Gå til innhold

Hvorfor er så mange norske jenter villere med lokale gutter i Syden?


Cuckold

Hvorfor er så mange norske jenter villere med lokale gutter i Syden?  

87 stemmer

  1. 1. Hvorfor er så mange norske jenter villere med lokale gutter i Syden?

    • Jeg tror egentlig ikke guttene i Syden ligger under for hore/madonna-tankegang, det er det bare søstrene og fedrene og mødrene deres som gjør.
      3
    • Det er spennende å bli sjekket opp av gutter som ikke har så altfor mye respekt for deg.
      5
    • Norske gutter har for mye respekt for jentene, de ser som regel på jentene som likeverdige og det er turnoff.
      7
    • Man er villere i Syden rett og slett fordi det er varmt og man er langt hjemmefra, de lokale guttene er bare på rett sted til rett tid. Og hva de tenker om oss bryr vi oss ikke om.
      66
    • Det er vanskelig å si nei til gutter som er pågående. Hvis norske gutter hadde vært like pågående ville det blitt Syden hver dag også her hjemme.
      9
    • Det er fint med noenlunde likestilling til hverdags, men så trenger man en ferie innimellom, og det funker best med menn fra mindre likestilte kulturer. Likestillingen gjør noe med de norske mennene.
      5


Anbefalte innlegg

På oppfordring fra Ove bruker jeg innlegget fra tråden Norske jenter hetset i Tyrkia som utgangspunkt for ny tråd:

Det er mange norske jenter som paradoksalt nok er villere i Syden - der hore/madonna-tankegangen står sterkere - enn hjemme i Norge. Dette er jo helt greit så lenge det er snakk om en form for masochisme, hvis det er slik at jentene nyter å være knulledukker for mannsjåvinistiske menn som ser ned på dem. Samtidig som de ydmyker sitt eget lands menn. I disse landene blir nordeuropeiske menn sett på som en gjeng hanreier, bedratte menn som bare finner seg i det, menn uten ære og stolthet.

Men dessverre er det også en del naive jenter, jenter som feiltolker situasjonen og tror den lokale syden-don juanen har stor respekt for dem og umulig kan ligge under for hore/madonna-tenkning så galant og oppvartende som han er. Disse jentene tenker neppe over hvorfor dette bare går én vei, hvorfor de lokale jentene ikke på samme måte ligger med skandinaviske gutter. Disse lokale guttene, som ofte konkurrerer seg imellom om hvem som får nedlagt flest skandinaviske jenter i løpet av en sesong, ville gått av skaftet om de kom over sin søster sammen med en skandinavisk gutt. Dette er altså en ensidig "kulturutveksling": Menn i Middelhavslandene puler våre damer i stor stil, mens de passer godt på sine egne, så om skandinaviske gutter puler noen i Syden er det som regel nordeuropeiske jenter. For min del, med min spesielle fetisj er det jo faktisk mulig å finne en slags spenning i denne skjevheten, men jeg skjønner godt at det ikke er alle som ser det på den måten.

Men selv om du ikke vil ha en dame som reiser til Syden har jeg ikke akkurat inntrykk av at det straffer seg for de norske jentene, at de som har seg med lokale helter i Syden har problemer med å få seg kjæreste når de kommer hjem til Norge. Det kan nok være at noen menn skriver et par harme innlegg på nett, men i praksis har ikke norske menn annet valg enn å finne seg i det.

Ja du har rett, det føles på en måte ydmykende - selvom jeg ikke har noe med hva alle jenter driver med i Tyrkia. Men den der følelsen av at det aldri er på tale å gjøre de ting sammen med meg (som er tenkt å være hennes likeverdige partner i Norge)som det hun oppsøker hos en random tyrker, ja den følelsen er litt ydmykende. Hvis norske jenter savner den masochistiske siden av samlivet, så kunne de vel introdusert det i eget samliv? Eller må det være settingen hvor tyrkiske menn ser på dem som knulledukker?

Kunne vært interessant å høre hvordan jentene selv tenker om dette, men det er vel nokså tabu å snakke om.

Nei, du har rett i at det er lite å gjøre med det, siden det er så utbredt. Og norske jenter vil seff. ikke skryte av sine eskapader i Tyrkia, så man vet aldri hvem som ikke gjør det.

