Gå til innhold

BareBea og LilleBea


BareBea

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så søte dere er! :) Jeg vet ikke om det har virket, men TR har enda ikke dukket opp... og jeg tør ikke teste... buhuu... :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann her var det spennende å være :) Tror jeg setter meg her å venter i spenning :popcorn:

ble jammen så spennende at det til og med ble to innlegg :skratte:

Endret av ebitt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vel, det var bare falsk alarm ebitt. Æsj!! :(

Har nettopp testet og den var negativ som bare det. Er litt skuffa nå. Og vet at sambo kommer til å bli skuffa også. :( Og idet jeg ventet på å se hva testen viste kjente jeg menssmerter. De som jeg har ventet på i tre dager nå. Og jeg som trodde syklusen hadde stablisert seg. ÆSJ!!! :sur::frustrert::grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hug:

Skal vi begynne å heie masse på desember? :duskedame: Satser på en ny superfruktbar måned da :jepp:

Hvis ikke du bare testet litt for tidlig da... :sjenert: For tanta har ikke kommet enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere er så snille! :) tror vi må gå for desember ja. julegløgg og kjærestekos! :rødme:

Men mensen skulle vel ha vært her på fredag. Idag er det mandag og den er fremdeles ikke kommet. Syklusen ble egentlig bare kortere og kortere etter jeg sluttet på p-pillen. Siste på 29 dager.

Drakk masse vann igår og testet om kvelden. Skal ikke ha noe å si vel? *klamrer seg litt til håpet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, ved å drikke masse vann tynner du jo ut Hcg konsentrasjonen. Du kan jo evt teste igjen på morgenurin om en dag eller to dersom ikke tanta viser seg.

Hvis den fremdeles er negativ skal jeg heie på deg i desember :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TR har enda ikke dukket opp.. ikke kjenner jeg noe særlig smerter heller.. men visst jeg hadde vært gravid, skulle jeg ikke ha merket det på noen måter? som smerter, ømme bryster ol?

Dersom TR ikke har dukket opp til i morgen tidlig tar jeg en ny test.... :sukk:

Endret av BareBea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

og endelig dukket TR opp!! Trodde aldri den skulle komme. Hva er dette for en syklus da? Trodde vi hadde kontroll nå.. men neiiida!! :(

Skal kjøpe meg EL tester nå så prøver vi igjen med PP4 og godt mot! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!!

Er innom og ønsker deg lykke til i PP4 og sender over litt babystøv :strix:

Ha en flott dag og uke videre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Angel, tar imot alt babystøv jeg kan få! :)

Savner p-pillene mine jeg.. hmf.. da kunne jeg justere mensen selv, hadde langt mindre smerter og blødninger og huden min er blitt kvisete også. Grr.. :(

Jeg vet det er altfor tidlig å bli utålmodig.. skal igang med PP4 nå og har fått EL testene i posten idag. Vet jo ikke om jeg har noe EL engang.. Håper det gir positive utslag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...