Gå til innhold

BareBea og LilleBea


BareBea

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå lurer jeg når jeg egentlig skal begynne å teste..Siste syklus var på 35 dager. Syklusene før det var på 29-30 dager. Siste TR kom 26 nov. Så kanskje jeg bør begynne om noen dager? Hmm..

Men hva når den blir positiv så skal vi vente 24 timer til vi prøver for å treffe EL? Hmm... har så mye å lære, var ikke så lett dette som jeg hadde trodd! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

såå deilig det er med helg! Søndag kveld er som regel den eneste dagen i uka jeg føler meg uthvilt. Utrolig deilig følelse. :)

Tenker å starte EL testing på tirsdag. Da er jeg på 11 dag etter 1 mensdag. For jeg har jo hatt syklus ikke langt ifra 28 dager også.. så bare tester jeg frem til jeg forhåpentligvis får noe resultat. Vi kommer også til å :sengekos: vil jeg tro også.. ;)

Men er det det vi skal gjøre eller bør vi egentlig "spare" til positiv EL test? For står jo at vi skal :sengekos: ca 24 etter positiv EL test... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved første positive test kan dere bare kjøre på. Første positive test er også 2 dager før EL, er visstnok et gunstig tidspunkt å ha litt sengekos på siden svømmerne da ligger klar når egget slippes. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da kjører vi på mocci! ;)

I morgen begynner testingen. Forventer ikke noe positivt de første dagene, men vil være sikker å dekke hele perioden. Så da blir det spennende å se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg som som skulle begynne å teste igår. Jeg gjorde det ikke. Hehe. Men skal idag. Har hodepine idag, mon tro om det er en symtom på EL? Jakta er igang.. hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har tatt EL test og fikk frem en svak teststrek! Hva nå? Skal jeg ta en til i morgen, vil jeg være nærmere EL da og streker være tydeligere? Ville vært så greit å visst om der var noe EL.. Ble litt glad nå kjenner jeg. Sambo må bare lade opp til :sengekos: de nærmeste dagene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror teststreken skal være sterkere enn kontrollstreken ved el-test. Så du får bare fortsette å teste i morgen.

Selv har jeg brukt en test der jeg fikk opp smileansikt hvis det var positivt, så slapp å tyde testen.

Håper testen snart blir klar og tydelig! Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei, og jeg som trodde det var noe der siden det var en svak strek hvertfall. Den var lei.. men takk for at du sier ifra Ripsy :)

Satser på en kjempetydelig strek veldig snart! :)

Har fått masse problemer med huden etter at jeg sluttet med p-piller. Buhuu, savner p-pillene mine.. syt & klag! :kjefte::sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei, og jeg som trodde det var noe der siden det var en svak strek hvertfall. Den var lei.. men takk for at du sier ifra Ripsy :)

Satser på en kjempetydelig strek veldig snart! :)

Har fått masse problemer med huden etter at jeg sluttet med p-piller. Buhuu, savner p-pillene mine.. syt & klag! :kjefte::sukk:

Jeg trot det er sånn iallfall. Tør ikke si at jeg er 100% sikker.

Da er vi to med dårlig hud... :kjefte: Huff, jeg har blitt et skikkelig kvisetryne... Starter som regel en uke før TR, og går over etter hvert når hun er på besøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

negativ test idag også. Jaja, da prøver vi igjen i morgen :)

Må jeg forresten teste hver dag? Vil den være positiv i ca 24 timer?

Har fått trent idag. Superdeilig! Føles så godt. Vært litt sur og grinete i det siste ja, typisk meg når jeg ikke har trent på en stund :) Er egentlig veldig glad i å gå i fjellet men ikke så lett nå som det blir så tidlig mørkt. Gleder meg til våren! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

idag hadde jeg to steker på EL testen, strekene var like men de var så svak. Så de tydelig, men ikke så sterk som kontrollstreken på graviditetstesten. Arg... ugyldig? Kanskje best å ta en til senere? :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

idag var strekene mye tydligere og så og si like sterke. Måtte studere de nøye for å finne ulikhet. Tør jeg antyde en liten EL? :fnis:

Ble litt :sengekos: da sambo skjønte hva som var i gjerde. Han har vel bare til å stille i morgen også nå som jeg forhåpentligvis har EL! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

takk dere, satser på at det har klaffet. Håper så masse på det. Satser på at tiden går fort frem til testing. Blir i så tilfelle på julaften :fnise:

Er bare PP4 men kjenner at jeg begynner å bli utålmodig.. er det noe galt mon tro? Sku så gjerne ha likt å visst..

Endret av BareBea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Titter innom :)

Krysser fingrene for deg denne perioden!

Denne perioden har du hvertfall funnet EL :) Når er IKM?

Jeg skal selv starte prøvingen så snart TR kommer.

Har bestilt el-tester fra billigetester, er det de du har brukt? Var de vanskelige å tyde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...