Hei Cuckold, kunne ikke du åpne en tråd i 'sex' eller 'samliv' og bruke innlegget ditt over som åpningsinnlegg? Vil ikke stjele innlegget ditt uten tilatelse. Innlegg om dette i denne tråden blir bare slettet som off-topic.

Interesserer meg veldig, hvorfor er tyrkiske menn mer spennende? Gir det en ekstra dimensjon hvis man kan ydmyke norske menn med at de ikke er menn nok?

Kanskje noen damer vil svare, de kan jo være anonyme.....

Endret av Cuckold
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk, Cuckold, dette er et spennende tema synes jeg.

Håper mange damer vil svare, det kan sikkert hjelpe menn til å forstå kvinner bedre, og det kan ikke være noe skummelt å svare hvis man er anonym?

Så hvorfor har dere villere og mer hemningsløs sex på ferie med tyrkere enn det dere vil ha hjemme?

Ødelegger ryktet hvis dere gjør det hjemme?

Tyrkere er bare bedre flørtere og elskere, ser bedre ut?

Sola som varmer mangler i Norge?

Ekstra kick med å være knulledukke for menn som ser ned på en?

Kicket med å vite at norske menn ydmykes litt, type 'se hva dere kunne fått hvis dere var ekte menn, dette kan dere bare drømme om' og 'tyrkiske menn kan ta vare på damene sine, det kan ikke norske'?

Vanligvis foretrekker jeg en som respekterer meg og behandler meg likestillt, men av og til må det være lov å slippe dyret i seg litt løs?

Norske menn som hele tiden tror de er så perfekte, ved å ydmyke de litt med vill sex med tyrkere så får de noe å jekke seg litt ned med?

Norske menn altfor lite frampå, underdanige og for mye opptatt av hva de tror norske damer vil ha?

Jeg forstår absolutt ikke kvinner, så alle forklaringer vil være opplysende for meg. Og, jeg er er ikke noen kvinnehater som ser etter flere argumenter for forakt, tvert imot, jeg vil bare forstå for å kunne ha en 'riktigere' tilnærming til dem.

Kom igjen og svar, damer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

Jeg har aldri hatt sex med folk jeg har møtt på ferie, faktisk. Driver ikke med sånt, og heller ikke mine venninner, så spørs hvor utbredt det her egentlig er? Hadde jeg møtt en kjekk hunk med krøller så hadde jeg kanskje tatt en vaffel med han, men aldri om han hadde fått røre musa mi. Så det så!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hatt sex med folk jeg har møtt på ferie, faktisk. Driver ikke med sånt, og heller ikke mine venninner, så spørs hvor utbredt det her egentlig er? Hadde jeg møtt en kjekk hunk med krøller så hadde jeg kanskje tatt en vaffel med han, men aldri om han hadde fått røre musa mi. Så det så!

Ok. Håper ikke det bare kommer slike svar, det hjelper ikke noenting i forsøket på å forstå norske jenter.

Det er et faktum at veldig mange jenter har mye og uhemmet sex med de lokale på ferie i Tyrkia, jeg er ute etter å forstå hvorfor de er mer attraktive enn norske menn. Oh motivet mitt er ikke fordumsfullt eller kvinnehat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Her kommer det et til sånn svar: jeg har heller aldri reist til syden og hatt meg med utenlandske menn. Jeg synes verken det er spennende eller turn-on. Mine venninner er av samme oppfatning.

Men joda, hadde vært spennende å høre fra disse partyentusiastene om hvorfor de holder på sånn.

Endret av Ylvina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri vært i den kategorien hverken hjemme eller utenlands. Skal jeg være ærlig, ser jeg på mennesker som viser en "typisk festeoppførsel", som rent søppel. Egoister som ikke bryr seg om annet enn seg selv. Null ryggrad.

Enten en vil det eller ikke, er en også en representant for nordmenn når en ferierer f.eks. i Tyrkia. Vi er på besøk i "hjemmet" til de som bor der og veldig mange klarer ikke å oppføre seg, men viser alt de har av ekstremt dårlig oppførsel på alle vis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er på en måte litt dumt at jenter må holde litt tilbake når det gjelder kjærsten, kan ikke være så slut med den du er skikkelig glad i.

