppen faktisk fungerer og responderer når man skal prøve aktivt - så vitenskapen er kjekk informasjonskilde når man lurer på noe!

Så reglene du hadde satt deg for den kommende prøvingen, og det faktisk ganske smarte regler - i den grad man klarer å følge de!

Godt å høre du har hatt en fin ferie - lengter selv til sommer og sol nå som det er mange minus og snø ute...

:klem: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tøyser du med slimet, Ripsy? Det er seriøse greier, altså! :fnise: Må jo si at jeg bruker den her dagboka for å få utløp på alt jeg grubler om. Og det er ikke småtterier. :fnise:

Har kosa meg masse med andefar i hvertfall! Det er jo så godt å få han hjem. :rødme: Fine mannen min. :kyss: Og nå får jeg heldigvis beholde han noen uker før han skal bort igjen også.

Det går forresten ganske greit å følge de reglene foreløpig, Hegejenta. Det ser kanskje litt rart ut å lage sånne regler for seg selv, men det hjelper nå meg å ikke tenke altfor mye på dette. Og takk for klem! Det var koselig! :klem: tilbake!

Ha en fin torsdag dere! Nå er det snart helg! :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh.. Det er så fint når vi har de her periodene hvor vi er kjempeforelska. Vi har jo perioder da følelsene er litt "roligere" på en måte, men nå er vi inne i en utrolig deilig periode. Jeg bare nyter det. Vi er nok veldig tochy-feely-par, så vi koser og klemmer på hverandre hele tida, og tar ettermiddagslur krølla sammen i sofaen. :hjerter_rundt: Ser ut til å bli en kjempekoselig helg. Måtte den bare komme fortfortfort!

Ellers har jeg en EL-periode med en del symptomer igjen. Litt småkvalm, kjempeømme bryster, murring i magen. De siste årene har faktsik EL vært mer plagsom en mens for meg. Vi får håpe det er et godt tegn..

Håper dere alle får en god helg! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker deg også en riktig god helg :biggrin:

Krysser fingrene for at dette er PP'n hvor alt klaffer.

Herlig med sånne kose-studenter med kjæresten ja! :rødme:

Klem til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...