Mens med tyrkere kan vi gjøre alt mulig, de respekterer oss ikke like vel. Da kan vi teste ut ting jeg aldri hatt gjort hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri reist på ferie og pult noen der, ingen av mine venninner heller. Vi reiser til syden 4-5 ganger i året sammen, men ingen av oss har noen gang lagt oss flat for noen der nede. Til nød en drink og en middag, men thats it. Merker dog at guttene der vi reiser, blant annet Side i Tyrkia, forventer fort at vi skal kaste klærne for dem! Så at norske jenter horer seg der nede tviler jeg ikke på, det ser man fort på forventningene og oppførselen til guttene der nede. Når de møter nordiske jenter så er de tydeligvis vant til å få komme til hvor som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri dratt på jentetur til syden. De venninnene mine som har vært på slike turer har ikke pult de lokale. Tror ikke de fleste jenter gjør sånt også tror jeg at de som er "tøsete" i syden også er "tøsete" i Norge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anjelika

Jeg må nok også (dessverre for dere med så sterk oppfatning av at dette er veldig vanlig) henge meg på de som sier at de aldri har gjort det og har ingen venner som har gjort det heller.

Har jo hørt om folk som har seg med bartenderen/den lokale hunken på Sydentur (enten det er Hellas, Italia, Spania, Frankrike osv), men dette tror jeg har med som Barbie-87 sier at man også er denne typen hjemme i Norge.

I tillegg blir det forsterket når man er på ferie, alt er lov, ingenting er mer "no strings attached" enn sommerflørt med en lokal, de er i feststemning, fulle, får tusen ganger mer oppmerksomhet enn de får hjemme, selvtilliten stiger. Sistnevnte tror jeg er viktig for de som er mer usikre. Mange kommer hjem fra Tyrkia og Tunisia og syntes det var helt forferdelig pga alt maset, andre kommer hjem med et stort smil rundt munnen og større selvtillit fordi de fikk hoder til å snu på gata. Jeg synes det viser manglende respekt å rope og hoie etter damer, de synes kanskje det er sjarmerende og liker oppmerksomheten. I jakten på bekreftelse og seksuelle eventyr så er det syden som er stedet for de som ikke synes de får nok i hjemlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anjelika

Men er det turn-on eller lettere at de lokale betrakter dere som knulledyr, og at da kan dere nettopp få være det?

Nei, si det.

Når det gjelder de usikre så tenker de kanskje ikke at de blir sett på som knulledyr, men heller at de blir sett på som seksuelt attraktive vesen.

Men hvorfor ikke snu det på hodet?

Kanskje jentene som freser ned til syden for å kline og pule ser på mannfolka der som knulledyr, og har det som a kid in a candystore. Sex er jo gjensidig, det er ikke som om alle som har seg med Don Juan på stranda ble grundig lurt og utnyttet. De fikk selv det de ville ha og reiser hjem med sandkorn i trusa og et salig smil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, si det.

Når det gjelder de usikre så tenker de kanskje ikke at de blir sett på som knulledyr, men heller at de blir sett på som seksuelt attraktive vesen.

Men hvorfor ikke snu det på hodet?

Kanskje jentene som freser ned til syden for å kline og pule ser på mannfolka der som knulledyr, og har det som a kid in a candystore. Sex er jo gjensidig, det er ikke som om alle som har seg med Don Juan på stranda ble grundig lurt og utnyttet. De fikk selv det de ville ha og reiser hjem med sandkorn i trusa og et salig smil.

Her tror jeg du har misforstått problemstillingen litt, for det vi spør om er jo ikke hvorfor norske kvinner kan være så merkelig skrudd sammen at de har lyst til å knulle, vi spør hvorfor de er villere med lokale menn i Syden. Vi vet at hore/madonna-tankegangen står mye mye sterkere i disse landene, så det er nærliggende å tenke at det har litt å gjøre med en slags masochistisk lyst ved å være knulledukker for gutter som ser ned på "billige" jenter. Kanskje også en bevisst eller ubevisst glede ved å straffe og ydmyke norske menn.

Hvis man ikke lider av hore/madonna-tankegangen kan man selvsagt også se på partneren som et rent ligg, men det blir noe annet. Så om norske jenter ser på sydenheltene som rene knulledyr er det likevel ikke det samme som horerollen dere er tildelt. Det er for øvrig nok av menn over hele verden som ikke ville ha noe imot å bli tildelt rollen som "knulledyr", og du finner like mange av dem i Norge som i Syden. Ja, ser ikke bort fra at det gjelder de aller fleste menn. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anjelika

Her tror jeg du har misforstått problemstillingen litt, for det vi spør om er jo ikke hvorfor norske kvinner kan være så merkelig skrudd sammen at de har lyst til å knulle, vi spør hvorfor de er villere med lokale menn i Syden. Vi vet at hore/madonna-tankegangen står mye mye sterkere i disse landene, så det er nærliggende å tenke at det har litt å gjøre med en slags masochistisk lyst ved å være knulledukker for gutter som ser ned på "billige" jenter. Kanskje også en bevisst eller ubevisst glede ved å straffe og ydmyke norske menn.

Hvis man ikke lider av hore/madonna-tankegangen kan man selvsagt også se på partneren som et rent ligg, men det blir noe annet. Så om norske jenter ser på sydenheltene som rene knulledyr er det likevel ikke det samme som horerollen dere er tildelt. Det er for øvrig nok av menn over hele verden som ikke ville ha noe imot å bli tildelt rollen som "knulledyr", og du finner like mange av dem i Norge som i Syden. Ja, ser ikke bort fra at det gjelder de aller fleste menn. ;)

Kanskje damene heller ikke har noe imot å bli tildelt rollen som knulledyr, eller hore som du velger å kalle det. Det skal to tøser til for å knulle på et toalett på diskoteket, dama driter i om han synes hun er "billig" for han er jo like "billig" selv. Mest sannsynlig så streifer ikke tanken om at de blir sett ned på hodet deres engang, de knuller for å knulle ikke fordi de liker å bli nedverdiget. Tenker jeg.

At de er villere er ikke for å straffe nordmenn, jeg ser slett ikke logikken i den. Tror du de fleste damer er masochistiske og misliker at norske menn respekterer dem? Det er ingen grunn til å ta hevn, og om så var så hadde ikke det å knulle rundt i Tyrkia vært en bra hevn.

Som jeg har svart i avstemmingen så tror jeg nok det er mer en kombo av varme, tequilashots og "nå slår vi oss løs, folkens" som gjør at man får seg litt pikk på ferie.

Forøvrig hører jeg da om like mange som dumper borti en engelskmann, australianer, tysker etc når de er i syden som en lokal, det er da også nok av norske og andre vestlige gutter som drar på guttetur og får seg noe. Det er ikke bare de "fæle" tyrkerne som drar damene på jentetur. Om så var så har det kanskje også noe med at det rett og slett er litt eksotisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her tror jeg du har misforstått problemstillingen litt, for det vi spør om er jo ikke hvorfor norske kvinner kan være så merkelig skrudd sammen at de har lyst til å knulle, vi spør hvorfor de er villere med lokale menn i Syden. Vi vet at hore/madonna-tankegangen står mye mye sterkere i disse landene, så det er nærliggende å tenke at det har litt å gjøre med en slags masochistisk lyst ved å være knulledukker for gutter som ser ned på "billige" jenter. Kanskje også en bevisst eller ubevisst glede ved å straffe og ydmyke norske menn.

Hvis man ikke lider av hore/madonna-tankegangen kan man selvsagt også se på partneren som et rent ligg, men det blir noe annet. Så om norske jenter ser på sydenheltene som rene knulledyr er det likevel ikke det samme som horerollen dere er tildelt. Det er for øvrig nok av menn over hele verden som ikke ville ha noe imot å bli tildelt rollen som "knulledyr", og du finner like mange av dem i Norge som i Syden. Ja, ser ikke bort fra at det gjelder de aller fleste menn. ;)

Kanskje damene heller ikke har noe imot å bli tildelt rollen som knulledyr, eller hore som du velger å kalle det. Det skal to tøser til for å knulle på et toalett på diskoteket, dama driter i om han synes hun er "billig" for han er jo like "billig" selv. Mest sannsynlig så streifer ikke tanken om at de blir sett ned på hodet deres engang, de knuller for å knulle ikke fordi de liker å bli nedverdiget. Tenker jeg.

At de er villere er ikke for å straffe nordmenn, jeg ser slett ikke logikken i den. Tror du de fleste damer er masochistiske og misliker at norske menn respekterer dem? Det er ingen grunn til å ta hevn, og om så var så hadde ikke det å knulle rundt i Tyrkia vært en bra hevn.

Som jeg har svart i avstemmingen så tror jeg nok det er mer en kombo av varme, tequilashots og "nå slår vi oss løs, folkens" som gjør at man får seg litt pikk på ferie.

Forøvrig hører jeg da om like mange som dumper borti en engelskmann, australianer, tysker etc når de er i syden som en lokal, det er da også nok av norske og andre vestlige gutter som drar på guttetur og får seg noe. Det er ikke bare de "fæle" tyrkerne som drar damene på jentetur. Om så var så har det kanskje også noe med at det rett og slett er litt eksotisk.

Hm, mulig jeg er usedvanlig dårlig til å formulere meg for her viser du jo at du ikke forholder deg til et ord av det jeg skrev. :gjeiper: Jeg skrev jo nettopp at det å bli oppfattet som knulledyr er noe helt annet enn å bli sett på som hore. Spørsmålet er altså ikke hvorfor norske kvinner kan like uforpliktende sex, men hvorfor de er lettere å nedlegge og har villere sex med gutter som ligger under for hore/madonna-tankegangen.

Hvis vi ikke hadde visst at det var slik, ville vel de fleste trodd at det skulle være motsatt: Vi vet at nordeureiske kvinner er langt mer frigjort enn kvinner i sør, likestillingen har kommet lenger, og hore/madonna-tankegangen står svakere i vår del av verden. Da skulle man kanskje tro at skandinaviske kvinner ville være villere med gutter fra Nordeuropa siden disse guttene er mindre tilbøyelige til å se på dem med forakt. Når det motsatte er tilfelle er det faktisk verd en debatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Kan det rett og slett være at man blir mer løssluppen når man oppholder seg på steder der man vet at det er lite sannsynlig at man møter kjentfolk, kollegaer eller familie som man må forholde seg til i hverdagslivet også?

Jeg har egentlig ingen forutsetning for å uttale meg, for jeg i likhet med de jeg kjenner reiser aldri på disse ferieturene som dere referer til... Og jeg stiller også et spørsmålstegn ved hvor mange som faktisk gjør dette :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

At de er villere er ikke for å straffe nordmenn, jeg ser slett ikke logikken i den. Tror du de fleste damer er masochistiske og misliker at norske menn respekterer dem? Det er ingen grunn til å ta hevn, og om så var så hadde ikke det å knulle rundt i Tyrkia vært en bra hevn.

Hvis du ikke forstår at det er ydmykende for skandinaviske menn å oppleve at søreuropeere og tyrkere puler våre damer, mens de passer meget godt på sine egne, er det ikke bare jeg som har et problem med å nå frem fordi jeg formulerer meg krøkkete, da mangler det også litt grunnleggende psykolgisk innsikt på mottagersiden.

Endret av Cuckold
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anjelika

Hm, mulig jeg er usedvanlig dårlig til å formulere meg for her viser du jo at du ikke forholder deg til et ord av det jeg skrev. :gjeiper: Jeg skrev jo nettopp at det å bli oppfattet som knulledyr er noe helt annet enn å bli sett på som hore. Spørsmålet er altså ikke hvorfor norske kvinner kan like uforpliktende sex, men hvorfor de er lettere å nedlegge og har villere sex med gutter som ligger under for hore/madonna-tankegangen.

Hvis vi ikke hadde visst at det var slik, ville vel de fleste trodd at det skulle være motsatt: Vi vet at nordeureiske kvinner er langt mer frigjort enn kvinner i sør, likestillingen har kommet lenger, og hore/madonna-tankegangen står svakere i vår del av verden. Da skulle man kanskje tro at skandinaviske kvinner ville være villere med gutter fra Nordeuropa siden disse guttene er mindre tilbøyelige til å se på dem med forakt. Når det motsatte er tilfelle er det faktisk verd en debatt.

Du forholder deg jo ikke til det jeg sier heller. Jeg skrev jo nettopp at det å bli oppfattet som hore er noe de ikke tenker spesielt over eller som bryr dem midt i øyet. Hvorfor de er lettere å nedlegge og har villere sex (hvordan vet du det?) er fordi a) de er drita, b) de er på ferie, kan slå seg løs, være en litt annen person, de møter aldri Mustafa og Ali igjen og gir faen i om de blir dømt blant guttegjengen deres og/eller c) de er lette å nedlegge og har vill sex i Norge også.

Jeg føler vi snakker forbi hverandre litt. Synes du har et veldig snevert syn på dette, i konspirasjonsteoriene dine ligger det noen premisser som du leser alt ut fra når det ikke nødvendigvis er slik at det akkurat er den delen med manglende respekt som gjør norske kvinner våte. Snarere tvert imot, jeg synes stadig jeg leser syting her om at italienerne etc. er så mye mer sjarmerende, høflige, behandler damene med mer respekt enn nordmenn osv. Når de trekker ut stolen på restaurant og sier at hun er mucho bella, så føler den norske kvinnen seg som en prinsesse, ikke en hore. At han som sjekker henne opp i noen tilfeller ser på henne som det er ikke nødvendigvis noe den norske kvinnen plukker opp, og i verste fall er det noe hun velger å ignorere fordi hun gir blanke faen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anjelika

Hvis du ikke forstår at det er ydmykende for skandinaviske menn å oppleve at søreuropeere og tyrkere puler våre damer, mens de passer meget godt på sine egne er det ikke bare jeg som har et problem med å nå frem fordi jeg formulerer meg krøkkete, da mangler det også litt grunnleggende psykolgisk innsikt på mottagersiden.

"Våre damer"?

Jeg beklager, jeg klarer virkelig ikke å sette meg inn i den bitterheten som noen norske menn her på forumet ser ut til å ha når det kommer til norske kvinners seksualitet og hvem de velger å bruke den på.

Hva er poenget ditt? Blir vi skitne om vi puler tyrkere? Bruker vi opp seksualiteten der nede slik at det ikke blir noe igjen på dere? Burde vi innføre tollbarrierer på damer for å beskytte landets seksuelle ressurser? Er det tyrkernes feil at folk sitter i Norge og er ufrivillige jomfruer? Er damene som gjør det et hån mot skandinavia? Er det et slag i trynet for deg at Laila og Bente drikker shots av kroppen til en bartender i Spania? FYI så var kanskje denne bartenderen en engelskmann som dro ned og åpnet pub, om norske menn er så glade i de ville tilstandene der nede så er det da bare å dra ned selv. Som sagt så har det mer med ferie/miljø/kontekst å gjøre enn masochisme og hevngjerrighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe

Det er et faktum at veldig mange jenter har mye og uhemmet sex med de lokale på ferie i Tyrkia, jeg er ute etter å forstå hvorfor de er mer attraktive enn norske menn.

Med "tyrkiske menn" i overskriften ser jeg umiddelbart for meg menn som dette, rett fra basarene - en skikkelig gla'mann: 2066186346_b363b7b1df.jpg?v=0

Ved nærmere ettertanke forstår jeg at det kanskje heller var mer denne type tyrkiske menn det siktes til: http://images.zeit.de/bilder/2007/43/bildergalerien/galerien/bg-fatih-akin/01.jpg ,

http://www.rankopedia.com/CandidatePix/33443.gif , http://www.waleg.com/images/ali-asmar.jpg eller

http://2.bp.blogspot.com/_CVdIGeYAQR8/SJFIO6EfqRI/AAAAAAAABRw/e8ThHrMOWXM/s400/handsome2.jpg

Jeg har dessverre ikke ligget med noen tyrkiske menn, men ser ikke bort i fra at jeg ville prøve neste gang jeg skal til landet. Har ikke tenkt over det før, men denne tråden inspirerte litt!

Man finner jo kjekke menn i de fleste land, til og med i Norge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...